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市場調査レポート
商品コード
1445919

セールスフォースオートメーション:世界市場シェア (2022年)

Market Share: Salesforce Automation, 2022, Worldwide

出版日: | 発行: Quadrant Knowledge Solutions | ページ情報: 英文 39 Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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セールスフォースオートメーション:世界市場シェア (2022年)
出版日: 2023年03月22日
発行: Quadrant Knowledge Solutions
ページ情報: 英文 39 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

世界のセールスフォースオートメーション市場は、2027年までに9.70%のCAGRで成長すると予測されています。

各組織は膨大な量のリードを獲得するため、営業チームはリードを理解し、優先順位を付け、どのタイミングでリードに接触し、フォローアップを行うべきかを検討する必要があります。多くの場合、営業チームは効果的でない見込み客探しに時間とリソースの大半を費やしています。また、電子メール、電話、ボイスメール、ソーシャルメディアなどを通じて、さまざまな顧客、リード、見込み客とのシームレスなコミュニケーションにも苦労しています。このような側面を考慮すると、営業チームは常にどこからどのように始めるべきかを考えています。従来の方法では、組織は見込み客のデータを追跡することもできず、各リードで起きている活動や日々行われている会話をより明確にすることもできません。営業チームはまた、CRMシステムにリードのデータを簡単に入力し、すべての情報 (連絡先番号、名前、電子メールアドレス、連絡先の勤務先など) を把握することの難しさにも直面しています。このような問題により、組織は営業の生産性、収益、時間を失っています。このような問題を解決するために、組織はセールスフォースオートメーション (SFA:営業支援システム) のような、人とのやり取りにかかる時間をなくし、リードを特定のエリアで管理するシステムに注目しています。

当レポートでは、セールスフォースオートメーションを「営業プロセスを合理化し、反復的な管理作業を自動化することで、営業担当者の生産性を向上させるソフトウェア」と定義しています。セールスフォースオートメーションには通常、セールスリード・パイプライン・アカウント・機会・契約・チーム業績を観察・管理する機能が含まれます。また、効果的な営業計画と管理のための営業予測・報告・分析機能も提供します。"

当レポートでは、世界のセールスフォースオートメーション市場のシェア構造について分析し、ソリューションの概要や市場の基本構造、導入手法別・地域別・業種別・企業の種類別のシェア構造、業界関係者向け提言、といった情報を取りまとめてお届けいたします。

目次

第1章 分析概要

  • 競合の見通し (2023年)
  • 主な分析結果と結論

第2章 市場概要

  • 市場の定義と範囲
  • 収益の種類
  • 分析対象地域
  • 分析対象業種

第3章 市場シェア分析

  • 市場シェア:市場全体の場合
  • 市場シェア:導入手法別
    • クラウド
    • オンプレミス
  • 市場シェア:地域別
    • カナダ
    • 中東欧
    • 日本
    • ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ
    • 米国
    • 西欧
    • 日本・中国を除くアジア (AxJC)
    • 中国
  • 市場シェア:業界別
    • 銀行・金融サービス
    • エレクトロニクス・通信
    • 小売業・eコマース
    • 専門的サービス
    • 医療・ライフサイエンス
    • 製造業
    • メディア・エンターテインメント
    • 政府・公共部門
    • 教育
    • エネルギー・ユーティリティ・その他
    • その他
  • 市場シェア:顧客の種類別
    • 中小企業
    • 大企業

第4章 アナリストの提言

第5章 付録

図表

List of Tables

  • Table 1 : Market Share, Total Market, Worldwide
  • Table 2 : Market Share By Deployment Type, Worldwide
  • Table 3 : Market Share By Geographical Regions, USA
  • Table 4 : Market Share By Geographical Regions, Canada
  • Table 5 : Market Share By Geographical Regions, Latin America
  • Table 6 : Market Share By Geographical Regions, Western Europe
  • Table 7 : Market Share By Geographical Regions, Central & Eastern Europe
  • Table 8 : Market Share By Geographical Regions, MEA
  • Table 9 : Market Share By Geographical Regions, Asia ex. JPC
  • Table 10 : Market Share By Geographical Regions, Japan
  • Table 11 : Market Share By Geographical Regions, China
  • Table 12 : Market Share By Industry Vertical 1, Worldwide
  • Table 13 : Market Share By Industry Vertical 2, Worldwide
  • Table 14 : Market Share By Industry Vertical 3, Worldwide
  • Table 15 : Market Share By Industry Vertical 4, Worldwide
  • Table 16 : Market Share By Industry Vertical 5, Worldwide
  • Table 17 : Market Share By Industry Vertical 6, Worldwide
  • Table 18 : Market Share By Industry Vertical 7, Worldwide
  • Table 19 : Market Share By Industry Vertical 8, Worldwide

List of Figures

  • Fig. 1 Market Share of Salesforce Automation,, Worldwide, 2022
  • Fig. 2 Market Share of Salesforce Automation,, USA, 2022
  • Fig. 3 Market Share of Salesforce Automation,, Canada, 2022
  • Fig. 4 Market Share of Salesforce Automation,, Latin America, 2022
  • Fig. 5 Market Share of Salesforce Automation,, Western Europe, 2022
  • Fig. 6 Market Share of Salesforce Automation,, Central & Eastern Europe, 2022
  • Fig. 7 Market Share of Salesforce Automation,, Middle East & Africa, 2022
  • Fig. 8 Market Share of Salesforce Automation,, Asia excluding Japan and China, 2022
  • Fig. 9 Market Share of Salesforce Automation,, Japan, 2022
  • Fig. 10 Market Share of Salesforce Automation,, China, 2022
  • Fig. 11 Market Share of Salesforce Automation,, IT & Telecom Industry, 2022
  • Fig. 12 Market Share of Salesforce Automation,, Banking & Financial Services Industry, 2022
  • Fig. 13 Market Share of Salesforce Automation,, Insurance Industry, 2022
  • Fig. 14 Market Share of Salesforce Automation,, Healthcare Industry, 2022
  • Fig. 15 Market Share of Salesforce Automation,, Government & Public Sector, 2022
  • Fig. 16 Market Share of Salesforce Automation,, Retail & eCommerce, 2022
  • Fig. 17 Market Share of Salesforce Automation,, Manufacturing, 2022
  • Fig. 18 Market Share of Salesforce Automation,, Hospitality, 2022
  • Fig. 19 Market Share of Salesforce Automation,, On-premises Deployment, 2022
  • Fig. 20 Market Share of Salesforce Automation,, Cloud Deployment, 2022
  • Fig. 21 Market Share of Salesforce Automation,, SMB Customers, 2022
  • Fig. 22 Market Share of Salesforce Automation,, Large Customers, 2022
  • Fig. 23 Market Share of Salesforce Automation,, Enterprise Customers, 2022
目次
Product Code: QKS-02406

Quadrant Knowledge Solutions Reveals that Sales Force Automation Market is Projected to Register a CAGR of 9.70 % by 2027.

As organizations receive an immense volume of leads, their sales team often strives to understand and prioritize the leads, as well as when to reach out and follow up with them. Many times, the sales teams invest most of their time and resources in ineffective prospecting. They also struggle to seamlessly communicate with various customers, leads, and prospects, either through emails, calls, voicemails, or social media. Considering these aspects, sales teams are constantly thinking about where and how to start. With traditional methods, organizations are also unable to track prospect data and seek more clarity on activities happening with each lead, conversations taking place on a day-to-day basis. Sales teams also face conflicts to easily enter data of their leads into the CRM system and capture all their information such as contact numbers, names, email addresses, the company the contacts work with, and more. These issues are resulting in organizations losing their sales productivity, revenue, and time. Organizations are looking at systems like sales force automation that eliminate the time consumed while interacting with people and manage their leads in one specific area to address these issues.

Quadrant Knowledge Solutions defines "Quadrant Knowledge Solutions defines sales force automation solution as "software that helps organizations streamline sales processes and automate repetitive, administrative tasks to improve the overall productivity of sales professionals. Sales force automation typically includes functionalities for monitoring and managing sales leads, pipelines, accounts, opportunities, contracts, and team performance. It also offers features for sales forecasting, reporting, and analytics functions for effective sales planning and management."

Table of Contents

Chapter 01: Research Summary

  • 2023 Competition Outlook
  • Top Research Findings and Key Takeaways

Chapter 02: Market Overview

  • Market Definition and Scope
  • Revenue Type
  • Geographical Regions
  • Industry Verticals

Chapter 03: Market Share Analysis

  • Market Share by Total Market
  • Market Share by Deployment Type
    • Cloud
    • On-Premises
  • Market Share by Geographical Regions
    • Canada
    • Central & Eastern Europe
    • Japan
    • Latin America
    • Middle East & Africa
    • USA
    • Western Europe
    • Asia Ex-Japan China (AxJC)
    • China
  • Market Share by Industry Verticals
    • Banking and Financial Services
    • Electronics & Telecom
    • Retail and eCommerce
    • Professional Services
    • Healthcare and Life Sciences
    • Manufacturing
    • Media & Entertainment
    • Government and Public Sectors
    • Education
    • Energy & Utility Others
    • Others
  • Market Share by Customer Types
    • SMB
    • Large
    • Enterprise

Chapter 04: Analyst Recommendations

  • Analyst Recommendations

Chapter 05: Appendix

  • Research Methodologies