デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
1435807

アルミニウム缶:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024年~2029年)

Aluminum Cans - Market Share Analysis, Industry Trends & Statistics, Growth Forecasts (2024 - 2029)

出版日: | 発行: Mordor Intelligence | ページ情報: 英文 120 Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=157.90円
アルミニウム缶:市場シェア分析、産業動向と統計、成長予測(2024年~2029年)
出版日: 2024年02月15日
発行: Mordor Intelligence
ページ情報: 英文 120 Pages
納期: 2~3営業日
ご注意事項 :
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

アルミニウム缶市場規模は、2024年に512億米ドルと推定され、2029年までに639億米ドルに達すると予想されており、予測期間(2024年から2029年)中に4.53%のCAGRで成長します。

アルミニウム缶- 市場

主なハイライト

  • アルミニウム缶は、食品の品質を長期保存する利点があります。アルミニウム缶は、光、酸素、湿気、その他の汚染物質からほぼ100%保護します。アルミニウム缶は錆びず、耐腐食性があるため、あらゆる包装を考慮すると最も長い保存寿命を実現します。
  • 食品および飲料業界におけるアルミニウム缶の用途の増加は、その保護特性、持続可能性の利点、および消費者の利便性に起因すると考えられます。メーカーと消費者の両方がアルミニウムパッケージに関連する利点を認識しているため、この傾向は続くと予想されます。アルミニウムは地球上で最もリサイクルされた材料であり、リサイクル可能率は約100%です。アルミニウムはリサイクルプロセスを通じて腐ることはありません。したがって、何度でもリサイクルできます。アルミニウムをリサイクルすると、数百万トンの温室効果ガスの排出量、エネルギー、電力、輸送用燃料が節約されます。リサイクル材料を使用してアルミニウム缶を製造する場合、ボーキサイトから新しいアルミニウム缶を製造するのに必要なエネルギーの5%未満しか使用しません。
  • アルミニウム缶は、競合するパッケージタイプよりもリサイクル率が高く、リサイクルされた内容物が多く含まれています。アルミニウム協会によると、これは市場で最もリサイクルされた材料の1つです。 2022年 4月、Ball Corporationは、米国におけるアルミニウムエアゾール缶のリサイクル率を高めるために、Recycle Aerosol LLCと提携しました。この提携により、エアゾール缶のリサイクルが増加し、使用済みの缶が新しいエアゾール缶にリサイクルされる閉ループシステムが確立されます。リサイクルされたアルミニウムからアルミニウム製品を製造すると、エネルギー効率と炭素効率が高くなります。アルミニウムエアロゾルの製造に使用される合金は高純度であるため、主にリサイクルされたアルミニウムエアロゾルボトルおよび缶から得られる場合、効率が向上し、バージンアルミニウムの需要も減少します。
  • しかし、アルミニウム缶の包装は、代替包装ソリューションとの激しい競合に直面しています。プラスチック、紙、ガラスの包装ソリューションは、業界で利用可能な代替包装オプションです。また、eコマースの重要性が世界中で高まっており、包装業界全体に影響を与えることが予想されます。さらに、プラスチック包装の段階的な強化は市場に脅威をもたらしており、その脅威は主に代替品としてのポリエチレンテレフタレート(PET)などのプラスチックの人気に当てられます。 PETプラスチックは、食品および飲料分野においてアルミニウム缶のソリューションに取って代わられる恐れがあります。
  • 一方、小型サイズや複数パックの包装形式を好むなどの消費者動向が、特にインスタント食品分野でのアルミニウム缶の量の増加を支えています。したがって、新興地域のほとんどの企業は、通常、従来の缶詰製品よりも低コストで少量の製品が入ったミニ缶を提供しています。たとえば、東南アジアではシーフード缶詰の食品革新が大幅な成長を遂げています。
  • さらに、新型コロナウイルス感染症(COVID-19)が世界中で猛威を振るう中、サプライチェーンの混乱と感染拡大を抑制するために政府が課したロックダウンにより、あらゆる産業が大きな影響を受けました。また、ロシアとウクライナの間の戦争は、いくつかの国に対する経済制裁、一次産品価格の高騰、サプライチェーンの混乱、世界中の多くの市場への影響をもたらし、業界で貿易の混乱を引き起こしました。戦争により欧州のアルミニウム企業は生産削減を余儀なくされ、金属不足が生じた。ウクライナ戦争により、ロシアからの供給に依存する欧州メーカーが深刻な不足を生じているため、商品トレーダーらは中国からのアルミニウム輸送によるわずかな利益をめぐって競争しています。欧州はエネルギーコストの高騰に見舞われています。

アルミニウム缶市場動向

コストと利便性の利点により缶詰食品と飲料の需要が増加

  • 若年層や個人消費者は、より多くの缶詰飲食品を消費しています。こうしたユーザーは時間がなく、予算も限られているため、より低コストで利便性の高い製品を選択しています。世界中の新興諸国におけるライフスタイルの変化と都市化の速度の増加により、消費者は簡単に調理できる食品を選ぶようになりました。さらに、家族の少人数化やライフスタイルの変化に伴い、家庭での食事の準備や消費に費やす時間の減少により、加工食品や冷凍食品、調理済み食品へのシフトが進んでいます。最も一般的な包装形態はどの缶詰食品ですか。
  • アルミニウム缶は飲料に最も広く使用されており、市場での携帯性のニーズにより、缶ワイン、カクテル、ハードドリンク、ソフトドリンクが金属でパッケージされる傾向が最も注目されています。飲料業界における金属缶の使用は、飲料の性質に基づいてアルコール飲料とノンアルコール飲料に大きく分類できます。ビールなどのアルコール飲料では歴史的に金属缶が使用されてきましたが、ワインなど従来はガラス瓶で提供されてきた他の種類の酒では金属缶の採用が増えています。
  • 携帯性と使いやすさのため、缶はミレニアル世代とZ世代の間で流行しています。また、デザインが若者に人気があるため、メーカーは缶パッケージで商品を発売しています。たとえば、2022年には世界中で115億8,200万缶のレッドブルが販売されました。これは18.1%の増加に相当します。グループ収益は78億1,600万ユーロ(85億2,000万米ドル)から96億8,400万ユーロ(92億9,000万米ドル)へと23.9%増加しました。
  • アルミニウム缶は、熱伝導性、衛生、安全性などのさまざまな理由から食品の包装に好まれており、家庭や産業部門にとって便利な選択肢となっています。このため、アルミニウム缶は食品業界で、肉や魚介類、果物や野菜、調理済みの食事、ペットフード、スープや調味料などの包装に広く使用されています。このような幅広いエンドユーザー市場は、食品業界向けのアルミニウム缶に対する大きな需要を生み出しています。また、アルミニウムを含む食品接触材料は人為的な食物アルミニウム源であるため、アルミニウムは食品接触材料に広く使用されています。
  • また、パンデミックによる消費者行動の変化により、賞味期限の長い食品の備蓄に重点が置かれたことで、食品の包装にアルミニウム缶の使用量が増加しており、長期的なプラス効果が期待できます。調査対象市場の成長への影響。ロックダウン期間以降、欧州、特に魚を愛するスペイン、フランス、イタリアなどの南欧諸国で、魚の缶詰の売り上げが急増しています。ノルウェー統計によると、ノルウェーの魚缶詰の消費者物価指数(CPI)は過去数年で2018年の111.4ポイントから2022年には125.3ポイントまで上昇しました。
  • 環境団体による取り組みや環境に対する一般の意識により、世界中のユーザーの意識が高まっています。消費者はますますプラスチックの使用を放棄する一方、リサイクル製品の需要は高まっています。その結果、アルミニウム缶などの金属パッケージ製品の需要が高まっています。

北米が市場で大きなシェアを握る

  • 北米は、持続可能な包装材料の使用と消費に関する懸念の高まりにより、収益で最大の市場シェアを占めています。世界のアルミニウム缶消費量の3分の1以上を占めています。
  • 炭酸飲料、エナジードリンク、炭酸水、そしてクラフトビールなどの製品は着実に成長しています。アルミニウム缶は最も持続可能な飲料パッケージの1つであり、無限にリサイクル可能です。また、すぐに冷えるため、印刷に優れた金属キャンバスが提供され、さらに重要なことに、お気に入りの飲み物の風味と完全性が保護されます。
  • さらに、米国におけるパーソナルケア部門の拡大に伴い、エアゾール缶の需要も増加すると予想されます。パーソナルケア事業の成長は主に、消費者の可処分所得の増加と高級品の購入能力に関係しています。エアロゾルはいくつかのパーソナルケア製品に利用されています。したがって、市場は売上高の増加から利益を得ると予測されています。
  • さらに、デオドラント/制汗剤の生産需要の高まりにより、過去数年間で北米での生産ラインの設置数が増加しました。北米は、デオドラント、制汗剤、ヘアムース、ヘアスプレー、シェービングムースなど、さまざまな種類の製品にわたるパーソナルケア部門からの需要の増加により、調査対象市場の大きなシェアを占めています。米国国勢調査とシモンズ全国消費者調査(NHCS)のデータによると、2020年に2億9,870万人のアメリカ人がデオドラント/制汗剤を使用しました。この数字は2024年には3億604万人に増加すると予測されています。
  • また、カナダがパンデミックから回復するにつれて、カナダ政府はカナダのビジネスに支援を提供しました。政府は、イノベーションに投資することで力強く持続的な経済回復を促進することが重要であり、それによって国の低炭素成長の可能性を実現できると主張しました。政府はカナダのアルミニウム産業による温室効果ガス排出削減を支援するために多額の投資を行うことが見込まれています。彼らは、ゼロカーボンアルミニウム製錬は、カナダの経済目標と気候変動目標の達成に役立つ一種のイノベーションであると述べた。
  • アルミニウム缶は、競合するパッケージタイプよりもリサイクル率が高く、リサイクルされた内容物が多く含まれています。アルミニウム協会によると、これは市場で最もリサイクルされた材料の1つです。リサイクルにより、新しい金属の生産に必要なエネルギーの90%以上が節約され、生産コストが削減されます。米国では、地域全体に出荷される缶3つごとに2つのアルミニウム缶がリサイクルされます。
  • さらに、2022年 4月、ボールコーポレーションは、米国でのアルミニウムエアゾール缶のリサイクル率を高めるため、Recycle Aerosol LLCとの戦略的パートナーシップを発表しました。この提携により、エアゾール缶のリサイクルが増加し、使用済みの缶が新しいエアゾール缶にリサイクルされる閉ループシステムが確立されます。リサイクルされたアルミニウムを利用してアルミニウム製品を製造すると、エネルギーと炭素効率が非常に高くなります。

アルミニウム缶業界の概要

アルミニウム缶市場は、世界的および地元のさまざまな業界プレーヤーの存在により、非常に細分化されています。主要なプレーヤーとしては、Ball Corporation、Crown Holdings, Inc、Silgan Holdings Inc、Silgan Holdings Inc、Ardagh Group SAなどがあります。この市場のベンダーは、製品ポートフォリオ、差別化、価格設定に基づいて参加しています。

2023年1月、持続可能な包装ソリューションのメーカーであるCANPACKは、エミレーツ・世界・アルミニウム(EGA)によってドバイに設立されたアルミニウム・リサイクル連合に参加しました。 CANPACKはアラブ首長国連邦(UAE)に重要なアルミニウム缶製造施設を持っています。このアライアンスは、UAEの飲料、廃棄物、アルミニウム分野の主要企業を結集し、使用済みの飲料瓶を最も効果的に再利用してアルミニウムのリサイクル率を高める方法を人々に教えています。

2022年 12月、クラウンホールディングス株式会社は、スペインにおけるインテリジェントで魅力的なプロモーションキャンペーンにおいて、コカ・コーラとその専用の印刷および複製スタジオが製造する清涼飲料水ブランドであるアクエリアスとのコラボレーションを発表しました。対照的に、アクエリアスは標準的な330mlアルミニウム缶で入手できました。この持続可能なパッケージ形式は循環経済を推進し、無限のリサイクル可能性により地球から調達する必要がある原材料を最小限に抑えるのに役立ちました。

その他の特典

  • エクセル形式の市場予測(ME)シート
  • 3か月のアナリストサポート

目次

第1章 イントロダクション

  • 調査の前提条件と市場定義
  • 調査範囲

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー

第4章 市場洞察

  • 市場概要
  • 産業バリューチェーン分析
  • 業界の魅力度-ポーターのファイブフォース分析
    • 供給企業の交渉力
    • 消費者の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係の強さ
  • COVID-19の業界への影響評価

第5章 市場力学

  • 市場促進要因
    • アルミニウム缶の高いリサイクル率
    • コストと利便性に関連した利点による缶詰需要の増加
  • 市場抑制要因
    • 代替包装ソリューションの利用可能性

第6章 市場セグメンテーション

  • タイプ別
    • スリム
    • スリーク
    • スタンダード
    • その他
  • エンドユーザー産業別
    • 飲料
    • 食品
    • エアゾール
    • その他
  • 地域別
    • 北米
      • 米国
      • カナダ
    • 欧州
      • 英国
      • ドイツ
      • フランス
      • スペイン
      • その他欧州
    • アジア太平洋
      • 中国
      • インド
      • 日本
      • 韓国
      • タイ
      • その他アジア太平洋
    • ラテンアメリカ
      • ブラジル
      • メキシコ
      • その他ラテンアメリカ
    • 中東・アフリカ
      • アラブ首長国連邦
      • サウジアラビア
      • 南アフリカ
      • その他中東・アフリカ

第7章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Ball Corporation
    • Ardagh Group S.A.
    • Crown Holdings Inc.
    • Silgan Holdings Inc.
    • CAN-PACK SA
    • CCL Container Inc.(CCL Industries Inc.)
    • Tecnocap Group
    • Saudi Arabia Packaging Industry WLL(SAPIN)
    • Massilly Holding SAS
    • CPMC HOLDINGS Limited(COFCO Group)

第8章 投資分析

第9章 市場の将来

目次
Product Code: 69547

The Aluminum Cans Market size is estimated at USD 51.20 billion in 2024, and is expected to reach USD 63.90 billion by 2029, growing at a CAGR of 4.53% during the forecast period (2024-2029).

Aluminum Cans - Market

Key Highlights

  • Aluminum cans offer long-term food quality preservation benefits. Aluminum cans deliver nearly 100% protection against light, oxygen, moisture, and other contaminants. Aluminum cans do not rust and are corrosion-resistant, providing one of the most extended shelf lives considering any packaging.
  • The rising application of aluminum cans in the food and beverage industry can be attributed to their protective properties, sustainability advantages, and consumer convenience. This trend is expected to continue as both manufacturers and consumers recognize the benefits associated with aluminum packaging. Aluminum can be the most recycled material on earth, with around a 100% recyclability rate. Aluminium does not decay throughout the recycling process; thus, it can be recycled numerous times. Recycling aluminum saves millions of tonnes of greenhouse gas emissions, energy, power, and transportation fuel. Producing aluminum cans using recycled materials uses less than 5% of the energy required to produce new aluminum cans from Bauxite.
  • Aluminum cans have a higher recycling rate and more recycled content than competing package types. According to the Aluminum Association, it's one of the most recycled materials on the market. In April 2022, Ball Corporation partnered with Recycle Aerosol LLC to boost the recycling rates of aluminum aerosol cans in the United States. The collaboration increases aerosol can recycling and establishes a closed-loop system in which used cans are recycled into new aerosol cans. The production of aluminum goods from recycled aluminum is energy- and carbon-efficient. Because the alloys used to make aluminum aerosols are of high purity, there are efficiency improvements that also lessen the demand for virgin aluminum when they are mainly derived from recycled aluminum aerosol bottles and cans.
  • However, aluminum can packaging faces high competition from alternative packaging solutions. Plastic, paper, and glass packaging solutions are the alternative packaging options available in the industry. Also, the increasing importance of e-commerce worldwide is expected to influence the overall packaging industry. Moreover, incremental enhancements in plastic packaging are posing a threat to the market, which can primarily be allocated to the popularity of plastics, such as polyethylene terephthalate (PET), as substitutes. PET plastics threaten to displace aluminum can solutions in the food and beverage sector.
  • Meanwhile, consumer trends, such as a preference for small-size and multi-pack packaging formats, support the volume growth of aluminum cans, especially for the ready-to-eat food segment. Hence, most companies across emerging regions offer mini-cans, which usually contain smaller volumes of products at less cost than traditional canned products. For instance, food innovations in canned seafood in Southeast Asia are witnessing significant growth.
  • Further, as COVID-19 swept across the world, all industries were affected majorly due to disruption in the supply chains and government-imposed lockdowns in the wake of controlling its spread. Also, the war between Russia and Ukraine resulted in economic sanctions against several countries, high commodity prices, supply chain disruptions, and impacts on many markets worldwide, and caused trade disruptions in the industry. War pushed European aluminum companies to cut production, leading to metal shortages. Commodity traders are competing for scarce profits from shipping aluminum from China as the war in Ukraine has created severe shortages for European manufacturers who rely on Russian supplies. Europe has experienced a surge in energy costs.

Aluminum Cans Market Trends

Increasing Demand for Canned Foods and Beverage Driven by Cost and Convenience-Related Advantages

  • Younger populations and individual living consumers are consuming more canned food and beverages. These users have less time and are budget restrained, thus, opting for products with lower costs and higher convenience. Changing lifestyles in developing countries worldwide and the growing rate of urbanization is resulting in consumers opting for easy-to-cook food. Moreover, with the shrinking size of the family, along with the changing patterns in lifestyle, the declining amount of time spent on the preparation of meals and consumption at home is leading to the shift toward more processed, frozen, and pre-prepared foods in which canned foods are the most common form of packaging.
  • Aluminum Cans are most widely used for beverages, with the most notable trend of canned wine, cocktails, hard beverages, and soft beverages being packaged in metal, driven by the need for portability in the market. The usage of metal cans in the beverage industry can be widely classified into alcoholic and non-alcoholic drinks based on the nature of the beverage. Alcoholic drinks, such as beer, have historically used metal cans, while other kinds of liquor, like wine, traditionally served in glass bottles, are increasingly adopting metal cans.
  • Due to their portability and ease of use, cans are trendy among millennials and GenZ. Additionally, manufacturers are launching the product in can packaging because their design is popular with young people. For instance, 11.582 billion cans of Red Bull were sold worldwide in 2022. This represents an increase of 18.1%. From EUR 7.816 billion (USD 8.52 billion) to EUR 9.684 billion (USD 9.29 billion), group revenue increased by 23.9%.
  • Aluminum cans are preferred for food packaging for various reasons, including heat-conductivity, hygiene, and safety, which has made it a convenient choice for the domestic and industrial sectors; owing to this, aluminum cans are widely used in the food industry for the packaging of meat and seafood, fruits and vegetables, ready meals, pet food, soups and condiments, and others. Such a broad end-user market creates significant demand for aluminum cans catering to the food industry. Also, aluminum is extensively used in food contact materials because aluminum-containing food contact materials are an anthropogenic source of dietary aluminum.
  • Also, the focus on stockpiling food with long shelf life, owing to the change in consumer behavior as a result of the pandemic, has contributed to the rise in the usage of aluminum cans for packaging food and is expected to leave a long-lasting positive impact on the growth of the studied market. Canned fish sales have boomed since the lockdown period in Europe, particularly in fish-loving Southern European nations such as Spain, France, and Italy. According to Statistics Norway, the consumer price index (CPI) of canned fish in Norway increased in the past few years from 111.4 points in 2018 to 125.3 points in 2022.
  • Initiatives by environmental groups and public awareness about the environment have increased awareness among users worldwide. Consumers are increasingly abandoning plastic usage, whereas the demand for recycled products is growing. As a result, it is creating a high demand for metal-packaged products, including aluminum cans.

North America to Hold a Significant Share in the Market

  • North America holds the largest market share in revenue due to growing concerns regarding using and consuming sustainable packaging materials. It accounts for over one-third of the total global consumption of aluminum cans.
  • There has been a steady growth in products such as sodas, energy drinks, sparkling waters, and, increasingly, craft brew beers. Aluminum cans are one of the most sustainable beverage packages and are infinitely recyclable. They also chill quickly, providing a superior metal canvas to print and, more importantly, protecting the flavor and integrity of your favorite beverages.
  • Moreover, the demand for aerosol cans is anticipated to rise along with the personal care sector's expansion in the United States. The growth of the personal care business is primarily related to consumers' increased disposable income and ability to purchase luxury goods. Aerosols are utilized in several personal care products. Thus, the market is projected to profit from their rising sales.
  • Additionally, the higher production demands of deodorants/antiperspirants led to the installation of an increasing number of production lines in North America over the past few years. North America accounts for a significant share of the market studied due to the increasing demand from the personal care segment, spanning products of various types, such as deodorants, antiperspirants, hair mousses, hair sprays, shaving mousses, etc. For instance, according to the US Census and Simmons National Consumer Survey (NHCS) data, 298.7 million Americans used deodorants/antiperspirants in 2020. This figure is projected to increase to 306.04 million in 2024.
  • Also, as Canada recovered from the pandemic, the Government of Canada provided assistance to its businesses. The government claimed that it was vital to foster a strong and lasting economic recovery by investing in innovation, which could allow the country to achieve its potential for low-carbon growth. The government is expected to invest heavily in helping Canada's aluminum industry eliminate greenhouse gas emissions. They said that zero-carbon aluminum smelting was the kind of innovation thatthat would help meet Canada's economic and climate change objectives.
  • Aluminum cans have a higher recycling rate and more recycled content than competing package types. According to the Aluminum Association, it's one of the most recycled materials on the market. Recycling saves more than 90% of the energy required to produce new metal, reducing production costs. In the United States, two aluminum cans are recycled for every three cans shipped across the region.
  • Additionally, in April 2022, Ball Corporation announced its strategic partnership with Recycle Aerosol LLC to enhance aluminum aerosol can recycling rates in the United States. The collaboration increases aerosol can recycling and establishes a closed-loop system in which used cans are recycled into new aerosol cans. Utilizing recycled aluminum to manufacture aluminum products is very energy and carbon efficient.

Aluminum Cans Industry Overview

The aluminum cans market is highly fragmented, owing to the presence of various global and local industry players. Some major players are Ball Corporation, Crown Holdings, Inc, Silgan Holdings Inc, Silgan Holdings Inc, and Ardagh Group S.A. Vendors in this market participate based on product portfolio, differentiation, and pricing.

In January 2023, CANPACK, a manufacturer of sustainable packaging solutions, joined the Aluminium Recycling Coalition, established in Dubai by Emirates Global Aluminium (EGA). CANPACK has a significant aluminum can manufacturing facility in the United Arab Emirates (UAE). This Alliance, which brings together key players in the UAE's beverage, waste, and aluminum sectors, teaches people how to reuse used beverage jars most effectively to increase aluminum recycling rates.

In December 2022, Crown Holdings, Inc. announced a collaboration with Aquarius, a refreshing beverage brand produced by Coca-Cola and its dedicated print and reprographics studio, on an intelligent and engaging promotional campaign in Spain. In contrast, Aquarius was available in standard 330ml aluminum cans. This sustainable packaging format advanced a Circular Economy and helped minimize the raw materials required to be sourced from the Earth via its infinite recyclability.

Additional Benefits:

  • The market estimate (ME) sheet in Excel format
  • 3 months of analyst support

TABLE OF CONTENTS

1 INTRODUCTION

  • 1.1 Study Assumptions and Market Definition
  • 1.2 Scope of the Study

2 RESEARCH METHODOLOGY

3 EXECUTIVE SUMMARY

4 MARKET INSIGHTS

  • 4.1 Market Overview
  • 4.2 Industry Value Chain Analysis
  • 4.3 Industry Attractiveness - Porter's Five Forces Analysis
    • 4.3.1 Bargaining Power of Suppliers
    • 4.3.2 Bargaining Power of Consumers
    • 4.3.3 Threat of New Entrants
    • 4.3.4 Threat of Substitute products
    • 4.3.5 Intensity of Competitive Rivalry
  • 4.4 Assessment of the Impact of COVID-19 on the industry

5 MARKET DYNAMICS

  • 5.1 Market Drivers
    • 5.1.1 High Recyclability Rates of Aluminum Cans
    • 5.1.2 Increasing Demand for Canned Foods driven by Cost and Convenience-related Advantages
  • 5.2 Market Restraints
    • 5.2.1 Availability of Alternative Packaging Solutions

6 MARKET SEGMENTATION

  • 6.1 By Type
    • 6.1.1 Slim
    • 6.1.2 Sleek
    • 6.1.3 Standard
    • 6.1.4 Other Types
  • 6.2 By End-user Industry
    • 6.2.1 Beverage
    • 6.2.2 Food
    • 6.2.3 Aerosol
    • 6.2.4 Other End-user Industries
  • 6.3 By Geography
    • 6.3.1 North America
      • 6.3.1.1 United States
      • 6.3.1.2 Canada
    • 6.3.2 Europe
      • 6.3.2.1 United Kingdom
      • 6.3.2.2 Germany
      • 6.3.2.3 France
      • 6.3.2.4 Spain
      • 6.3.2.5 Rest of Europe
    • 6.3.3 Asia-Pacific
      • 6.3.3.1 China
      • 6.3.3.2 India
      • 6.3.3.3 Japan
      • 6.3.3.4 South Korea
      • 6.3.3.5 Thailand
      • 6.3.3.6 Rest of Asia-Pacific
    • 6.3.4 Latin America
      • 6.3.4.1 Brazil
      • 6.3.4.2 Mexico
      • 6.3.4.3 Rest of Latin America
    • 6.3.5 Middle East and Africa
      • 6.3.5.1 United Arab Emirates
      • 6.3.5.2 Saudi Arabia
      • 6.3.5.3 South Africa
      • 6.3.5.4 Rest of Middle East & Africa

7 COMPETITIVE LANDSCAPE

  • 7.1 Company Profiles*
    • 7.1.1 Ball Corporation
    • 7.1.2 Ardagh Group S.A.
    • 7.1.3 Crown Holdings Inc.
    • 7.1.4 Silgan Holdings Inc.
    • 7.1.5 CAN-PACK SA
    • 7.1.6 CCL Container Inc. (CCL Industries Inc.)
    • 7.1.7 Tecnocap Group
    • 7.1.8 Saudi Arabia Packaging Industry WLL (SAPIN)
    • 7.1.9 Massilly Holding SAS
    • 7.1.10 CPMC HOLDINGS Limited (COFCO Group)

8 INVESTMENT ANALYSIS

9 FUTURE OF THE MARKET