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市場調査レポート
商品コード
1245743
レッドソースの世界市場規模、シェア、産業動向分析レポート性質別(従来型、有機)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、パッケージタイプ別(ボトル、パウチ、その他)、地域別展望と予測、2022年~2028年Global Red Sauce Market Size, Share & Industry Trends Analysis Report By Nature (Conventional and Organic), By Distribution Channel (Offline and Online), By Packaging Type (Bottle, Pouches and Others), By Regional Outlook and Forecast, 2022 - 2028 |
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レッドソースの世界市場規模、シェア、産業動向分析レポート性質別(従来型、有機)、流通チャネル別(オフライン、オンライン)、パッケージタイプ別(ボトル、パウチ、その他)、地域別展望と予測、2022年~2028年 |
出版日: 2023年02月28日
発行: KBV Research
ページ情報: 英文 172 Pages
納期: 即納可能
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レッドソースの世界市場規模は、2028年までに45億米ドルに達し、予測期間中にCAGR6.3%の市場成長率で上昇すると予想されています。
主に多忙なライフスタイルに起因する、短時間での食事と消費の動向が、コンビニエンスミールの台頭の主な要因となっています。美的魅力、使いやすさ、安全性、多様性、栄養成分、調理のしやすさなどは、便利な食品として販売される際に満たさなければならない基準です。さらに、消費者はこれらの食品が美味しく、十分な栄養を提供することを望んでいます。
コンビニエンス・フードは、種類が豊富で、調理が簡単で、一年中手に入るので、お客さまに喜ばれています。また、ファストフードやコンビニエンス・フードでは、世界的に見てもかなりの量のレッドソースが消費されています。そのため、素早く調理できる食品への需要の高まりは、市場におけるレッドソースの消費量の増加につながるはずです。消費者は天然由来の製品への関心を高めており、世界中で最も顕著な市場動向の一つとなっています。
COVID-19の影響度分析
COVIDの流行により、市場参入企業は、調理済み食品やファストフードの需要増加から利益を得ることができます。さらに、人々は健康に気を配るようになり、より栄養価の高い食品を望むようになっています。まもなく、飲食品業界におけるレッドソースの消費量が劇的に増加することが予想されます。その結果、市場は今後数年間、一貫して成長すると思われます。この変化は、消費者の外食需要の高まりによってもたらされたものであり、テイクアウトやオフトレードの店舗が可能になりました。その結果、監禁事件や規制解除の後、市場は急速に回復しました。
市場の成長要因
消費者の非遺伝子組換え原料への要求の高まり
クリーンラベル食品素材の意義が消費者に認知されつつあり、非遺伝子組み換え食品素材の需要が高まっています。また、遺伝子組換え食品を食べることの安全性の欠如から、オーガニックや遺伝子組換えでない食品に対するお客様の嗜好が変化してきました。その結果、特殊な非遺伝子組み換え成分は、一般的に消費される食品にその役割を拡大しつつあります。その結果、Non-GMO市場のプレーヤーは、将来、より大きな収益リターンを得ることができるはずです。
成長するHORECA産業が市場成長を促進する
HoReCa(ホテル、レストラン、カフェ)セクターは、近年、驚異的な拡大を見せており、世界で最も強い成長率を誇る市場の一つです。このセクターは、小売市場の中で空間を切り開き、ホテル、レストラン、カフェを含む大規模なホスピタリティ市場です。また、ホテルビジネスを支えるHoReCaセクターには、スパゲッティソース市場の主要参入企業がますます増えています。力強い経済成長、ミレニアル世代の人口増加、デジタル化は、ホテルセクターの拡大の主要な促進要因です。
市場の抑制要因
原材料費の変動と競合の激化
レッドソースの製造に使用される原材料の価格が変動することは、特に新興国において、市場の拡大にとって大きな課題となっています。また、レッドソースの製造に必要な加工機器の設置費用が高額であるため、他の事業者が同じ手順を使用することを控える可能性があります。また、レッドソースの製造に必要な加工機器の導入コストが高いため、他の事業者が加工機器の導入を控える可能性もあり、大多数の事業者が加工機器の導入を見送ることが予想され、結果的にレッドソース市場の拡大が鈍化することが予想されます。このことは、予測期間中のレッドソース市場の成長を制約することになります。
包装タイプの展望
パッケージングタイプに基づき、レッドソース市場はボトル、パウチ、その他に分類されます。2021年のレッドソース市場では、ボトルセグメントが最も高い収益シェアを占めています。世界中のどこでも、レッドソースは通常、小さなネックを持つ球形の容器であるボトルで出荷されます。中の液体がこぼれたり蒸発したりするのを防ぐため、しっかりとした栓やキャップが取り付けられていることが多いです。また、レッドソースには、透明度が高く、光沢があり、模様のバリエーションが豊富なガラス瓶が選ばれています。中身をしっかり守ることができるのです。
ネイチャーアウトビュー
レッドソース市場は、性質によって、オーガニック、および従来型に細分化されます。2021年、従来型セグメントは、レッドソース市場で最大の収益シェアを示しました。トマトの伝統的な栽培方法は、農家にとって大きな収穫を保証し、農家にとって大きめの利益を生み出します。その結果、生産者はレッドソースを作るためのさまざまな低コストの方法を提供します。さらに、飲食品業界では、クラシックなレッドソースを好む人が多いです。
流通チャネルの展望
流通チャネルに基づき、レッドソース市場はオフラインとオンラインに分類されます。2021年、レッドソース市場では、オンラインセグメントがかなりの収益シェアを獲得しました。これらのメーカーの多くは、自社のウェブサイトやオンラインストアで商品を販売しています。また、近年、インターネットの普及率が大幅に上昇し、世界的にeコマース業界の驚異的な成長につながりました。このため、予測期間中、この分野の市場は拡大すると思われます。
地域別展望
地域別に見ると、レッドソース市場は北米、欧州、アジア太平洋、LAMEAで分析されています。2021年、北米地域は最大の収益シェアを獲得し、レッドソース市場をリードしています。これは、顧客からの人気が高まっている食品に珍しい香りを与え、食感が味を引き出すのに役立つためです。また、ピザ、パスタ、スパゲッティなど、さまざまな食品の味を隠すことができるためです。発展途上国におけるインフラの迅速な整備や技術革新などの要因が、この業界を牽引しています。
List of Figures
The Global Red Sauce Market size is expected to reach $4.5 billion by 2028, rising at a market growth of 6.3% CAGR during the forecast period.
The term "red sauce" refers to a sauce typically served as the main course rather than as an accompaniment to another dish. This type of sauce is typically created from tomatoes. Even though red sauces are frequently used with meat and vegetables, they are probably best recognized as the foundation of the sauces used in Mexican salsas and Italian pasta dishes.
Manufacturers prepare or package meals designed to be enjoyed wherever and whenever they are required with minimal to no preparation, such as defrosting or heating the food. These meals are known as convenience meals. Convenience foods are sold as ready-to-eat meals or goods stored at room temperature without spoiling. They also typically come in portable, portion-controlled packaging and are designed for a single serving.
The trend towards quicker food and consumption, mostly driven by a busy lifestyle, is the primary force behind the rise of convenience meals. Aesthetic appeal, usability, safety, variety, nutritional content, and ease of preparation are some criteria that must be met for foods marketed as convenient. In addition, consumers want these foods to taste well and provide adequate nourishment.
Customers are drawn to convenience foods because they come in a wide variety, are simple to prepare, and are readily available throughout the year. Also, a considerable amount of red sauce is consumed globally with fast food and convenience foods. As a result, an increase in the demand for food that can be prepared quickly should lead to an increase in the consumption of red sauce in the market. Consumers are showing an increased interest in products derived from natural sources, making this one of the most prominent market trends all over the world.
COVID-19 Impact Analysis
Due to the COVID pandemic, market participants will profit from a rise in demand for ready-to-eat and fast food. In addition, people now care more about their health and desire more nutrient-dense food. Shortly, it is anticipated that the consumption of red sauce in the food and beverage industries will increase dramatically. As a result, the market will probably grow consistently throughout the coming years. The change was made possible by rising consumer demand for food services, which allowed takeaways and off-trade outlets. As a consequence, the market recovered quickly after the lockdown and the lifting of the restrictions.
Market Growth Factors
Consumers' growing demand for non-genetically modified ingredients
The significance of clean-label food ingredients is becoming more and more recognized by consumers, which has increased the demand for non-GMO ingredients. Additionally, customers' tastes for organic and food items without genetic modifications have changed due to the lack of safety in eating genetically modified foods. As a result, specialized non-GMO components are expanding their role in commonly consumed food products. As a result, non-GMO market players should see larger revenue returns in the future.
Growing HORECA industry to drive market growth
The HoReCa (hotel, restaurant, and cafe) sector has had tremendous expansion in recent years and is one of the markets with the strongest growth rates worldwide. The sector carves a space in the retail market and is a large hospitality market that includes hotels, restaurants, and cafes. In addition, the HoReCa sector, which supports the hotel business, is increasingly populated by major participants in the spaghetti sauce market. Strong economic growth, a growing millennial population, and digitalization are key drivers of the hotel sector's expansion.
Market Restraining Factors
Fluctuating raw material costs and intense competition
The fluctuating prices of the raw ingredients used in the manufacturing of red sauces present a significant challenge to the market's expansion, particularly in developing countries. Additionally, the installation costs for the processing equipment required to manufacture the red sauce are high, which may persuade other businesses to refrain from using the same procedures. It is anticipated that the vast majority of businesses will decide not to utilize the processing equipment, which would ultimately slow down the expansion of the red sauce market. This constrains the market growth for red sauce over the course of projection period.
Packaging type Outlook
Based on packaging type, the red sauce market is segmented into bottles, pouches and others. In 2021, the bottle segment held the highest revenue share in the red sauce market. Everywhere in the world, red sauce is usually shipped in bottles, which are spherical containers with a small necks. To prevent spillage, evaporation, and other things from happening to the liquid inside, a tightly fitting stopper or cap are frequently incorporated. Glass bottles are also chosen for red sauce due to their transparency, high gloss, and range of pattern options. These bottles effectively safeguard the contents.
Nature Outlook
By nature, the red sauce market is fragmented into organic, and conventional. In 2021, the conventional segment witnessed the largest revenue share in the red sauce market. The traditional method of growing tomatoes ensures a significant harvest for the farmers and generates a sizeable profit for them. As a result, the producers provide a variety of low-cost ways to make red sauce. Additionally, many people in the food and beverage industries prefer classic red sauce.
Distribution Channel Outlook
On the basis of distribution channel, the red sauce market is categorized into offline and online. In 2021, the online segment garnered a substantial revenue share in the red sauce market. Many of these manufacturers sell merchandise on their websites and online storefronts. Additionally, the internet adoption rate has greatly increased in recent years, leading to phenomenal growth in the e-commerce industry globally. This will result in market expansion in this segment over the projection period.
Regional Outlook
Region wise, the red sauce market is analyzed across North America, Europe, Asia Pacific and LAMEA. In 2021, the North America region led the red sauce market by generating maximum revenue share. This is because it gives food, which is increasingly popular with customers, an unusual aroma, and because the texture helps to bring out the flavor. Due to its diverse flavor profile can mask the taste of many foods, including pizza, pasta, and spaghetti. Factors including the quick development of infrastructure and technological innovation in developing nations are driving the industry.
The market research report covers the analysis of key stake holders of the market. Key companies profiled in the report include The Kraft Heinz Company, Barilla G. e R. Fratelli S.p.A, General Mills Inc., Conagra Brands, Inc., Campbell Soup Company, Victoria Fine Foods, LLC (B&G Foods), Goya Foods, Inc., Organicville (Litehouse), Newman's Own, Inc., and G.L. Mezzetta, Inc.
Market Segments covered in the Report:
By Nature
By Distribution Channel
By Packaging Type
By Geography
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