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市場調査レポート
商品コード
1354474
QSRは安価な利便性に対するニーズを満たしながら、どのようにして健康志向の提案を続けることができるかHow can QSRs Continue to Offer Health-Conscious Offering while Satisfying the Need for Affordable Convenience? |
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QSRは安価な利便性に対するニーズを満たしながら、どのようにして健康志向の提案を続けることができるか |
出版日: 2023年07月26日
発行: GlobalData
ページ情報: 英文
納期: 即納可能
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消費者の健康的なライフスタイルへの期待に応えるため、クイックサービスレストラン(QSR)は定式化とマーケティング戦略を再検討しています。QSRチャネルの大手企業は、効率性と価格の手頃さを追求し続けています。業界の経営者は、ビーガンや植物由来の選択肢を広げるとともに、健康に悪い影響を与える原材料(人工調味料など)を減らしています。
当レポートでは、QSR産業について調査分析し、消費者インサイト、産業動向、課題と機会、競合情勢などの情報を提供しています。
This report is part of the GlobalData Case Study report series, which analyzes trends explored on GlobalData's TrendSights Map. The consumer insight offered throughout the report is drawn from GlobalData's Q1 2023 and Q4 2022 global consumer survey- a quarterly survey designed to capture consumer sentiment as it evolves throughout the year.
To meet healthier lifestyle expectations from consumers, quick-service restaurants (QSRs) have been revisiting formulation and marketing strategies. Major players in the QSR channel have continued to aim for efficiency and affordability. Industry operators have expanded their vegan- and plant-based options as well as reducing ingredients with negative health affiliations (e.g. artificial flavorings).