市場調査レポート
商品コード
1236099

香水の世界市場規模調査&予測、製品別(マス、プレミアム)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年

Global Perfume Market Size study & Forecast, by Product (Mass, Premium), by End-user (Men, Women, unisex), by Distribution Channel (Online, Offline) and Regional Analysis, 2022-2029

出版日: | 発行: Bizwit Research & Consulting LLP | ページ情報: 英文 | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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香水の世界市場規模調査&予測、製品別(マス、プレミアム)、エンドユーザー別(男性、女性、ユニセックス)、流通チャネル別(オンライン、オフライン)、地域別分析、2022-2029年
出版日: 2023年02月27日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

香水の世界市場は、2021年に約480億2,000万米ドルと評価され、予測期間2022-2029年には5.90%以上の成長率で順調に成長すると予測されています。

パーソナルグルーミングのトレンドの拡大や、ハイエンドな香りやエキゾチックな香りに対する消費者の関心の高まりにより、市場の拡大が期待されています。また、高所得水準や生活水準の向上により、プレミアムや高級フレグランスに対する消費者の支出が増加していることも、世界市場を牽引しています。化粧品・パーソナルケア分野では、近年、香水が大きな市場へと成長しています。パーソナルケアの動向の拡大により、香水は誇りと自信に貢献する必須グッズとして登場しました。

例えば、LVMHグループでは2020年の香水の売上が2019年と比較して20%近く減少しており、香りアイテムの主要生産者の一つとなっています。政府が美容院や香水店、百貨店の出店を禁止したことや、流行時の予防措置として自宅待機を指示したことが減収の主な原因でした。しかし、製造・商業・販売の再開により、世界市場は回復しており、今後大きな成長が期待されます。また、メーカーの製品ラインアップの多様化により、消費者層の拡大が期待されます。例えば、シャネルのフレグランス・ポートフォリオには、パフューム、オードパフューム・スプレーなど、さまざまな香水グッズが含まれています。しかし、香水の高コストが、2022-2029年の予測期間を通じて市場の成長を阻害しています。

世界の香水市場の調査で考慮された主要地域は、アジア太平洋地域、北米、欧州、ラテンアメリカ、世界のその他地域を含みます。欧州は、ブランド製品の優位性とプレミアム製品の販売増加により、収益の面で空間を支配しています。ゲラン、シャネル、クリスチャン・ディオールなどの大手香水メーカーがフランスに本社を構えています。生産量、輸出量ともに最大であり、欧州市場を牽引しています。アジア太平洋地域は、予測期間中に最も高いCAGRで成長すると予想されます。これは、高級香水に対する消費者の需要の高まりが、この市場に進出する生産者を後押しし、市場拡大に拍車をかけているためです。さらに、旅行用サイズ、小型サイズ、ポケットサイズの香水は、その携帯性と利便性から需要が高まっており、市場拡大の原動力となると予想されます。

最近の新興国市場の動向

  • Givaudanは2022年9月、再生可能な炭素から持続可能なフレグランス化合物を作り出すために、LanzaTechとの提携を発表しました。
  • Coty Inc.は2021年9月、化粧品ブランドのデジタルマーケティングツールキットに多くのAIおよびAR技術を組み込むため、Perfect Corp.との提携を発表しました。
  • Coty Inc.のMarc Jacobs InternationalとMarc Jacobs Fragrancesから新しい女性用フレグランス「Perfect Marc Jacobs」のデビューは、2020年10月と発表されました。

世界の香水市場レポート範囲

  • 過去データ:2019-2020-2021年
  • 推計の基準年:2021年
  • 予測期間:2022-2029年
  • レポート範囲:収益予測、企業ランキング、競合情勢、成長要因、動向
  • 地域別範囲:北米、欧州、アジア太平洋地域、ラテンアメリカ、世界のその他地域
  • カスタマイズの範囲:レポートカスタマイズ(最大8名分の作業時間)を無料で提供。国別、地域別、セグメント別範囲の追加・変更。

本調査の目的は、近年における様々な分野・国の市場規模を明らかにし、今後数年間の市場規模を予測することです。本レポートは、調査対象国の産業の質的・量的な側面を取り込むよう設計されています。

また、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題など、重要な側面に関する詳細情報も提供しています。さらに、主要企業の競合情勢などの詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場での潜在的な機会も組み込んでいます。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

  • マーケットスナップショット
  • 世界・セグメント別市場推定・予測、2019年~2029年
    • 香水市場、地域別、2019-2029年
    • 香水市場、製品別、2019-2029年
    • 香水市場、エンドユーザー別、2019-2029年
    • 香水市場、流通チャネル別、2019-2029年
  • 主な動向
  • 調査手法
  • 調査の前提条件

第2章 世界の香水市場の定義と範囲

  • 調査目的
  • 市場の定義と範囲
    • 調査対象範囲
    • 産業の進化
  • 調査対象年
  • 通貨換算レート

第3章 世界の香水市場力学

  • 香水市場のインパクト分析(2019-2029年)
    • 市場促進要因
      • 個人消費の拡大
      • ラグジュアリーブランドへの需要の高まり
    • 市場の課題
      • 香水の高コスト
    • 市場機会
      • 市場主要プレーヤー別イニシアティブの拡大

第4章 世界の香水市場産業分析

  • ポーターの5フォースモデル
    • 供給企業の交渉力
    • 買い手の交渉力
    • 新規参入業者の脅威
    • 代替品の脅威
    • 競争企業間の敵対関係
  • ポーターの5フォースモデルへの未来的アプローチ(2019-2029年)
  • PEST分析
    • 政治的
    • 経済的
    • ソーシャル
    • テクニカル
  • 最高の投資機会
  • 主要成功戦略
  • 業界関係者見通し
  • アナリストの提言と結論

第5章 リスクアセスメントCOVID-19の影響

  • COVID-19が業界に与える全体的な影響についての評価
  • COVID-19以前とCOVID-19以後の市場シナリオ

第6章 香水の世界市場:製品別

  • マーケットスナップショット
  • 香水の世界市場:製品別、性能別)-ポテンシャル分析
  • 香水の世界市場製品別推定・予測2019-2029
  • 香水市場、サブセグメント分析
    • 質量
    • プレミアム

第7章 香水の世界市場:エンドユーザー別

  • マーケットスナップショット
  • 香水の世界市場:エンドユーザー別、パフォーマンス-ポテンシャル分析
  • 香水の世界市場エンドユーザー別推定・予測2019-2029
  • 香水市場、サブセグメント分析
    • 男性
    • 女性
    • ユニセックス

第8章 香水の世界市場:流通チャネル別

  • マーケットスナップショット
  • 香水の世界市場:流通チャネル別)、パフォーマンス-ポテンシャル分析
  • 香水の世界市場流通チャネル別推定・予測2019-2029
  • 香水市場、サブセグメント分析
    • オンライン
    • オフライン

第9章 香水の世界市場:地域別分析

  • 香水市場、地域別マーケットスナップショット
  • 北米
    • 米国
      • 製品別の推定・予測、2019年~2029年
      • エンドユーザー別の推定・予測、2019年~2029年
      • 流通チャネル別の推定・予測、2019年~2029年
    • カナダ
  • 欧州香水市場スナップショット
    • 英国
    • ドイツ
    • フランス
    • スペイン
    • イタリア
    • その他欧州
  • アジア太平洋の香水市場スナップショット
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • オーストラリア
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • ラテンアメリカの香水市場スナップショット
    • ブラジル
    • メキシコ
    • その他ラテンアメリカ地域
  • 世界のその他の地域

第10章 競合情報

  • トップ市場戦略
  • 企業プロファイル
    • The Avon Company
      • 主要な情報
      • 概要
      • 財務(データの入手が可能な場合のみ)
      • 製品概要
      • 最近の動向
    • CHANEL
    • Coty Inc.
    • LVMH Moet Hennessy-Louis Vuitton
    • The Estee Lauder Companies
    • Revlon
    • Puig
    • L'Oreal Groupe
    • Shiseido Company, Ltd.
    • Givaudan
    • Research Process
  • 調査プロセス
    • データマイニング
    • 分析
    • 市場推定
    • バリデーション
    • 出版
  • 調査対象者の特徴
  • 調査の前提条件
図表

LIST OF TABLES

  • TABLE 1. Global Perfume Market, report scope
  • TABLE 2. Global Perfume Market estimates & forecasts by Region 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 3. Global Perfume Market estimates & forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 4. Global Perfume Market estimates & forecasts by End-user 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 5. Global Perfume Market estimates & forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 6. Global Perfume Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 7. Global Perfume Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 8. Global Perfume Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 9. Global Perfume Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 10. Global Perfume Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 11. Global Perfume Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 12. Global Perfume Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 13. Global Perfume Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 14. Global Perfume Market by segment, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 15. Global Perfume Market by region, estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 16. U.S. Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 17. U.S. Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 18. U.S. Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 19. Canada Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 20. Canada Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 21. Canada Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 22. UK Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 23. UK Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 24. UK Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 25. Germany Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 26. Germany Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 27. Germany Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 28. France Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 29. France Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 30. France Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 31. Italy Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 32. Italy Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 33. Italy Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 34. Spain Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 35. Spain Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 36. Spain Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 37. RoE Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 38. RoE Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 39. RoE Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 40. China Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 41. China Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 42. China Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 43. India Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 44. India Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 45. India Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 46. Japan Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 47. Japan Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 48. Japan Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 49. South Korea Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 50. South Korea Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 51. South Korea Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 52. Australia Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 53. Australia Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 54. Australia Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 55. RoAPAC Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 56. RoAPAC Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 57. RoAPAC Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 58. Brazil Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 59. Brazil Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 60. Brazil Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 61. Mexico Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 62. Mexico Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 63. Mexico Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 64. RoLA Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 65. RoLA Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 66. RoLA Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 67. Row Perfume Market estimates & forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 68. Row Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 69. Row Perfume Market estimates & forecasts by segment 2019-2029 (USD Billion)
  • TABLE 70. List of secondary sources, used in the study of global Perfume Market
  • TABLE 71. List of primary sources, used in the study of global Perfume Market
  • TABLE 72. Years considered for the study
  • TABLE 73. Exchange rates considered

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

LIST OF FIGURES

List of figures

  • FIG 1. Global Perfume Market, research methodology
  • FIG 2. Global Perfume Market, Market estimation techniques
  • FIG 3. Global Market size estimates & forecast methods
  • FIG 4. Global Perfume Market, key trends 2021
  • FIG 5. Global Perfume Market, growth prospects 2022-2029
  • FIG 6. Global Perfume Market, porters 5 force model
  • FIG 7. Global Perfume Market, pest analysis
  • FIG 8. Global Perfume Market, value chain analysis
  • FIG 9. Global Perfume Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 10. Global Perfume Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 11. Global Perfume Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 12. Global Perfume Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 13. Global Perfume Market by segment, 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 14. Global Perfume Market, regional snapshot 2019 & 2029
  • FIG 15. North America Perfume Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 16. Europe Perfume Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 17. Asia Pacific Perfume Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 18. Latin America Perfume Market 2019 & 2029 (USD Billion)
  • FIG 19. Global Perfume Market, company Market share analysis (2021)

List of tables and figures and dummy in nature, final lists may vary in the final deliverable

目次

Global Perfume Market is valued at approximately USD 48.02 billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than 5.90% over the forecast period 2022-2029. The market is expected to increase as a result of the expanding personal grooming trend and rising consumer interest in high-end and exotic scents. The global market is also being driven by rising consumer expenditure on premium and luxury fragrances as a result of high-income levels and rising living standards. In the cosmetics and personal care sector, perfumes have grown to become a sizable market in recent years. The expanding trend in personal care has led to the emergence of perfumes as an essential good that contributes to pride and confidence.

For instance, the revenue from perfumes fell by almost 20% at LVMH Group in 2020 compared to 2019, making it one of the leading producers of scent items. The government's prohibitions on the opening of beauty parlours, perfume shops, and department stores as well as directives to stay at home as a precaution during the outbreak were the main causes of the decline in revenue. However, the resumption of manufacturing, commerce, and sales is helping the global market recovers, and it is expected that this will lead to significant growth. Additionally, manufacturers' diversification of their product lines is anticipated to increase their consumer base. For instance, CHANEL's fragrance portfolio includes a wide variety of perfume goods, such as parfum, Eau de parfum spray, and others. However, the high cost of Perfumes stifles market growth throughout the forecast period of 2022-2029.

The key regions considered for the Global Perfume Market study include Asia Pacific, North America, Europe, Latin America, and Rest of the World. Europe dominated the space in terms of revenue, owing to the dominance of branded products and the rising region's sales of premium products. Leading scent companies such as Guerlain, Chanel, and Christian Dior have their headquarters in France. With the biggest production and export values, the nation has been driving the Europe market. Asia Pacific is expected to grow with the highest CAGR during the forecast period, owing to factors such as growing consumer demand for high-end perfumes is encouraging producers to establish themselves in this market, which is fueling its expansion. Additionally, the demand for travel-size, small, and pocket-sized perfumes is rising due to their portability and convenience, which is anticipated to drive market expansion.

Major market players included in this report are:

  • The Avon Company
  • CHANEL
  • Coty Inc.
  • LVMH Moet Hennessy-Louis Vuitton
  • The Estee Lauder Companies
  • Revlon
  • Puig
  • L'Oreal Groupe
  • Shiseido Company, Ltd.
  • Givaudan

Recent Developments in the Market:

  • Givaudan announced its partnership with LanzaTech to create sustainable fragrance compounds from renewable carbon in September 2022.
  • Coty Inc. announced its relationship with Perfect Corp. in September 2021 in order to include a number of AI and AR techniques into the digital marketing toolkits of its cosmetics brands.
  • The debut of the new women's fragrance "Perfect Marc Jacobs" from Coty Inc.'s Marc Jacobs International and Marc Jacobs Fragrances was announced for October 2020.

Global Perfume Market Report Scope:

  • Historical Data: 2019-2020-2021
  • Base Year for Estimation: 2021
  • Forecast period: 2022-2029
  • Report Coverage: Revenue forecast, Company Ranking, Competitive Landscape, Growth factors, and Trends
  • Segments Covered: Product, End-user, Distribution Channel, Region
  • Regional Scope: North America; Europe; Asia Pacific; Latin America; Rest of the World
  • Customization Scope: Free report customization (equivalent up to 8 analyst's working hours) with purchase. Addition or alteration to country, regional & segment scope*

The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within countries involved in the study.

The report also caters detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, it also incorporates potential opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:

By Product:

  • Mass
  • Premium

By End-user:

  • Men
  • Women
  • Unisex

By Distribution Channel:

  • Online
  • Offline

By Region:

  • North America
    • U.S.
    • Canada
  • Europe
    • UK
    • Germany
    • France
    • Spain
    • Italy
    • ROE
  • Asia Pacific
    • China
    • India
    • Japan
    • Australia
    • South Korea
    • RoAPAC
  • Latin America
    • Brazil
    • Mexico
    • RoLA
  • Rest of the World

Table of Contents

Chapter 1. Executive Summary

  • 1.1. Market Snapshot
  • 1.2. Global & Segmental Market Estimates & Forecasts, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.1. Perfume Market, by Region, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.2. Perfume Market, by Product, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.3. Perfume Market, by End-user, 2019-2029 (USD Billion)
    • 1.2.4. Perfume Market, by Distribution Channel, 2019-2029 (USD Billion)
  • 1.3. Key Trends
  • 1.4. Estimation Methodology
  • 1.5. Research Assumption

Chapter 2. Global Perfume Market Definition and Scope

  • 2.1. Objective of the Study
  • 2.2. Market Definition & Scope
    • 2.2.1. Scope of the Study
    • 2.2.2. Industry Evolution
  • 2.3. Years Considered for the Study
  • 2.4. Currency Conversion Rates

Chapter 3. Global Perfume Market Dynamics

  • 3.1. Perfume Market Impact Analysis (2019-2029)
    • 3.1.1. Market Drivers
      • 3.1.1.1. Increasing consumer spending
      • 3.1.1.2. Rising demand for luxury brands
    • 3.1.2. Market Challenges
      • 3.1.2.1. High Cost of Perfume
    • 3.1.3. Market Opportunities
      • 3.1.3.1. Growing initiatives by key market players

Chapter 4. Global Perfume Market Industry Analysis

  • 4.1. Porter's 5 Force Model
    • 4.1.1. Bargaining Power of Suppliers
    • 4.1.2. Bargaining Power of Buyers
    • 4.1.3. Threat of New Entrants
    • 4.1.4. Threat of Substitutes
    • 4.1.5. Competitive Rivalry
  • 4.2. Futuristic Approach to Porter's 5 Force Model (2019-2029)
  • 4.3. PEST Analysis
    • 4.3.1. Political
    • 4.3.2. Economical
    • 4.3.3. Social
    • 4.3.4. Technological
  • 4.4. Top investment opportunity
  • 4.5. Top winning strategies
  • 4.6. Industry Experts Prospective
  • 4.7. Analyst Recommendation & Conclusion

Chapter 5. Risk Assessment: COVID-19 Impact

  • 5.1. Assessment of the overall impact of COVID-19 on the industry
  • 5.2. Pre COVID-19 and post COVID-19 Market scenario

Chapter 6. Global Perfume Market, by Product

  • 6.1. Market Snapshot
  • 6.2. Global Perfume Market by Product, Performance - Potential Analysis
  • 6.3. Global Perfume Market Estimates & Forecasts by Product 2019-2029 (USD Billion)
  • 6.4. Perfume Market, Sub Segment Analysis
    • 6.4.1. Mass
    • 6.4.2. Premium

Chapter 7. Global Perfume Market, by End-user

  • 7.1. Market Snapshot
  • 7.2. Global Perfume Market by End-user, Performance - Potential Analysis
  • 7.3. Global Perfume Market Estimates & Forecasts by End-user 2019-2029 (USD Billion)
  • 7.4. Perfume Market, Sub Segment Analysis
    • 7.4.1. Men
    • 7.4.2. Women
    • 7.4.3. Unisex

Chapter 8. Global Perfume Market, by Distribution Channel

  • 8.1. Market Snapshot
  • 8.2. Global Perfume Market by Distribution Channel, Performance - Potential Analysis
  • 8.3. Global Perfume Market Estimates & Forecasts by Distribution Channel 2019-2029 (USD Billion)
  • 8.4. Perfume Market, Sub Segment Analysis
    • 8.4.1. Online
    • 8.4.2. Offline

Chapter 9. Global Perfume Market, Regional Analysis

  • 9.1. Perfume Market, Regional Market Snapshot
  • 9.2. North America Perfume Market
    • 9.2.1. U.S. Perfume Market
      • 9.2.1.1. Product breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.2. End-user breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
      • 9.2.1.3. Distribution Channel breakdown estimates & forecasts, 2019-2029
    • 9.2.2. Canada Perfume Market
  • 9.3. Europe Perfume Market Snapshot
    • 9.3.1. U.K. Perfume Market
    • 9.3.2. Germany Perfume Market
    • 9.3.3. France Perfume Market
    • 9.3.4. Spain Perfume Market
    • 9.3.5. Italy Perfume Market
    • 9.3.6. Rest of Europe Perfume Market
  • 9.4. Asia-Pacific Perfume Market Snapshot
    • 9.4.1. China Perfume Market
    • 9.4.2. India Perfume Market
    • 9.4.3. Japan Perfume Market
    • 9.4.4. Australia Perfume Market
    • 9.4.5. South Korea Perfume Market
    • 9.4.6. Rest of Asia Pacific Perfume Market
  • 9.5. Latin America Perfume Market Snapshot
    • 9.5.1. Brazil Perfume Market
    • 9.5.2. Mexico Perfume Market
    • 9.5.3. Rest of Latin America Perfume Market
  • 9.6. Rest of The World Perfume Market

Chapter 10. Competitive Intelligence

  • 10.1. Top Market Strategies
  • 10.2. Company Profiles
    • 10.2.1. The Avon Company
      • 10.2.1.1. Key Information
      • 10.2.1.2. Overview
      • 10.2.1.3. Financial (Subject to Data Availability)
      • 10.2.1.4. Product Summary
      • 10.2.1.5. Recent Developments
    • 10.2.2. CHANEL
    • 10.2.3. Coty Inc.
    • 10.2.4. LVMH Moet Hennessy-Louis Vuitton
    • 10.2.5. The Estee Lauder Companies
    • 10.2.6. Revlon
    • 10.2.7. Puig
    • 10.2.8. L'Oreal Groupe
    • 10.2.9. Shiseido Company, Ltd.
    • 10.2.10. Givaudan
    • 10.2.11. Research Process
  • 10.3. Research Process
    • 10.3.1. Data Mining
    • 10.3.2. Analysis
    • 10.3.3. Market Estimation
    • 10.3.4. Validation
    • 10.3.5. Publishing
  • 10.4. Research Attributes
  • 10.5. Research Assumption