市場調査レポート
商品コード
1131988
ウェディングウェアの世界市場規模調査、製品別(ガウン、スーツ/タキシード、トラディショナルウェア)、性別(男性、女性)、地域別予測2022-2028年Global Wedding Wear Market Size study, by Product (Gowns, Suit/Tuxedo, Traditional wear), by Gender (Men, Women) and Regional Forecasts 2022-2028 |
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ウェディングウェアの世界市場規模調査、製品別(ガウン、スーツ/タキシード、トラディショナルウェア)、性別(男性、女性)、地域別予測2022-2028年 |
出版日: 2022年09月15日
発行: Bizwit Research & Consulting LLP
ページ情報: 英文
納期: 2~3営業日
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ウェディングウェアは、頻繁にユニークな衣類のために、世界中の人々によって要求されます。
市場は、ウェディングドレスの様々な種類の需要の増加やファッションデザイナーの数の上昇の事実のために、驚異的な上昇を見てきました。例えば、Statistaによると、市場におけるファッションデザイナーの割合は、2022年の31.8%から2025年末には39.8%になると予想されています。しかし、ファッション動向における消費者の好みの変化や新規企業の参入が、2022年から2028年の予測期間における市場の成長を阻害しています。また、盛大な披露宴向けのウェディングドレスのカスタマイズ、革新的なデザインの需要の増加が、予測期間の市場成長を高めると思われます。
世界のウェディングウェア市場の地域分析は、分析と推定のために、アジア太平洋、北米、欧州、ラテンアメリカ、その他の地域が含まれています。欧州は、確立された市場企業の存在に起因する市場シェアの面で、世界でも主要な地域です。一方、アジア太平洋地域はまた、予測期間2022年から2028年にかけて最高の成長率を示すと予想されます。急速に活況を呈しているファッション業界は、アジア太平洋地域のウェディングウェア市場に有利な成長の見通しを生み出します。
本レポートに含まれる主な市場参入企業は以下の通りです。
本調査の目的は、近年における様々なセグメントと国の市場規模を定義し、今後8年間の値を予測することです。本レポートは、調査対象となる各地域および各国における産業の質的および量的な側面を取り込むことを目的としています。さらに、市場の将来的な成長を規定する促進要因や課題などの重要な側面に関する詳細な情報も提供しています。さらに、本レポートでは、主要企業の競合情勢や製品提供の詳細な分析とともに、利害関係者が投資するためのミクロ市場で利用可能な機会も組み込まなければなりません。市場の詳細なセグメントとサブセグメントを以下に説明します。
製品別
ガウン
スーツ/タキシード
トラディショナルウェア
性別で見る
男性
女性
地域別
北米
米国
カナダ
欧州
英国
ドイツ
フランス
スペイン
イタリア
その他欧州
アジア太平洋地域
中国
インド
日本
オーストラリア
韓国
その他アジア太平洋
ラテンアメリカ
ブラジル
メキシコ
世界のその他の地域
さらに、本調査で考慮した年は以下の通りです。
実績年-2018年,2019年,2020年
基準年-2021
予測期間-2022年~2028年
当レポート、世界のウェディングウェア市場の対象読者。
主要なコンサルティング会社・アドバイザー
大企業、中堅企業、中小企業
ベンチャーキャピタル
付加価値再販業者(VAR)
サードパーティナレッジプロバイダー
投資銀行家
投資家
List of figures
Global Wedding Wear Market is valued at approximately USD XXX billion in 2021 and is anticipated to grow with a healthy growth rate of more than XX% over the forecast period 2022-2028. Wedding Wear is frequently demanded by people around the world for unique clothing. The market has seen a tremendous rise, owing to the fact of increasing demand for varied types of wedding dresses and rising numbers of fashion designers. For instance: according to Statista, the percentage of fashion designers in the market, is expected to go to 39.8%, by the year-end 2025 from 31.8%, in the year 2022. However, shifting consumer preference in fashion trends and the entry of new players into the market impede the growth of the market over the forecast period of 2022-2028. Also, customized, and innovative designs for the wedding gowns and increasing demand for big-fat wedding gala are likely to increase the growth of the market in the forecasting period.
The regional analysis of global Wedding Wear market includes Asia Pacific, North America, Europe, Latin America and Rest of the World for analysis and estimation. Europe is the leading region across the world in terms of market share owing to the presence of established market players. Whereas, the Asia Pacific is also anticipated to exhibit the highest growth rate over the forecast period 2022-2028. Rapidly booming fashion industry would create lucrative growth prospects for the Wedding Wear market across Asia Pacific region.
Major market players included in this report are:
Zuhair Murad
Septwolves
Emporio Armani
Gucci
Manyavar
Kleinfield
Versace
Yumi Katsura
Pronovias
Vera Wang
The objective of the study is to define market sizes of different segments & countries in recent years and to forecast the values to the coming eight years. The report is designed to incorporate both qualitative and quantitative aspects of the industry within each of the regions and countries involved in the study. Furthermore, the report also caters the detailed information about the crucial aspects such as driving factors & challenges which will define the future growth of the market. Additionally, the report shall also incorporate available opportunities in micro markets for stakeholders to invest along with the detailed analysis of competitive landscape and product offerings of key players. The detailed segments and sub-segment of the market are explained below:
By Product:
Gowns
Suit/Tuxedo
Traditional wear
By Gender:
Men
Women
By Region:
North America
U.S.
Canada
Europe
UK
Germany
France
Spain
Italy
ROE
Asia Pacific
China
India
Japan
Australia
South Korea
RoAPAC
Latin America
Brazil
Mexico
Rest of the World
Furthermore, years considered for the study are as follows:
Historical year - 2018, 2019,2020
Base year - 2021
Forecast period - 2022 to 2028
Target Audience of the Global Wedding Wear Market in Market Study:
Key Consulting Companies & Advisors
Large, medium-sized, and small enterprises
Venture capitalists
Value-Added Resellers (VARs)
Third-party knowledge providers
Investment bankers
Investors