表紙:ビジネスインテリジェンス市場:クラウドBI、モバイルBI、その他デプロイ別:世界の業界見通し、包括的分析、規模、シェア、成長、セグメント、動向、予測(2020~2028年)
市場調査レポート
商品コード
1026635

ビジネスインテリジェンス市場:クラウドBI、モバイルBI、その他デプロイ別:世界の業界見通し、包括的分析、規模、シェア、成長、セグメント、動向、予測(2020~2028年)

Business Intelligence Market By Cloud BI, Mobile BI And Other Deployments: Global Industry Perspective, Comprehensive Analysis, Size, Share, Growth, Segment, Trends And Forecast, 2020-2028

出版日: | 発行: Zion Market Research | ページ情報: 英文 130 Pages | 納期: 2~3営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=114.86円
ビジネスインテリジェンス市場:クラウドBI、モバイルBI、その他デプロイ別:世界の業界見通し、包括的分析、規模、シェア、成長、セグメント、動向、予測(2020~2028年)
出版日: 2021年06月03日
発行: Zion Market Research
ページ情報: 英文 130 Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

世界のビジネスインテリジェンスの市場規模は、2020年に221億6,000万米ドルとなりました。同市場は、2020~2028年の間に約8.6%のCAGRで拡大し、2028年には429億5,000万米ドルに達すると予測されています。

ビジネスインテリジェンスとは、生データをビジネス分析に役立つ情報に変換・分析する技術ベースのプロセスを指します。BIは、整理されたデータや時には整理されていない膨大な量のデータを扱い、戦略的なビジネスチャンスや戦略を特定、開発、作成するのに役立ちます。BIテクノロジーは、ビジネスの運営方法に関する過去、現在、そして予測の見解を提供し、マネージャーやエグゼクティブの実践的な意思決定を支援します。BIの主な目的は、ビジネス上の意思決定をより良いものにして成功させることであり、それが結果的に収益の増加につながり、またビジネスオペレーションの効率を向上させることになります。

当レポートでは、ビジネスインテリジェンス市場について調査し、市場の概要とともに、テクノロジー別、デプロイ別、地域別の動向、および市場に参入する企業のプロファイルなどを提供しています。

目次

第1章 イントロダクション

  • レポートの説明
    • レポートの目的
    • USPと主要製品
  • ステークハルダーにとっての主なメリット
  • ターゲットオーディエンス
  • 調査範囲

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 主な調査結果
    • トップ投資ポケット
      • 市場魅力分析、テクノロジー別
      • 市場魅力分析、デプロイ別
      • 市場魅力分析、地域別
  • 市場スナップショット
  • 世界のビジネスインテリジェンス市場、2016~2028年(10億米ドル)
  • 一次回答者からの洞察

第3章 COVID19影響分析

  • COVID-19パンデミックの影響評価、地域別
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋地域
    • ラテンアメリカ
    • 中東とアフリカ
  • 2020年と2021年の地域別の四半期市場収益と予測
  • COVID-19以前の市場収益、地域別、2016~2019年(10億米ドル)
  • COVID-19後の市場収益、地域別、2020~2028年(10億米ドル)
  • COVID-19に取り組むために企業が着手した主要な戦略
    • 企業の四半期収益分析、2019年および2020年
  • 短期的ダイナミクス
  • 長期的ダイナミクス

第4章 ビジネスインテリジェンス市場:技術セグメント分析

  • 概要
    • 市場収益シェア、テクノロジー別、2020年および2028年
  • モバイルBI
    • 地域別の市場規模と予測(10億米ドル)
    • 国別の比較収益分析、2020年と2028年
    • 主要な市場動向、成長要因、および機会
  • クラウドBI
    • 地域別の市場規模と予測(10億米ドル)
    • 国別の比較収益分析、2020年と2028年
    • 主要な市場動向、成長要因、および機会
  • ソーシャルBI
    • 地域別の市場規模と予測(10億米ドル)
    • 国別の比較収益分析、2020年と2028年
    • 主要な市場動向、成長要因、および機会

第5章ビジネスインテリジェンス市場:デプロイセグメント分析

  • 概要
    • 市場収益シェア、デプロイ別、2020年および2028年
  • クラウドBI
    • 地域別の市場規模と予測(百万米ドル)
    • 国別の比較収益分析、2020年と2028年
    • 主要な市場動向、成長要因、および機会
  • オンプレミスBI
    • 地域別の市場規模と予測(百万米ドル)
    • 国別の比較収益分析、2020年と2028年
    • 主要な市場動向、成長要因、および機会

第6章ビジネスインテリジェンス市場:地域分析

  • 概要
    • 地域別の世界の市場収益シェア、2020年および2028年
    • 世界の市場の収益、地域別、2016~2028年(百万米ドル)
  • 北米
    • 北米市場の収益、国別、2016~2028年(百万米ドル)
    • 北米市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
    • 北米市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • 米国
      • 米国市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • 米国市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • カナダ
      • カナダ市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • カナダ市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • メキシコ
      • メキシコ市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • メキシコ市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
  • 欧州
    • 欧州市場の収益、国別、2016~2028年(百万米ドル)
    • 欧州市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
    • 欧州市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • ドイツ
      • ドイツ市場収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • ドイツ市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • フランス
      • フランス市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • フランス市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • 英国
      • 英国市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • 英国市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • イタリア
      • イタリア市場収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • イタリア市場収益、デプロイ別、2016~2028年
    • スペイン
      • スペイン市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • スペイン市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • その他の欧州諸国
      • その他の欧州市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • その他の欧州市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
  • アジア太平洋地域
    • アジア太平洋市場の収益、国別、2016~2028年(百万米ドル)
    • アジア太平洋市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
    • アジア太平洋市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • 中国
      • 中国市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • 中国市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • 日本
      • 日本市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • 日本市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • インド
      • インド市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • インド市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • 韓国
      • 韓国市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • 韓国市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • 東南アジア
      • 東南アジア市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • 東南アジア市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • その他のアジア太平洋地域
      • その他のアジア太平洋地域市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • その他のアジア太平洋地域市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
  • ラテンアメリカ
    • ラテンアメリカ市場の収益、国別、2016~2028年(百万米ドル)
    • ラテンアメリカ市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
    • ラテンアメリカ市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • ブラジル
      • ブラジルの市場収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • ブラジル市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • アルゼンチン
      • アルゼンチン市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • アルゼンチン市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • その他
      • その他のラテンアメリカの市場収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • その他のラテンアメリカの市場収益、デプロイ別、2016~2028年
  • 中東とアフリカ
    • 中東およびアフリカ市場の収益、国別、2016~2028年(百万米ドル)
    • 中東およびアフリカ市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
    • 中東およびアフリカ市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • GCC諸国
      • GCC諸国の市場収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • GCC諸国の市場収益、デプロイ別、2016~2028年
    • 南アフリカ
      • 南アフリカ市場の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • 南アフリカ市場の収益、デプロイ別、2016~2028年
    • その他の中東アフリカ諸国
      • その他の中東アフリカ諸国の収益、テクノロジー別、2016~2028年
      • その他の中東アフリカ諸国の収益、デプロイ別、2016~2028年

第7章 ビジネスインテリジェンス市場:業界分析

  • イントロダクション
  • 市場の推進力
    • 推進要因1の分析
    • 推進要因2分析
  • 市場の抑制要因
    • 抑制要因因子分析
  • 市場機会
    • 市場機会分析
  • ポーターのファイブフォース分析
  • PEST分析
  • 規制状況
  • 技術情勢
  • 地域の市場動向
    • 北米
    • 欧州
    • アジア太平洋地域
    • ラテンアメリカ
    • 中東とアフリカ
  • 価格分析
  • バリューチェーン分析
  • 下流のバイヤー
  • ディストリビューター/トレーダーリスト

第8章 競合情勢

  • 企業の市場シェア分析?2020
    • 世界のビジネスインテリジェンス市場:企業市場シェア、2020年
    • 世界のビジネスインテリジェンス市場、企業市場収益、2017~2020年(百万米ドル)
    • 世界のビジネスインテリジェンス市場、企業の前年比成長率、2017~2020年(%)
    • 世界のビジネスインテリジェンス市場:レーダー決定チャート、2020年
  • 戦略的開発
    • 買収と合併
    • 新製品の発売
    • 地域拡大
  • 企業の戦略的開発:ヒートマップ分析

第9章 企業プロファイル

  • マイクロソフト
    • 企業概要
    • キーエグゼクティブ
    • 製品ポートフォリオ
    • 財務概要
    • 事業セグメントの運営
    • 業績
    • 最近の動向
  • IBM
  • Oracle
  • Targit
  • SAP
  • Tableau Software

第10章 マーケティング戦略分析

  • マーケティングチャネル
  • 直接マーケティング
  • 間接マーケティング
  • マーケティングチャネルの開発動向
  • 経済的/純粋な環境変化

第11章 調査方法

  • 調査方法
  • フェーズI-2次調査
  • フェーズII-データモデリング
    • 企業シェア分析モデル
    • 収益ベースのモデリング
  • フェーズIII-1次調査
  • 調査の限界
    • 1仮定
目次

Market Overview

The Global Business Intelligence market accounted for USD 22.16 Billion in 2020 and is expected to reach USD 42.95 Billion by 2028, growing at a CAGR of around 8.6% between 2020 and 2028.

Business Intelligence refers to a technology based process which transforms and analyses raw data into a useful information for business analysis. BI handles a huge base of organized and sometimes unorganized data which is helpful identify, develop and create strategic business opportunities and strategies. BI technologies provides historic, current and predictive views on the way business operating which helps managers, executives to take practical decisions. The main motive of BI is to make business decisions better and successful which in turn will result in revenue growth and also improve efficiency in business operations.

COVID-19 Impact Analysis

The Business Intelligence market globally ha faced a decline in the growth and demand due to the lockdown placed by governments. The restrictions by various nations in COVID had kept the production on hold, which is resulting in a disruption in supply chain all over the world in various industries. However, the markets are opening again to their potential and theirs a expected demand of Business Intelligence.

Growth Factors

Considering the growth factors, various sectors are focusing on transformation digitally, demand dashboards for data visualization, raising investments in analytics domain, rise in data generation and increase in acceptance of cloud, will drive the growth of the business intelligence market.

Technology Segment Analysis Preview

Business Intelligence market is categorized into two types: Technology and Deployment. Mobile BI is main groups of Business Intelligence of the overall market. Mobile BI is having its dominance in the market and have largest share due to increasing demand from pharmaceutical industry. easy availability of the products and Cost efficiency in the market is about to boost of Mobile BI segment. Technology segment in Business Intelligence market is further categorized in sub-segmented like Mobile BI, Cloud BI and Social BI.

Deployment Segment Analysis Preview

The development segment is categorized into two, Cloud BI and On-Premises BI. On-premises applications now take advantage of storage that is cloud-based, networking, and software, as well as analytical capabilities. Cloud deployment let the organization outsource the BI infrastructure to manage the BI applications. This helps to optimize implementation timelines, increase productivity, and reduce operational costs in organization.

Key Market Players & Competitive Landscape

Major market players of Business Intelligence market comprise: IBM, Microsoft, Oracle, GoodData, Microstrategy, Targit, Tableau Software and SAS, among others play an important role.

The Business Intelligence Market is segmented as follows:

By Technology

  • Mobile BI
  • Cloud BI
  • Social BI

By Deployment

  • Cloud BI
  • On-Premises BI

By Region

  • North America
    • The U.S.
    • Canada
  • Europe
    • France
    • The UK
    • Spain
    • Germany
    • Italy
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • China
    • Japan
    • India
    • South Korea
    • Southeast Asia
    • Rest of Asia Pacific
  • Latin America
    • Brazil
    • Mexico
    • Rest of Latin America
  • Middle East & Africa
    • GCC
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

Table Of Contents

Chapter No. 1: Introduction

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Purpose of the Report
    • 1.1.2. USP & Key Offerings
  • 1.2. Key Benefits for Stakehulders
  • 1.3. Target Audience
  • 1.4. Report Scope

Chapter No. 2: Executive Summary

  • 2.1. Key Findings
    • 2.1.1. Top Investment Pockets
      • 2.1.1.1. Market Attractiveness Analysis, By Technulogy
      • 2.1.1.2. Market Attractiveness Analysis, By Deployment
      • 2.1.1.3 Market Attractiveness Analysis, By Region
  • 2.2. Market Snapshot
  • 2.3. Global Business Intelligence Market, 2016 – 2028 (USD Billion)
  • 2.4. Insights from Primary Respondents

Chapter No. 3: COVID 19 Impact Analysis

  • 3.1. Impact Assessment of COVID-19 Pandemic, By Region
    • 3.1.1. North America
    • 3.1.2. Europe
    • 3.1.3. Asia Pacific
    • 3.1.4. Latin America
    • 3.1.5. The Middle-East and Africa
  • 3.2. Quarterly Market Revenue and Forecast by Region 2020 & 2021
  • 3.3. Pre COVID-19 Market Revenue, By Region, 2016-2019 (USD Billion)
  • 3.4. Post COVID-19 Market Revenue, By Region, 2020-2028 (USD Billion)
  • 3.5. Key Strategies Undertaken by Companies to Tackle COVID-19
    • 3.5.1. Company Quarterly Revenue Analysis, 2019 & 2020
  • 3.6. Short Term Dynamics
  • 3.7. Long Term Dynamics

Chapter No. 4: Business Intelligence Market – Technulogy Segment Analysis

  • 4.1. Overview
    • 4.1.1. Market Revenue Share, By Technulogy, 2020 & 2028
  • 4.2. Mobile BI
    • 4.2.1. Market Size and Forecast, By Region (USD Billion)
    • 4.2.2. Comparative Revenue Analysis, By Country, 2020 & 2028
    • 4.2.3. Key Market Trends, Growth Factors, & Opportunities
  • 4.3. Cloud BI
    • 4.3.1. Market Size and Forecast, By Region (USD Billion)
    • 4.3.2. Comparative Revenue Analysis, By Country, 2020 & 2028
    • 4.3.3. Key Market Trends, Growth Factors, & Opportunities
  • 4.4. Social BI
    • 4.4.1. Market Size and Forecast, By Region (USD Billion)
    • 4.4.2. Comparative Revenue Analysis, By Country, 2020 & 2028
    • 4.4.3. Key Market Trends, Growth Factors, & Opportunities

Chapter No. 5 Business Intelligence Market – Deployment Segment Analysis

  • 5.1. Overview
    • 5.1.1. Market Revenue Share, By Deployment, 2020 & 2028
  • 5.2. Cloud BI
    • 5.2.1. Market Size and Forecast, By Region (USD Million)
    • 5.2.2. Comparative Revenue Analysis, By Country, 2020 & 2028
    • 5.2.3. Key Market Trends, Growth Factors, & Opportunities
  • 5.3. On-Premises BI
    • 5.3.1. Market Size and Forecast, By Region (USD Million)
    • 5.3.2. Comparative Revenue Analysis, By Country, 2020 & 2028
    • 5.3.3. Key Market Trends, Growth Factors, & Opportunities

Chapter No. 6 Business Intelligence Market – Regional Analysis

  • 6.1. Overview
    • 6.1.1. Global Market Revenue Share, By Region, 2020 & 2028
    • 6.1.2. Global Market Revenue, By Region, 2016 – 2028 (USD Million)
  • 6.2. North America
    • 6.2.1. North America Market Revenue, By Country, 2016 – 2028 (USD Million)
    • 6.2.2. North America Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
    • 6.2.3. North America Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.2.5. U.S.
      • 6.2.5.1. U.S. Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.2.5.2. U.S. Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.2.6. Canada
      • 6.2.6.1. Canada Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.2.6.2. Canada Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.2.7. Mexico
      • 6.2.7.1. Mexico Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.2.7.2. Mexico Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
  • 6.3. Europe
    • 6.3.1. Europe Market Revenue, By Country, 2016 – 2028 (USD Million)
    • 6.3.2. Europe Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
    • 6.3.3. Europe Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.3.5. Germany
      • 6.3.5.1. Germany Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.3.5.2. Germany Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.3.6. France
      • 6.3.6.1. France Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.3.6.2. France Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.3.7. U.K.
      • 6.3.7.1. U.K. Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.3.7.2. U.K. Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.3.8. Italy
      • 6.3.8.1. Italy Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.3.8.2. Italy Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.3.9. Spain
      • 6.3.9.1. Spain Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.3.9.2. Spain Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.3.10. Rest of Europe
      • 6.3.10.1. Rest of Europe Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.3.10.2. Rest of Europe Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
  • 6.4. Asia Pacific
    • 6.4.1. Asia Pacific Market Revenue, By Country, 2016 – 2028 (USD Million)
    • 6.4.2. Asia Pacific Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
    • 6.4.3. Asia Pacific Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.4.5. China
      • 6.4.5.1. China Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.4.5.2. China Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.4.6. Japan
      • 6.4.6.1. Japan Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.4.6.2. Japan Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.4.7. India
      • 6.4.7.1. India Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.4.7.2. India Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.4.8. South Korea
      • 6.4.8.1. South Korea Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.4.8.2. South Korea Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.4.9. South-East Asia
      • 6.4.9.1. South-East Asia Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.4.9.2. South-East Asia Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.4.10. Rest of Asia Pacific
      • 6.4.10.1. Rest of Asia Pacific Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.4.10.2. Rest of Asia Pacific Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
  • 6.5. Latin America
    • 6.5.1. Latin America Market Revenue, By Country, 2016 – 2028 (USD Million)
    • 6.5.2. Latin America Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
    • 6.5.3. Latin America Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.5.5. Brazil
      • 6.5.5.1. Brazil Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.5.5.2. Brazil Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.5.6. Argentina
      • 6.5.6.1. Argentina Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.5.6.2. Argentina Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.5.7. Rest of Latin America
      • 6.5.7.1. Rest of Latin America Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.5.7.2. Rest of Latin America Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
  • 6.6. The Middle-East and Africa
    • 6.6.1. The Middle-East and Africa Market Revenue, By Country, 2016 – 2028 (USD Million)
    • 6.6.2. The Middle-East and Africa Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
    • 6.6.3. The Middle-East and Africa Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.6.5. GCC Countries
      • 6.6.5.1. GCC Countries Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.6.5.2. GCC Countries Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.6.6. South Africa
      • 6.6.6.1. South Africa Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.6.6.2. South Africa Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028
    • 6.6.7. Rest of Middle-East Africa
      • 6.6.7.1. Rest of Middle-East Africa Market Revenue, By Technulogy, 2016 – 2028
      • 6.6.7.2. Rest of Middle-East Africa Market Revenue, By Deployment, 2016 – 2028

Chapter No. 7: Business Intelligence Market – Industry Analysis

  • 7.1. Introduction
  • 7.2. Market Drivers
    • 7.2.1. Driving Factor 1 Analysis
    • 7.2.2. Driving Factor 2 Analysis
  • 7.3. Market Restraints
    • 7.3.1. Restraining Factor Analysis
  • 7.4. Market Opportunities
    • 7.4.1. Market Opportunity Analysis
  • 7.5. Porter’s Five Forces Analysis
  • 7.6. PEST Analysis
  • 7.7. Regulatory Landscape
  • 7.8. Technulogy Landscape
  • 7.9. Regional Market Trends
    • 7.9.1. North America
    • 7.9.2. Europe
    • 7.9.3. Asia Pacific
    • 7.9.4. Latin America
    • 7.9.5. The Middle-East and Africa
  • 7.10. Pricing Analysis
  • 7.11. Value Chain Analysis
  • 7.12. Downstream Buyers
  • 7.13. Distributors/Traders List

Chapter No. 8: Competitive Landscape

  • 8.1. Company Market Share Analysis – 2020
    • 8.1.1. Global Business Intelligence Market: Company Market Share, 2020
    • 8.1.2. Global Business Intelligence Market, Company Market Revenue, 2017 – 2020 (USD Million)
    • 8.1.3. Global Business Intelligence Market, Company Y-o-Y Growth, 2017 – 2020(%)
    • 8.1.4. Global Business Intelligence Market: Radar Determinant Chart, 2020
  • 8.2. Strategic Developments
    • 8.2.1. Acquisitions & Mergers
    • 8.2.2. New Product Launch
    • 8.2.3. Regional Expansion
  • 8.3. Company Strategic Developments – Heat Map Analysis

Chapter No. 9: Company Profiles

  • 9.1. Microsoft
    • 9.1.1. Company Overview
    • 9.1.2. Key Executives
    • 9.1.3. Product Portfulio
    • 9.1.4. Financial Overview
    • 9.1.5. Operating Business Segments
    • 9.1.6. Business Performance
    • 9.1.7. Recent Developments
  • 9.2. IBM
  • 9.3. Oracle
  • 9.4. Targit
  • 9.5. SAP
  • 9.6. Tableau Software

Chapter No. 10: Marketing Strategy Analysis

  • 10.1. Marketing Channel
  • 10.2. Direct Marketing
  • 10.3. Indirect Marketing
  • 10.4. Marketing Channel Development Trends
  • 10.5. Economic/Pulitical Environmental Change

Chapter No. 11: Research Methodulogy

  • 11.1. Research Methodulogy
  • 11.2. Phase I - Secondary Research
  • 11.3. Phase II - Data Modeling
    • 11.3.1. Company Share Analysis Model
    • 11.3.2. Revenue Based Modeling
  • 11.4. Phase III - Primary Research
  • 11.5. Research Limitations
    • 11.5.1. Assumptions