株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

液体ウォーターエンハンサー市場調査

Liquid Water Enhancers Report 2014

発行 Zenith 商品コード 299034
出版日 ページ情報 英文 86 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=115.27円で換算しております。
Back to Top
液体ウォーターエンハンサー市場調査 Liquid Water Enhancers Report 2014
出版日: 2014年02月28日 ページ情報: 英文 86 Pages
概要

Kraft Foods Groupは2011年3月に初めてポケットサイズの超濃縮シロップ"MiO Liquid Water Enhancer"を発売しました。2013年末までに米国の液体ウォーターエンハンサー市場額は4億1,200万米ドルとなっています。

当レポートでは、液体ウォーターエンハンサー分類の起源と急成長について調査し、世界の主要市場における拡大の可能性を明らかにしており、米国における液体ウォーターエンハンサ分類の詳細調査、主要な潜在市場それぞれの詳細な市場分析、および有力な市場参入戦略の概要などをまとめ、概略以下の構成でお届けします。

第1章 調査手法

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 米国市場の概要

  • マクロ経済・全体的なソフトドリンク消費動向

第4章 液体ウォーターエンハンサーの登場

第5章 市販製品

  • 主要企業およびブランド、新製品開発、チャネル、流通、パッケージング

第6章 市場成長促進因子

  • メーカー、小売り業者、消費者の主な促進因子;製品特徴・メリット

第7章 消費者

  • ターゲットの人口統計、世帯普及率、マーケティング、利用

第8章 消費量・消費額

  • カテゴリーの量、金額、支出;企業・主要ブランド別の市場シェア

第9章 市場機会の評価

  • 世界のソフトドリンク市場のベンチマーキング

第10章 各国プロファイル

  • マクロ経済概要、ソフトドリンク消費、分析および提言

第11章 将来の展望

  • カテゴリーにおける将来動向の予測

第12章 ブランドプロファイル

  • 10ブランドのプロファイル

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次

An essential guide to the liquid water enhancers category, including an overview of the current market and international potential

Includes information on the products, key drivers and consumption trends in the current market

Addresses the international opportunity through a sophisticated benchmarking analysis, identifying the top five countries that offer the greatest potential for liquid water enhancers beyond the US

Provides insights and recommendations for countries offering the greatest prospect for the category.

Assesses challenges and provides a realistic future outlook to support your strategic planning.

Highlights a sample of brands in the category through detailed brand profiles.

Background and report description

Pocket-sized packs of super-concentrated syrups did not exist until Kraft Foods Group introduced MiO Liquid Water Enhancers in March 2011. By the end of 2013, the US market alone was worth $412 million, with dedicated fixtures in many stores.

Zenith's Liquid Water Enhancers 2014 Report examines the origins and quick rise of the liquid water enhancers category, highlighting its potential for expansion into key global markets.

The report provides an in-depth look at the liquid water enhancers category in the US, and provides detailed market level insights for each of several potential markets, offering a broad overview of possible strategies for market entry.

What this report covers

  • The current state of the liquid water enhancers market: in-depth look at the market in the US, as this is the only market where the category has grown to a level of maturity. Emergence, products in market, market drivers, consumers, consumption volume and consumption value.
  • International opportunity market assessment: an in-depth look at the five countries that offer the greatest prospect for liquid water enhancers, identified using a sophisticated benchmarking exercise. Macroeconomic overview, beverage consumption forecasts by category, market insights, and recommendations for market entry.
  • 10 liquid water enhancer brand profiles: overview of brand, company, markets, value sales (2013), volume sales (2013), pack formats, price, product description, variants, positioning, marketing, ingredients, distribution/placement.

Market data provided in this report

US Market

  • Liquid water enhancer brands in market, 2011-2013
  • Soft drinks consumption by volume and per capita consumption, 2013
  • Liquid water enhancers share of total dilutable beverages segment, 2011-2013
  • Liquid water enhancers consumption volume: total, per capita and % change, 2011-2013
  • Liquid water enhancers consumption value: total, per capita and % change, 2011-2013
  • Liquid water enhancers expenditure per serving and % change: 2011-2013
  • Consumption volume and value for leading liquid water enhancer brands, 2013
  • Volume and value share by leading companies, 2013
  • Comparative soft drinks consumption volume by segment, 2012-2013

International markets: United Kingdom, Germany, Italy, France, China

  • Comparative soft drinks consumption volume, total and per capita, 2012
  • Bottled water consumption volume and split of still and sparkling, 2012

Geographical coverage

  • United States
  • United Kingdom
  • Germany
  • Italy
  • France
  • China

Table of Contents

1. Methodology and definitions

2. Executive Summary

3. USA Market Overview

  • Macroeconomic and overall soft drinks consumption trends

4. Emergence of liquid water enhancers

5. Products in market

  • Key companies and brands, new product development, channels, distribution, packaging

6. Market drivers

  • Key drivers for manufacturers, retailers, consumers; product features and benefits

7. Consumers

  • Target demographic, household penetration, marketing, use

8. Consumption volume and value

  • Category volume, value, expenditure; market share by companies and leading brands

9. Opportunity Market Assessment

  • Benchmarking of global soft drinks markets

10. Opportunity Country Profiles

  • Macroeconomic overview, soft drinks consumption, insights and recommendations

11. Future outlook

  • Forecast of future trends in the category

12. Brand profiles

  • 10 brand profiles
Back to Top