表紙
市場調査レポート

世界の子供向けボトルウォーター市場

Global Children's Bottled Water 2014 Report

発行 Zenith International 商品コード 297209
出版日 ページ情報 英文 92 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.71円で換算しております。
Back to Top
世界の子供向けボトルウォーター市場 Global Children's Bottled Water 2014 Report
出版日: 2014年03月07日 ページ情報: 英文 92 Pages
概要

子供の肥満に対する懸念の高まりによって、子供をターゲットにしたボトルウォーターは、その多くが砂糖含有量とカロリーが高いとして批判の対象となっている子供向けソフトドリンクから、市場シェアを獲得するチャンスを得ています。

当レポートでは、中国の子供向けボトルウォーター市場について調査し、全体的な動向の概要、子供向けボトルウォーターの消費動向、ボトルウォーター製品の課題と機会、および地域別の分析などを提供しており、主要企業のプロファイルを交え、概略以下の構成でお届けします。

第1章 イントロダクション・調査範囲

第2章 子供向けボトルウォーターの概要

  • 推奨される子供の1日の水消費量
  • 子供のボトルウォーター2次カテゴリーについてのコメント

第3章 SWOT分析

  • 中国のボトルウォーター市場の6つの2次カテゴリーにおける強み、弱み、機会および脅威の分析
  • カテゴリー全体についてのコメント・結論

第4章 ブランドのプロファイル

  • 世界的ブランド
  • 西欧
  • 東欧
  • 北米
  • ラテンアメリカ
  • アジア太平洋地域
  • 中東
目次

Key findings:

  • An essential guide to packaged bottled water products specifically designed for consumption by children.
  • Provides commentary on bottled water market trends and developments also highlighting regional consumption trends.
  • Includes 59 detailed brand profiles of packed water targeted at children across 6 geographical regions.
  • Assesses challenges and opportunities within the children segment to support your strategic planning for bottled water.

Background and report description

Increasing concerns over child obesity are providing opportunities for bottled water targeted at children to seize market share from other children's soft drink categories, many of which are criticised for high sugar and calorie content.

Zenith's Global Children's Bottled Water 2014 Overview specifically focuses on the children segment within the bottled water category, providing a topical overview of trends in overall and children's bottled water consumption, challenges and opportunities and featuring a wide range of bottled water products for children offered across 6 geographical regions.

What this report covers

  • Topical overview of packed water market trends: commentary on bottled water consumption overall, and consumption of packed water among children, as well as commentary by sub-category.
  • Children bottled water brand profiles: 59 brand profiles divided by geographic region including detailed product information, variants, price/distribution and marketing profile.
  • SWOT analysis and outlook: review of strengths, weaknesses, opportunities and threats in the children segment of bottled water and conclusions featuring broad commercial/market considerations.

Geographical coverage

  • West Europe
  • East Europe
  • North America
  • Latin America
  • Asia Pacific
  • Africa & Middle East

Table of Contents

1. Introduction and scope of overview

2. Chlldren's bottled water overview

  • Recommended children's daily water consumption
  • Commentary on the children's bottled water sub-category

3. SWOT analysis

  • An analysis of the strengths, weakness, opportunity, and threats in the children's bottled water market6ub-category
  • Commentary on the overall category and conclusions

4. Brand profiles

  • 4.1: Brand profiles: Global brands
  • 4.2: Brand profiles: West Europe
  • 4.3: Brand profiles: East Europe
  • 4.4: Brand profiles: North America
  • 4.5: Brand profiles: Latin America
  • 4.6: Brand profiles: Asia Pacific
  • 4.7: Brand profiles: Middle East
Back to Top