市場調査レポート

世界の整形外科市場:サプライヤーの新興機会と成長戦略

Orthopedics Leading Supplier Strategies, Marketing Tactics and Technological Know How

発行 Venture Planning Group 商品コード 330345
出版日 ページ情報 英文 325 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。

Local License: 同一事業所内

Back to Top
世界の整形外科市場:サプライヤーの新興機会と成長戦略 Orthopedics Leading Supplier Strategies, Marketing Tactics and Technological Know How
出版日: ページ情報: 英文 325 Pages
概要

当レポートでは、世界の整形外科関連市場について調査分析し、市場予測 (主要地域、市場セグメント、製品カテゴリー別) 、主要動向 (業界再編、市場のグローバル化、環境規制など) について検証するほか、主要企業の戦略的方向性、マーケティング戦略、技術ノウハウなど、体系的な情報を提供しています。

第1章 市場概要

  • 米国
    • ビジネス環境
      • 医療費
      • コスト意識
      • 業界再編
      • マネージドケア
      • 病院
      • 入院
      • 入院期間
      • 産業の多角化
      • 医師の人口統計
      • 人口の高齢化
  • その他

第2章 市場規模と成長

  • 主な市場セグメント
  • 主要地域

第3章 新興技術

  • 概要
  • 再生材
  • 代用骨
  • 骨誘導因子/骨移植因子
  • 軟部組織の修復と置換
  • 粘弾性材料
  • 骨粗鬆症治療

第4章 主要な整形外科関連企業の戦略的方向性

  • 事業、新製品開発、マーケティング戦略
  • 今後予想される企業買収、合弁事業、マーケティング戦略
  • 主な強みと弱み

第5章 主要な整形外科関連企業のマーケティング戦略

  • 米国/世界市場の売上高
  • 流通アプローチ
  • 主な販売促進戦略

第6章 主要な整形外科関連企業の技術ノウハウ

  • 内部開発/買収で得た整形外科関連技術
  • バイオテクノロジー、工学、その他関連分野の技術的専門知識

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: VPOT19193

This report provides a worldwide strategic overview of the orthopedics market, including forecasts for major geographic regions, market segments and product categories.

In addition, the report presents a concise review of the major U.S. and international trends with potentially significant impact on the orthopedics market during the next five years, including industry consolidation, market globalization, environmental regulations, etc.

The analysis of major market segments, including reconstructive devices, fracture fixation products, arthroscopy, soft tissue repair, spinal implants and instrumentation, bone growth stimulators, power instruments, casting materials, operating room ancillary products and others is provided, as well as a review of the major geographic regions, including U.S., Europe, Japan/Pacific and others.

The company profiles include:

  • Business, new product development and marketing strategies.
  • Anticipated acquisitions and joint ventures.
  • Major strengths and weaknesses.
  • The U.S. and international sales force size.
  • Distribution approaches.
  • Major promotional tactics.
  • Internally developed and acquired technologies.
  • Technical expertise in biotechnology, engineering and other pertinent fields.

    Contains 325 pages and 3 tables

    Table of Contents

    I. Market Overview

    • a. U.S.A
    • 1. Business Environment
    • a. Health Care Expenditures
    • b. Cost Consciousness
    • c. Industry Consolidation
    • d. Managed Care
    • e. Hospitals
    • f. Admissions
    • g. Length of Stay
    • h. Industry Diversification
    • i. Physician Demographics
    • j. Population Aging
    • b. Other Countries

    II. Market Size And Growth

    • a. Major Market Segments
    • b. Major Geographic Regions

    III. Emerging Technologies

    • a. Overview
    • b. Resorbables
    • c. Bone Substitutes
    • d. Osteoinductive Agents/Bone Graft Factors
    • e. Soft Tissue Repair And Replacement
    • f. Viscoelastics
    • g. Osteoporosis Therapies

    IV. Leading Orthopedics Companies Strategic Directions

    • Business, new product development and marketing strategies
    • Anticipated acquisitions, joint ventures and marketing strategies
    • Major strengths and weaknesses

    V. Leading Orthopedics Companies Marketing Tactics

    • The U.S. and international sales force size
    • Distribution approaches
    • Major promotional tactics

    VI. Leading Orthopedics Companies Technological Know-How

    • Internally developed and acquired technologies
    • Technical expertise in biotechnology, engineering and other pertinent fields
Back to Top