表紙
市場調査レポート

世界のフレーバー・フレグランス市場:Frutarom

2016 Competitive Intelligence: Frutarom in the Global Flavor and Fragrance Sector

発行 Venture Planning Group 商品コード 294250
出版日 ページ情報 英文 23 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。

Local License: 同一事業所内

Back to Top
世界のフレーバー・フレグランス市場:Frutarom 2016 Competitive Intelligence: Frutarom in the Global Flavor and Fragrance Sector
出版日: ページ情報: 英文 23 Pages
概要

当レポートでは、世界の主要なフレーバー・フレグランス企業、Frutaromについて調査分析し、競合企業の情報、分析、効果的なマーケティングや研究開発プログラムの発展と導入に関する考察を提供して、企業の業績、能力、目標、戦略なども含めて、概略以下の構成でお届けいたします。

エグゼクティブサマリー

オーナーシップ

  • 親会社の背景、個人所有者、株主情報

事業展開

  • 沿革
  • マイルストーンチャート

組織と経営

  • 最近の買収、売却、組織変更
  • 現在の組織構造
  • 経営幹部の背景

主要設備と従業員

  • 生産、複合、制作、R&D施設(国別)
  • 従業員数

製品ポートフォリオと技術ノウハウ

  • 主要製品とサービス
  • 化学技術、バイオテクノロジー、アロマコロジーなど、関連分野におけるノウハウ

マーケティング能力

  • 販売力(国別)
  • 主要営業所の立地
  • マーケティング戦術

財務分析

  • 売上高予測(製品カテゴリー別、地域別)
  • 売上高・営業利益実績(5ヶ年)

強みと弱み

  • 組織
  • 技術
  • マーケティング
  • 財務

戦略の方向性

  • 事業目標と戦略

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: VPFF17320

This strategic assessment of Frutarom, one of the world’s leading flavor and fragrance companies, provides significant competitor information, analysis, and insight critical to the development and implementation of effective marketing and R&D programs. The report from VPGMarketResearch.com presents a comprehensive analysis of the company’s performance, capabilities, goals and strategies in the global flavor and fragrance market.

Contains: 23 pages and 5 tables.

Table of Contents

SECTION I: EXECUTIVE SUMMARY
 - A 4-9 page synopsis of key sections.

SECTION II: OWNERSHIP
 - Background of parent companies, private owners, and shareholder information.

SECTION III: BUSINESS EVOLUTION
 - History of the company’s formation, which is important to understanding the corporate
   culture, management mentality, and future strategies.
 - Business evolution milestone charts.

SECTION IV: ORGANIZATION AND MANAGEMENT
 - Most recent acquisitions, divestitures, and organizational changes.
 - Current organizational structure.
 - Background of senior managers.

SECTION V: MAJOR FACILITIES AND EMPLOYEES
 - Production, compounding, creative, and R&D facilities by country.
 - Workforce size.

SECTION VI: PRODUCT PORTFOLIO AND TECHNOLOGICAL KNOW-HOW
 - Major products and services, including fragrances (fine, technical), flavors, aroma-
   chemicals (high-volume standard products, high-volume specialties, low-volume
   specialties), essential oils, and others.
 - Know-how in chemical technology, biotechnology, aromacology and related fields.

SECTION VII: MARKETING CAPABILITIES
 - Sales force size by country.
 - Major sale office locations.
 - Marketing tactics.

SECTION VIII: FINANCIAL ANALYSIS
 - Sales estimates by product category and geographic region.
 - Five-year sales and operating profit performance.

SECTION IX: STRENGTHS AND WEAKNESSES
 - Organizational
 - Technological
 - Marketing
 - Financial

SECTION X: STRATEGIC DIRECTION
 - Business goals and strategies, including internal expansion, acquisitions, and divestitures.

Back to Top