株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

世界の主要なアニマルヘルス企業:マーケティング戦略

2013 Leading Animal Health Companies Marketing Tactics

発行 Venture Planning Group 商品コード 261608
出版日 ページ情報 英文
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.71円で換算しております。

Local License: 同一事業所内

Back to Top
世界の主要なアニマルヘルス企業:マーケティング戦略 2013 Leading Animal Health Companies Marketing Tactics
出版日: ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、世界のアニマルヘルス(動物用医薬品)市場について調査分析し、主要企業のマーケティング戦略に焦点を当てて、概略以下の構成でお届けいたします。

調査対象企業

  • Bayer
  • Boehringer Ingelheim
  • Elanco
  • Intervet
  • Merial
  • Novartis
  • Pfizer
  • Phibro
  • Vetoquinol
  • Virbac

主な調査内容

  • 米国とその他の市場の売上高
  • 販売促進戦略
  • 流通アプローチ
  • 製品サービスとサポート
  • 顧客関係
目次
Product Code: VPAH571-2

This new report from Venture Planning Group analyzes marketing strategies of world's leading animal health companies, including:

  • Sales force size in the U.S. and other markets.
  • Promotional tactics
  • Distribution approaches
  • Product service and support
  • Customer relations

The companies analyzed in this report include Bayer, Boehringer Ingelheim, Ceva, Elanco, Intervet, Merial, Novartis, Pfizer, Phibro, and Virbac.

Contains: 38 pages.

Table of Contents

  • 1. Bayer
  • 2. Boehringer Ingelheim
  • 3. Elanco
  • 4. Intervet
  • 5. Merial
  • 6. Novartis
  • 7. Pfizer
  • 8. Phibro
  • 9. Vetoquinol
  • 10. Virbac
Back to Top