表紙
市場調査レポート

世界のフレーバー・フレグランス市場の見通しと主要サプライヤーの事業戦略・マーケティング戦術

World Flavor and Fragrance Market Outlook and Leading Suppliers' Business Strategies and Marketing Tactics

発行 Venture Planning Group 商品コード 254884
出版日 ページ情報 英文 60 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.12円で換算しております。

Local License: 同一事業所内

Back to Top
世界のフレーバー・フレグランス市場の見通しと主要サプライヤーの事業戦略・マーケティング戦術 World Flavor and Fragrance Market Outlook and Leading Suppliers' Business Strategies and Marketing Tactics
出版日: ページ情報: 英文 60 Pages
概要

当レポートでは、世界の香料・芳香剤市場について分析し、今後5年間の世界市場の動向見通しや、部門別・地域別の詳細動向、米国国内/国外の主な市場影響要因、主要企業のプロファイル(企業概要・事業実績・戦略展開状況など)を調査・推計して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

第1章 二つの市場の動向

第2章 業界再編

第3章 主な地域市場

第4章 主な製品カテゴリー

  • フレーバー
    • 飲料・ジュース
    • 反応フレーバー(Reaction Flavors)
    • スイーツ
    • スナック菓子
    • 酵素
    • タバコ
    • 医薬品
    • その他
  • フレグランス
    • 洗剤と石鹸
    • 高級香料
    • 化粧品
    • 家庭用品
    • その他
  • 芳香物質
    • 合成フレグランス化学品
    • 合成フレーバー化学品
  • エッセンシャルオイル

第5章 代表的サプライヤーのプロファイル

  • Firmenich
  • Frutarom
  • Givaudan
  • 長谷川香料
  • IFF
  • Mane
  • Robertet
  • Sensient
  • Symrise
  • 高砂香料

図表一覧

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: VPFF19871
This new 60-page report from VPGMarketResearch.com provides analysis of the world's flavor and fragrance market trends, as well as strategies and marketing tactics of leading suppliers. The global strategic overview of the flavor and fragrance markets includes:
  • Review of major geographic regions (USA, Europe, Asia).
  • Analysis of key product categories (flavors, fragrances, aroma chemicals, essential oils).
  • Five-year sales forecasts by product category and geographic region.

The report reviews major U.S. and international regulatory, technological, economic, demographic, and social trends with potentially significant impact on the flavor and fragrance industry during the next five years, including discussion of such key issues as industry consolidation, market globalization, environmental regulations and others.

The companies analyzed in the report include Firmenich, Frutarom, Givaudan,
T. Hasegawa, IFF, Mane, Robertet, Sensient, Symrise, and Takasago.  The company profiles include:

  • Business goals and strategies, including internal expansion, acquisitions, and divestitures.
  • Specific business, new product development and marketing objectives and strategies.
  • Major strengths and weaknesses.
  • Anticipated acquisitions, joint ventures and divestitures.
  • Sales force in the U.S., and other international markets.
  • Major sales office locations.
  • Distribution strategies.
  • Major promotional tactics.

Contains 60 pages and 2 tables

Table of Contents

I. The Bimodal Trend

II. Consolidation

III. Major Geographic Regions

IV. Major Product Categories

  • A. Flavors
    • 1. Beverages/Juices
    • 2. Reaction Flavors
    • 3. Sweets
    • 4. Savory
    • 5. Enzymes
    • 6. Tobacco
    • 7. Pharmaceuticals
    • 8. Others
  • B. Fragrances
    • 1. Detergents and Soaps
    • 2. Fine Fragrances
    • 3. Cosmetics
    • 4. Household Products
    • 5. Other
  • C. Aroma Chemicals
    • 1. Synthetic Fragrance Chemicals
    • 2. Synthetic Flavor Chemicals
  • D. Essential Oils

V. Profiles of Leading Suppliers

  • Firmenich
  • Frutarom
  • Givaudan
  • T. Hasegawa
  • IFF
  • Mane
  • Robertet
  • Sensient
  • Symrise
  • Takasago

List of Tables

  • Table 1: World Flavor and Fragrance Market Forecast by Geographic Region
  • Table 2: World Flavor and Fragrance Market Forecast by Product Category
Back to Top