株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

世界のフレーバーおよびフレグランス市場の見通し:主要サプライヤーの戦略、マーケティング戦略、技術ノウハウ

2017-2021 Flavor and Fragrance Market Consolidation: Who will not survive?

発行 Venture Planning Group 商品コード 254681
出版日 ページ情報 英文 150 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=113.86円で換算しております。

Local License: 同一事業所内

Back to Top
世界のフレーバーおよびフレグランス市場の見通し:主要サプライヤーの戦略、マーケティング戦略、技術ノウハウ 2017-2021 Flavor and Fragrance Market Consolidation: Who will not survive?
出版日: ページ情報: 英文 150 Pages
概要

当レポートでは、世界のフレーバーおよびフレグランス(香味、香料)市場について調査分析し、主要地域(米国・欧州・アジア)のレビュー、主要製品カテゴリー(フレーバー、フレグランス、アロマケミカル、エッセンシャルオイル)の分析、5ヶ年の売上高(製品別、地域別)予測を提供して、概略以下の構成でお届けいたします。

第1章 二峰性の傾向

第2章 企業統合

第3章 主要地域

第4章 主要製品カテゴリー

  • フレーバー
    • 飲料/ジュース
    • 反応フレーバー
    • スイーツ
    • セイボリー
    • 酵素
    • タバコ
    • 医薬品
    • その他
  • フレグランス
    • 洗剤、石鹸
    • 高級香料
    • 化粧品
    • 家庭用品
    • その他
  • アロマケミカル(合成香料)
    • 合成フレグランス化学品
    • 合成フレーバー化学品
  • エッセンシャルオイル

第5章 主要サプライヤーのプロファイル

  • Firmenich
  • Frutarom
  • Givaudan
  • 長谷川香料
  • IFF
  • Mane
  • Robertet
  • Sensient
  • Symrise
  • 高砂香料

図表

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: VPAH23255

- Will the industry consolidate, decentralize, or undergo a bimodal transformation? How will the current trends affect the major market segments? Which companies will enter the market and which will not survive?

This new 150-page report from VPGMarketResearch.com provides analysis of the world's flavor and fragrance market trends, as well as strategies, marketing tactics, and technological know-how of leading suppliers. The global strategic overview of the flavor and fragrance markets includes:

- Review of major geographic regions (USA, Europe, Asia). Analysis of key product categories (flavors, fragrances, aroma chemicals, essential oils). Five-year sales forecasts by product category and geographic region.

The report reviews major U.S. and international regulatory, technological, economic, demographic, and social trends with potentially significant impact on the flavor and fragrance industry during the next five years, including discussion of such key issues as industry consolidation, market globalization, environmental regulations and others.

The companies analyzed in the report include Firmenich, Frutarom, Givaudan, T. Hasegawa, IFF, Mane, Robertet, Sensient, Symrise, and Takasago.

Table of Contents

I. The Bimodal Trend

II. Consolidation

III. Major Geographic Regions

IV. Major Product Categories

  • A. Flavors
    • 1. Beverages/Juices
    • 2. Reaction Flavors
    • 3. Sweets
    • 4. Savory
    • 5. Enzymes
    • 6. Tobacco
    • 7. Pharmaceuticals
    • 8. Others
  • B. Fragrances
    • 1. Detergents and Soaps
    • 2. Fine Fragrances
    • 3. Cosmetics
    • 4. Household Products
    • 5. Other
  • C. Aroma Chemicals
    • 1. Synthetic Fragrance Chemicals
    • 2. Synthetic Flavor Chemicals
  • D. Essential Oils

V. Profiles of Leading Suppliers

  • Firmenich
  • Frutarom
  • Givaudan
  • T. Hasegawa
  • IFF
  • Mane
  • Robertet
  • Sensient
  • Symrise
  • Takasago

List of Tables

  • Table 1: World Flavor and Fragrance Market
  • Forecast by Geographic Region
  • Table 2: World Flavor and Fragrance Market
  • Forecast by Product Category
Back to Top