表紙
市場調査レポート

世界のフレーバーおよびフレグランス市場の見通し:主要サプライヤーの戦略、マーケティング戦略、技術ノウハウ

Flavors, Fragrances, Aroma Chemicals, Essential Oils: Formula for Success--Superior Customer Insights and Exclusive Manufacturing Know-How to Support Customer Demands

発行 Venture Planning Group 商品コード 254681
出版日 ページ情報 英文 154 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=104.18円で換算しております。

Local License: 同一事業所内

Back to Top
世界のフレーバーおよびフレグランス市場の見通し:主要サプライヤーの戦略、マーケティング戦略、技術ノウハウ Flavors, Fragrances, Aroma Chemicals, Essential Oils: Formula for Success--Superior Customer Insights and Exclusive Manufacturing Know-How to Support Customer Demands
出版日: ページ情報: 英文 154 Pages
概要

当レポートでは、世界のフレーバーおよびフレグランス(香味、香料)市場について調査分析し、主要地域(米国・欧州・アジア)のレビュー、主要製品カテゴリー(フレーバー、フレグランス、アロマケミカル、エッセンシャルオイル)の分析、5ヶ年の売上高(製品別、地域別)予測を提供して、概略以下の構成でお届けいたします。

第1章 二峰性の傾向

第2章 企業統合

第3章 主要地域

第4章 主要製品カテゴリー

  • フレーバー
    • 飲料/ジュース
    • 反応フレーバー
    • スイーツ
    • セイボリー
    • 酵素
    • タバコ
    • 医薬品
    • その他
  • フレグランス
    • 洗剤、石鹸
    • 高級香料
    • 化粧品
    • 家庭用品
    • その他
  • アロマケミカル(合成香料)
    • 合成フレグランス化学品
    • 合成フレーバー化学品
  • エッセンシャルオイル

第5章 主要サプライヤーのプロファイル

  • Firmenich
  • Frutarom
  • Givaudan
  • 長谷川香料
  • IFF
  • Mane
  • Robertet
  • Sensient
  • Symrise
  • 高砂香料

図表

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: VPFF20204

This new 154-page report from VPGMarketResearch provides analysis of the world's flavor and fragrance market trends, as well as strategies, marketing tactics, and technological know-how of leading suppliers. The global strategic overview of the flavor and fragrance markets includes:

  • Review of major geographic regions (USA, Europe, Asia).
  • Analysis of key product categories (flavors, fragrances, aroma chemicals, essential oils).
  • Five-year sales forecasts by product category and geographic region.

The report reviews major U.S. and international regulatory, technological, economic, demographic, and social trends with potentially significant impact on the flavor and fragrance industry during the next five years, including discussion of such key issues as industry consolidation, market globalization, environmental regulations and others.

The companies analyzed in the report include Firmenich, Frutarom, Givaudan,
T. Hasegawa, IFF, Mane, Robertet, Sensient, Symrise, and Takasago.  The company profiles include:

  • Business goals and strategies, including internal expansion, acquisitions, and divestitures.
  • Specific business, new product development and marketing objectives and strategies.
  • Major strengths and weaknesses.
  • Anticipated acquisitions, joint ventures and divestitures.
  • Sales force in the U.S., and other international markets.
  • Major sales office locations.
  • Distribution strategies.
  • Major promotional tactics.
  • Major products and services, including fragrances (fine, technical), flavors, aroma chemicals (high-volume standard products, high-volume specialties, low-volume specialties), essential oils, and others.
  • Know-how in chemical technology, biotechnology, aromacology and related fields.

Contains 154 pages and 2 tables

Table of Contents

I. The Bimodal Trend

II. Consolidation

III. Major Geographic Regions

IV. Major Product Categories

  • A. Flavors
    • 1. Beverages/Juices
    • 2. Reaction Flavors
    • 3. Sweets
    • 4. Savory
    • 5. Enzymes
    • 6. Tobacco
    • 7. Pharmaceuticals
    • 8. Others
  • B. Fragrances
    • 1. Detergents and Soaps
    • 2. Fine Fragrances
    • 3. Cosmetics
    • 4. Household Products
    • 5. Other
  • C. Aroma Chemicals
    • 1. Synthetic Fragrance Chemicals
    • 2. Synthetic Flavor Chemicals
  • D. Essential Oils

V. Profiles of Leading Suppliers

  • Firmenich
  • Frutarom
  • Givaudan
  • T. Hasegawa
  • IFF
  • Mane
  • Robertet
  • Sensient
  • Symrise
  • Takasago

List of Tables

  • Table 1: World Flavor and Fragrance Market
  • Forecast by Geographic Region
  • Table 2: World Flavor and Fragrance Market
  • Forecast by Product Category
Back to Top