表紙
市場調査レポート

世界の主要なフレーバー/フレグランス企業:マーケティング戦略

Global Flavor and Fragrance Companies Marketing Strategies

発行 Venture Planning Group 商品コード 245040
出版日 ページ情報 英文 20 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.50円で換算しております。

Local License: 同一事業所内

Back to Top
世界の主要なフレーバー/フレグランス企業:マーケティング戦略 Global Flavor and Fragrance Companies Marketing Strategies
出版日: ページ情報: 英文 20 Pages
概要

当レポートでは、世界の主要なフレーバー/フレグランス企業について調査分析し、特に販売力に焦点を当てて、主要国の売上高データをお届けいたします。

調査対象企業

  • Firmenich
  • Frutarom
  • Givaudan
  • 長谷川香料
  • IFF
  • Mane
  • Robertet
  • Sensient
  • Symrise
  • 高砂香料

主な調査内容

  • 国別販売予測
  • 主な販売拠点
  • 流通戦略
  • 主な販売促進戦略

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: VPFF19868

This new report from VPGMarketResearch.com provides marketing strategies of global flavor and fragrance companies. The analysis presents:

  • Sales force in the U.S. and other international markets.
  • Major sale office locations.
  • Distribution strategies.
  • Major promotional tactics.

The companies analyzed in the report: Firmenich, Frutarom, Givaudan, T. Hasegawa, IFF, Mane, Robertet, Sensient, Symrise, and Takasago.

Contains 20 pages

Table of Contents

  • 1. Firmenich
  • 2. Frutarom
  • 3. Givaudan
  • 4. T. Hasegawa
  • 5. IFF
  • 6. Mane
  • 7. Robertet
  • 8. Sensient
  • 9. Symrise
  • 10. Takasago
Back to Top