表紙
市場調査レポート

世界の診断用画像装置企業:マーケティング戦略

Global Diagnostic Imaging Companies Marketing Strategies

発行 Venture Planning Group 商品コード 238104
出版日 ページ情報 英文 50 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=106.71円で換算しております。

Local License: 同一事業所内

Back to Top
世界の診断用画像装置企業:マーケティング戦略 Global Diagnostic Imaging Companies Marketing Strategies
出版日: ページ情報: 英文 50 Pages
概要

当レポートでは、世界における主要診断用画像装置企業のマーケティング戦略について調査を行っており、概略以下の内容でお届けします。

調査対象企業

  • Analogic
  • Esaote
  • GE
  • 日立/アロカ
  • Hologic
  • Philips
  • 島津製作所
  • Siemens
  • 東芝

主な調査内容

  • 米国およびその他の主要地域における営業力の規模
  • 販売オプション
  • 販売促進戦略
  • システムサービスとサポート

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: VPDI19852
This new report from VPGMarketResearch.com provides marketing strategies of global diagnostic imaging companies. The analysis presents:
  • The U.S. and international sales force size in major geographic regions.
  • Selling options, including rental plans, leasing and others.
  • Promotional tactics, e.g., pricing, discounts, advertising, trade shows, seminars, product literature, newsletters, etc.
  • System service and support.
The companies analyzed in the report include Analogic, Esaote, GE, Hitachi, Hologic, Philips, Shimadzu, Siemens, and Toshiba.

Contains 50 pages

Table of Contents

  • Analogic
  • Esaote
  • GE
  • Hitachi
  • Hologic
  • Philips
  • Shimadzu
  • Siemens
  • Toshiba
Back to Top