企業レポート

世界の飲食品市場におけるUnilever社の活動

Unilever in the 2015 Global Food and Beverage Sector

発行 Venture Planning Group 商品コード 228245
出版日 ページ情報 英文 59 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.75円で換算しております。

Local License: 同一事業所内

Back to Top
世界の飲食品市場におけるUnilever社の活動 Unilever in the 2015 Global Food and Beverage Sector
出版日: ページ情報: 英文 59 Pages
概要

当レポートでは、Unilever社の食品・飲料部門の世界市場における活動状況について分析し、同社の事業体制、経営戦略・戦術、近年の事業実績、今後の見通しなどを調査・考察して、その結果を概略以下の構成でお届けします。

第1章 事業組織

第2章 経営幹部

第3章 設備・従業員

第4章 製品構成および近年の新発売製品

第5章 マーケティング戦術

第6章 売上高・利益の成長率

第7章 研究開発

第8章 共同事業協定

第9章 戦略の方向性

図表一覧

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次
Product Code: VPFB8566
A strategic assessment of Unilever, one of the world's leading food and beverage companies, provides significant competitor information, analysis, and insight critical to the development and implementation of effective marketing and R&D programs. The report presents a comprehensive analysis of the company's performance, capabilities, goals and strategies in the global food and beverage market.

Contains 59 pages and 11 tables

Table of Contents

I. Business Organization

II. Senior Management

III. Facilities and Employees

IV. Product Portfolio and Recent Launches

V. Marketing Tactics

VI. Sales and Profit Growth

VII. Research and Development

VIII. Collaborative Arrangements

IX. Strategic Direction

List of Tables

  • Table 1: Unilever Sales by Operation
  • Table 2: Unilever Sales by Geographic Region
  • Table 3: Unilever Sale Growth by Geographic Region
  • Table 4: Unilever Operating Profit and Margins by Operation
  • Table 5: Unilever Profit and Margins by Geographic Region
  • Table 6: Unilever Operating Profit by Geographic Region
  • Table 7: Unilever Food and Beverage Sales by Product Group
  • Table 8: Unilever Food and Beverage Sales Growth by Product Group
  • Table 9: Unilever Food and Beverage Operating Profit and Margins by Product Group
  • Table 10: Unilever Food and Beverage Operating Profit Growth by Product Group
  • Table 11: Unilever Food and Beverage Sales by Product Line
Back to Top