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市場調査レポート
商品コード
1288863

バーチャルカードの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測

Global Virtual Cards Market Research Report - Industry Analysis, Size, Share, Growth, Trends and Forecast 2023 to 2030

出版日: | 発行: Value Market Research | ページ情報: 英文 189 Pages | 納期: 即日から翌営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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バーチャルカードの世界市場調査レポート-産業分析、規模、シェア、成長、動向、2023年から2030年までの予測
出版日: 2023年05月01日
発行: Value Market Research
ページ情報: 英文 189 Pages
納期: 即日から翌営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

バーチャルカード市場の世界需要は、調査期間2023年~2030年のCAGR22.9%で、2022年の2,331万米ドルから2030年にはほぼ1億2,133万米ドルの市場規模に達すると推測されています。

バーチャルカードは、電子決済やモバイル注文に使用されるトークンベースのデジタル決済システムです。トークン化は認証情報を自動的に生成するために使用され、カードには、単一使用または多目的取引のためにカードを融資するための金融制御が組み込まれています。バーチャルカードはアドバンスドカードとも呼ばれ、オンライン購入をより安全に、より複雑に、よりインテリジェントにすることで、決済体験を向上させるために使用されます。バーチャルカードは通常、スマートフォンやスマートウォッチに保管されます。このアプローチでは、カードの発行元からの情報が(インターネットを通じて)配信され、制限事項、店舗所在地、ニュース更新、クーポンなどの情報が定期的に表示されます。

市場力学:

デジタルプラットフォームを利用する人が増え、オンライン決済手段を利用する人が増えるにつれて、バーチャルカードの需要は高まっています。バーチャルカードの需要は、スマートフォンの普及が進み、デジタルプラットフォームのパワーが増していることが背景にあります。インターネットの利用は、4G/5Gのような洗練された技術や、新興諸国におけるインターネットの著しい普及など、さまざまな要因によって、近年飛躍的に増加しています。その結果、バーチャルカード市場は、需要の増加を観測しています。また、オンライン決済やデジタルプラットフォームに対する政府の取り組みが活発化し、技術の向上が市場の成長を後押しすると予測されます。しかし、デジタル決済に影響を及ぼす不正行為やサイバー攻撃の可能性が、世界のバーチャルカード市場の成長を阻害する可能性があります。

本調査レポートでは、ポーターのファイブフォースモデル、市場魅力度分析、バリューチェーン分析について解説しています。これらのツールは、業界の構造を明確に把握し、世界レベルでの競合の魅力度を評価するのに役立ちます。さらに、これらのツールは、バーチャルカードの世界市場における各セグメントを包括的に評価するものでもあります。バーチャルカード業界の成長と動向は、本調査に全体的なアプローチを提供します。

地域別分析:

本セクションでは、北米、欧州、アジア太平洋、ラテンアメリカ、中東・アフリカにおけるバーチャルカード市場の現在および将来の需要に焦点を当てた地域別展望を取り上げます。さらに、すべての主要地域における個々のアプリケーションセグメントの需要、推定・予測にも焦点をあてています。

また、この調査レポートは、市場の主要企業の包括的なプロファイルと、世界の競合情勢の詳細な見解もカバーしています。このセクションは、主要なM&A、将来の能力、パートナーシップ、財務概要、コラボレーション、新製品開発、新製品発売など、さまざまな戦略的発展を含む競合情勢の全体像で構成されています。

カスタム要件がある場合、お問い合わせください。当社の調査チームは、お客様のニーズに応じてカスタマイズされたレポートを提供することができます。

目次

第1章 序文

第2章 エグゼクティブサマリー

  • 市場のハイライト
  • 世界市場のスナップショット

第3章 バーチャルカード-産業分析

  • イントロダクション- 市場力学
  • 市場促進要因
  • 市場抑制要因
  • 機会
  • 業界動向
  • ポーターのファイブフォース分析
  • 市場の魅力度分析

第4章 バリューチェーン分析

  • バリューチェーン分析
  • 原材料の分析
    • 原材料リスト
    • 原材料メーカーリスト
    • 主要原材料の価格動向
  • 潜在的なバイヤーのリスト
  • マーケティングチャネル
    • ダイレクトマーケティング
    • インダイレクトマーケティング
    • マーケティングチャネルの動向

第5章 バーチャルカードの世界市場分析:カードタイプ別

  • カードタイプ別概要
  • 実績と予測データ
  • カードタイプ別分析
  • クレジットカード
  • デビットカード

第6章 バーチャルカードの世界市場分析:製品タイプ別

  • 概要:製品タイプ別
  • 実績と予測データ
  • 分析:製品タイプ別
  • B2Bバーチャルカード
  • B2Cリモート決済バーチャルカード
  • C2B POSバーチャルカード

第7章 仮想カードの世界市場分析:アプリケーション別

  • 概要:アプリケーション別
  • 実績と予測データ
  • 分析:アプリケーション別
  • ビジネスユース
  • コンシューマーユース

第8章 バーチャルカードの世界市場分析:地域別

  • 地域別の展望
  • イントロダクション
  • 北米の販売分析
    • 概要、実績と予測
    • 北米:セグメント別
    • 北米:国別
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州の販売分析
    • 概要、実績と予測
    • 欧州:セグメント別
    • 欧州:国別
    • 英国
    • フランス
    • ドイツ
    • イタリア
    • ロシア
    • その他
  • アジア太平洋地域の販売分析
    • 概要、実績と予測
    • アジア太平洋地域:セグメント別
    • アジア太平洋地域:国別
    • 中国
    • インド
    • 日本
    • 韓国
    • オーストラリア
    • その他
  • ラテンアメリカの販売分析
    • 概要、実績と予測
    • ラテンアメリカ:セグメント別
    • ラテンアメリカ:国別
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • ペルー
    • チリ
    • その他
  • 中東・アフリカ地域の販売分析
    • 概要、実績と予測
    • 中東・アフリカ:セグメント別
    • 中東・アフリカ:国別
    • サウジアラビア
    • UAE
    • イスラエル
    • 南アフリカ
    • その他

第9章 バーチャルカード企業の競合情勢

  • バーチャルカード市場競合
  • パートナーシップ/コラボレーション/アグリーメント
  • 合併・買収
  • 新製品発売
  • その他の開発

第10章 企業プロファイル

  • 企業シェア分析
  • 市場集中度
  • American Express Company
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品紹介
    • 最近の開発状況
  • BTRS Holdings Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Wise Payments Limited
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • JPMorgan Chase & Co.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Marqeta Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • MasterCard
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Skrill USA Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Stripe Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • WEX Inc.
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の開発状況
  • Adyen
    • 会社概要
    • 企業収益
    • 製品情報
    • 最近の動向

注:企業プロファイルの中で、財務の詳細や最近の開発については、入手可能な情報に基づいており、非公開会社の場合、カバーされていない可能性があります。

図表

LIST OF TABLES

  • Market Snapshot
  • Drivers : Impact Analysis
  • Restraints : Impact Analysis
  • List of Raw Material
  • List of Raw Material Manufactures
  • List of Potential Buyers
  • Analysis by Card Type (USD MN)
  • Credit Card Market Sales by Geography (USD MN)
  • Debit Card Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis Market by Product Type (USD MN)
  • B2B Virtual Cards Market Sales by Geography (USD MN)
  • B2C Remote Payment Virtual Cards Market Sales by Geography (USD MN)
  • C2B POS Virtual Cards Market Sales by Geography (USD MN)
  • Analysis by Application (USD MN)
  • Business Use Market Sales by Geography (USD MN)
  • Consumer Use Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Virtual Cards Market Sales by Geography (USD MN)
  • North America Market Analysis (USD MN)
  • United State Market Analysis (USD MN)
  • Canada Market Analysis (USD MN)
  • Mexico Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Analysis (USD MN)
  • Europe Market Estimate by Country (USD MN)
  • United Kingdom Market Analysis (USD MN)
  • France Market Analysis (USD MN)
  • Germany Market Analysis (USD MN)
  • Italy Market Analysis (USD MN)
  • Russia Market Analysis (USD MN)
  • Spain Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Europe Market Analysis (USD MN)
  • Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • China Market Analysis (USD MN)
  • Japan Market Analysis (USD MN)
  • India Market Analysis (USD MN)
  • South Korea Market Analysis (USD MN)
  • Australia Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Asia Pacific Market Analysis (USD MN)
  • Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Brazil Market Analysis (USD MN)
  • Argentina Market Analysis (USD MN)
  • Peru Market Analysis (USD MN)
  • Chile Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Latin America Market Analysis (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Analysis (USD MN)
  • Saudi Arabia Market Analysis (USD MN)
  • UAE Market Analysis (USD MN)
  • Israel Market Analysis (USD MN)
  • South Africa Market Analysis (USD MN)
  • Rest of Middle East and Africa Market Analysis (USD MN)
  • Partnership/Collaboration/Agreement
  • Mergers And Acquisition

LIST OF FIGURES

  • Research Scope of Virtual Cards Report
  • Market Research Process
  • Market Research Methodology
  • Global Virtual Cards Market Size, by Region (USD MN)
  • Porters Five Forces Analysis
  • Market Attractiveness Analysis by Card Type
  • Market Attractiveness Analysis by Product Type
  • Market Attractiveness Analysis by Application
  • Market Attractiveness Analysis by Region
  • Value Chain Analysis
  • Global Market Analysis by Card Type (USD MN)
  • Credit Card Market Sales by Geography (USD MN)
  • Debit Card Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Product Type (USD MN)
  • B2B Virtual Cards Market Sales by Geography (USD MN)
  • B2C Remote Payment Virtual Cards Market Sales by Geography (USD MN)
  • C2B POS Virtual Cards Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Analysis by Application (USD MN)
  • Business Use Market Sales by Geography (USD MN)
  • Consumer Use Market Sales by Geography (USD MN)
  • Global Market Sales (USD MN)
  • North America Market Sales (USD MN)
  • Europe Market Sales (USD MN)
  • Asia Pacific Market Sales (USD MN)
  • Latin America Market Sales (USD MN)
  • Middle East & Africa Market Sales (USD MN)
  • Recent Development in Industry
  • Top Company Market Share Analysis

Kindly note that the above listed are the basic tables and figures of the report and are not limited to the TOC.

目次
Product Code: VMR11216582

The global demand for Virtual Cards Market is presumed to reach the market size of nearly USD 121.33 MN by 2030 from USD 23.31 MN in 2022 with a CAGR of 22.9% under the study period 2023 - 2030.

A virtual card is a token-based digital payment system that is used for electronic payments and mobile ordering. Tokenization is used to generate credentials automatically, and the cards include built-in financial controls to finance the card for single-use or multi-purpose transactions. Virtual cards, also known as advanced cards, are used to improve the payment experience by making online purchases safer, less complicated, and intelligent. Virtual cards are usually kept on a smartphone or a smartwatch. In this approach, information from the card's issuer is delivered (through the Internet) and regularly displayed, such as restrictions, store locations, news updates, coupons, etc.

Market Dynamics:

The demand for virtual cards is increasing as more people use digital platforms and more people use online payment methods. The demand for virtual cards is being fueled by the increasing adoption of smartphones and the increasing power of the digital platform. Internet usage has increased dramatically in recent years, owing to various factors, including sophisticated technology like 4G/5G and significant internet penetration in developing countries. As a result, the market for virtual cards observes an increase in demand. In addition, increased government initiatives toward online payments and digital platforms and technology improvements are projected to augment market growth. However, the worldwide virtual card market's growth may be hampered by the possibility of fraud and cyber-attacks affecting digital payments.

The research report covers Porter's Five Forces Model, Market Attractiveness Analysis, and Value Chain analysis. These tools help to get a clear picture of the industry's structure and evaluate the competition attractiveness at a global level. Additionally, these tools also give an inclusive assessment of each segment in the global market of virtual cards. The growth and trends of virtual cards industry provide a holistic approach to this study.

Market Segmentation:

This section of the virtual cards market report provides detailed data on the segments at country and regional level, thereby assisting the strategist in identifying the target demographics for the respective product or services with the upcoming opportunities.

By Card Type

  • Credit Card
  • Debit Card

By Product Type

  • B2B Virtual Cards
  • B2C Remote Payment Virtual Cards
  • C2B POS Virtual Cards

By Application

  • Business Use
  • Consumer Use

Regional Analysis:

This section covers the regional outlook, which accentuates current and future demand for the Virtual Cards market across North America, Europe, Asia-Pacific, Latin America, and Middle East & Africa. Further, the report focuses on demand, estimation, and forecast for individual application segments across all the prominent regions.

The research report also covers the comprehensive profiles of the key players in the market and an in-depth view of the competitive landscape worldwide. The major players in the virtual cards market include American Express Company, BTRS Holdings Inc., Wise Payments Limited, JPMorgan Chase & Co., Marqeta Inc., MasterCard, Skrill USA Inc., Stripe Inc., WEX Inc., Adyen. This section consists of a holistic view of the competitive landscape that includes various strategic developments such as key mergers & acquisitions, future capacities, partnerships, financial overviews, collaborations, new product developments, new product launches, and other developments.

In case you have any custom requirements, do write to us. Our research team can offer a customized report as per your need.

TABLE OF CONTENTS

1 . PREFACE

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Objective
    • 1.1.2. Target Audience
    • 1.1.3. Unique Selling Proposition (USP) & offerings
  • 1.2. Research Scope
  • 1.3. Research Methodology
    • 1.3.1. Market Research Process
    • 1.3.2. Market Research Methodology

2 . EXECUTIVE SUMMARY

  • 2.1. Highlights of Market
  • 2.2. Global Market Snapshot

3 . VIRTUAL CARDS - INDUSTRY ANALYSIS

  • 3.1. Introduction - Market Dynamics
  • 3.2. Market Drivers
  • 3.3. Market Restraints
  • 3.4. Opportunities
  • 3.5. Industry Trends
  • 3.6. Porter's Five Force Analysis
  • 3.7. Market Attractiveness Analysis
    • 3.7.1 Market Attractiveness Analysis By Card Type
    • 3.7.2 Market Attractiveness Analysis By Product Type
    • 3.7.3 Market Attractiveness Analysis By Application
    • 3.7.4 Market Attractiveness Analysis By Region

4 . VALUE CHAIN ANALYSIS

  • 4.1. Value Chain Analysis
  • 4.2. Raw Material Analysis
    • 4.2.1. List of Raw Materials
    • 4.2.2. Raw Material Manufactures List
    • 4.2.3. Price Trend of Key Raw Materials
  • 4.3. List of Potential Buyers
  • 4.4. Marketing Channel
    • 4.4.1. Direct Marketing
    • 4.4.2. Indirect Marketing
    • 4.4.3. Marketing Channel Development Trend

5 . GLOBAL VIRTUAL CARDS MARKET ANALYSIS BY CARD TYPE

  • 5.1 Overview by Card Type
  • 5.2 Historical and Forecast Data
  • 5.3 Analysis by Card Type
  • 5.4 Credit Card Historic and Forecast Sales by Regions
  • 5.5 Debit Card Historic and Forecast Sales by Regions

6 . GLOBAL VIRTUAL CARDS MARKET ANALYSIS BY PRODUCT TYPE

  • 6.1 Overview by Product Type
  • 6.2 Historical and Forecast Data
  • 6.3 Analysis by Product Type
  • 6.4 B2B Virtual Cards Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.5 B2C Remote Payment Virtual Cards Historic and Forecast Sales by Regions
  • 6.6 C2B POS Virtual Cards Historic and Forecast Sales by Regions

7 . GLOBAL VIRTUAL CARDS MARKET ANALYSIS BY APPLICATION

  • 7.1 Overview by Application
  • 7.2 Historical and Forecast Data
  • 7.3 Analysis by Application
  • 7.4 Business Use Historic and Forecast Sales by Regions
  • 7.5 Consumer Use Historic and Forecast Sales by Regions

8 . GLOBAL VIRTUAL CARDS MARKET ANALYSIS BY GEOGRAPHY

  • 8.1. Regional Outlook
  • 8.2. Introduction
  • 8.3. North America Sales Analysis
    • 8.3.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.3.2. North America By Segment Sales Analysis
    • 8.3.3. North America By Country Sales Analysis
    • 8.3.4. United State Sales Analysis
    • 8.3.5. Canada Sales Analysis
    • 8.3.6. Mexico Sales Analysis
  • 8.4. Europe Sales Analysis
    • 8.4.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.4.2. Europe by Segment Sales Analysis
    • 8.4.3. Europe by Country Sales Analysis
    • 8.4.4. United Kingdom Sales Analysis
    • 8.4.5. France Sales Analysis
    • 8.4.6. Germany Sales Analysis
    • 8.4.7. Italy Sales Analysis
    • 8.4.8. Russia Sales Analysis
    • 8.4.9. Rest Of Europe Sales Analysis
  • 8.5. Asia Pacific Sales Analysis
    • 8.5.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.5.2. Asia Pacific by Segment Sales Analysis
    • 8.5.3. Asia Pacific by Country Sales Analysis
    • 8.5.4. China Sales Analysis
    • 8.5.5. India Sales Analysis
    • 8.5.6. Japan Sales Analysis
    • 8.5.7. South Korea Sales Analysis
    • 8.5.8. Australia Sales Analysis
    • 8.5.9. Rest Of Asia Pacific Sales Analysis
  • 8.6. Latin America Sales Analysis
    • 8.6.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.6.2. Latin America by Segment Sales Analysis
    • 8.6.3. Latin America by Country Sales Analysis
    • 8.6.4. Brazil Sales Analysis
    • 8.6.5. Argentina Sales Analysis
    • 8.6.6. Peru Sales Analysis
    • 8.6.7. Chile Sales Analysis
    • 8.6.8. Rest of Latin America Sales Analysis
  • 8.7. Middle East & Africa Sales Analysis
    • 8.7.1. Overview, Historic and Forecast Data Sales Analysis
    • 8.7.2. Middle East & Africa by Segment Sales Analysis
    • 8.7.3. Middle East & Africa by Country Sales Analysis
    • 8.7.4. Saudi Arabia Sales Analysis
    • 8.7.5. UAE Sales Analysis
    • 8.7.6. Israel Sales Analysis
    • 8.7.7. South Africa Sales Analysis
    • 8.7.8. Rest Of Middle East And Africa Sales Analysis

9 . COMPETITIVE LANDSCAPE OF THE VIRTUAL CARDS COMPANIES

  • 9.1. Virtual Cards Market Competition
  • 9.2. Partnership/Collaboration/Agreement
  • 9.3. Merger And Acquisitions
  • 9.4. New Product Launch
  • 9.5. Other Developments

10 . COMPANY PROFILES OF VIRTUAL CARDS INDUSTRY

  • 10.1. Company Share Analysis
  • 10.2. Market Concentration Rate
  • 10.3. American Express Company
    • 10.3.1. Company Overview
    • 10.3.2. Company Revenue
    • 10.3.3. Products
    • 10.3.4. Recent Developments
  • 10.4. BTRS Holdings Inc.
    • 10.4.1. Company Overview
    • 10.4.2. Company Revenue
    • 10.4.3. Products
    • 10.4.4. Recent Developments
  • 10.5. Wise Payments Limited
    • 10.5.1. Company Overview
    • 10.5.2. Company Revenue
    • 10.5.3. Products
    • 10.5.4. Recent Developments
  • 10.6. JPMorgan Chase & Co.
    • 10.6.1. Company Overview
    • 10.6.2. Company Revenue
    • 10.6.3. Products
    • 10.6.4. Recent Developments
  • 10.7. Marqeta Inc.
    • 10.7.1. Company Overview
    • 10.7.2. Company Revenue
    • 10.7.3. Products
    • 10.7.4. Recent Developments
  • 10.8. MasterCard
    • 10.8.1. Company Overview
    • 10.8.2. Company Revenue
    • 10.8.3. Products
    • 10.8.4. Recent Developments
  • 10.9. Skrill USA Inc.
    • 10.9.1. Company Overview
    • 10.9.2. Company Revenue
    • 10.9.3. Products
    • 10.9.4. Recent Developments
  • 10.10. Stripe Inc.
    • 10.10.1. Company Overview
    • 10.10.2. Company Revenue
    • 10.10.3. Products
    • 10.10.4. Recent Developments
  • 10.11. WEX Inc.
    • 10.11.1. Company Overview
    • 10.11.2. Company Revenue
    • 10.11.3. Products
    • 10.11.4. Recent Developments
  • 10.12. Adyen
    • 10.12.1. Company Overview
    • 10.12.2. Company Revenue
    • 10.12.3. Products
    • 10.12.4. Recent Developments

Note - in company profiling, financial details and recent development are subject to availability or might not be covered in case of private companies