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市場調査レポート
コネクテッド・フリート/データサービスの分析 (2015〜2016年)The Connected Fleet & Data Services Report 2015-16 |
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発行 | TU Automotive | 商品コード | 295003 | ||||
出版日 | ページ情報 | 英文 70 Pages; 14 Figures ![]() |
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価格 |
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コネクテッド・フリート/データサービスの分析 (2015〜2016年) The Connected Fleet & Data Services Report 2015-16 | ||
出版日: 2015年11月30日 | ページ情報: 英文 70 Pages; 14 Figures |
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車両フリートから生成・収集されるデータの分量は爆発的に増加しています。このデータの価値をどう評価し、実際にどう活用していくのかか、フリート業界関係者がこれから直面する大きな課題となっています。
当レポートでは、コネクテッド (ネット接続型) フリート管理市場の現状と将来的な市場機会について分析し、今後のデータ活用の市場機会や、現在の活用事例・ケーススタディ、フリートデータ活用のエコシステム (データ分析企業・コンテンツ企業と自動車メーカーとの提携方法など)、他業種 (eコマース、モバイル通信、旅行業など) から学ぶべき教訓などについて調査・考察しております。
The volume of data being generated and collected from fleet vehicles is growing exponentially. What is the value of this data and how to capitalize on it is the next biggest challenge the fleet industry has to face.
This report looks at the fleet landscape and the current trends and future opportunities being presented. The report analyzes the opportunities to monetize data through an overview of use cases and case studies. The report also maps the monetization eco-system in fleet, presenting partnership options of how data analytics companies and content companies can work with OEMs. In conclusion, the report looks at what lessons the fleet industry can learn from other industries, such as retail, e-commerce, mobile and travel.