特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
市場調査レポート
商品コード
961768

フードサービス用使い捨て製品:世界市場インテリジェンス(2018-2028年)

Food Service Disposables: Global Market Intelligence (2018-2028)

出版日: | 発行: Sprout Intelligence | ページ情報: 英文 90+ Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=105.15円
フードサービス用使い捨て製品:世界市場インテリジェンス(2018-2028年)
出版日: 2020年09月24日
発行: Sprout Intelligence
ページ情報: 英文 90+ Pages
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

フードサービス用使い捨て製品の市場規模は、2018年から2028年にかけて4.68%のCAGRで成長すると予測されています。Sprout Intelligence によると、世界におけるフードサービス用使い捨て製品の市場規模は、2019年に586億米ドルと推計されています。

当レポートでは、世界のフードサービス用使い捨て製品市場について調査し、世界市場の概要、市場規模、市場への影響要因、各セグメント・地域別の市場などについて分析するほか、主要企業のプロファイルを提供しています。

目次

第1章 レポートのイントロダクション

  • レポートの説明
    • 調査手法
    • レポートの目的
    • データソース
  • 頭字語/略語
  • 前提条件
  • 制限事項

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 世界のフードサービス用使い捨て製品市場:原材料別

  • 紙&板紙
  • プラスチック
  • アルミニウム

第4章 世界のフードサービス用使い捨て製品市場:製品別

  • ボウル&容器
  • カップ&グラス
  • カトラリー
  • トレイ
  • マグカップ
  • ソーサー
  • ラップ&バッグ

第5章 世界のフードサービス用使い捨て製品市場:エンドユーザー別

  • 企業
  • レストラン
  • 宿泊施設&ホスピタリティ
  • 小売り&自動販売機
  • コーヒー&スナックショップ
  • スポーツ&レクリエーション
  • その他の市場

第6章 世界のフードサービス用使い捨て製品市場:地域別

  • 北米(NA)
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米(SA)
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米
  • 欧州(EU)
    • フランス
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋(APAC)
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • その他の地域(RoW)
    • 中東
    • アフリカ

第7章 主要企業

  • Anchor
  • Dart
  • Huhtamaki
  • Reynolds
  • BioPac
  • BioPak
  • Clondalkin Group
  • Consolidated Container
  • Constantia Flexibles
  • Detmold Group
  • Magnum Packaging
  • Plastipak Industries
  • Sonoco Products
  • VaioPak
  • Wipak Group
  • Zichen

第8章 付録

  • 免責事項
  • Sprout Intelligence について
目次

REPORT OBJECTIVES

The report "Food Service Disposables: Global Market Intelligence (2018-2028)" provides market intelligence on the different market segments, based on component, function, operation, and geography. Market size and forecast (2018-2028) has been provided in the report. The primary objectives of this report are to provide 1) comprehensive global market intelligence through detailed segmentation, 2) market size and forecasts, growth rates, market dynamics, industry structure and developments, market situation, trends, 3) detailed analysis of current dynamics and trends, key market players, and strategies in the market, 4) detailed value chain analysis and review of growth factors essential for the existing market players and new entrants, 5) provide emerging opportunities in the market and the future impact of major drivers and restraints of the market and, 6) support decision makers in making cost-effective business decisions.

RESEARCH METHODOLOGY

In our market size and forecast determination efforts, an extensive secondary research was initially completed to gain a good perspective of the market in each region. Extensive primary research was also carried out by interviewing the key executives from the industry. These interviews helped us to fill-in the data gaps after secondary research. Several secondary sources such as encyclopedia, directories, and databases have been used to identify and collect information useful for this extensive techno-commercial study. The respondents - selected experts from manufacturers and selected suppliers - have been interviewed to obtain and verify critical information as well as to assess the future prospects. The usage of obtained information is based on the perceived reliability by the research team. In many cases, a combination of several sources was used. Sprout Intelligence provides an in-depth analysis of the market segmentation, which is a critical element of the market intelligence reports at Sprout Intelligence.

KEY AUDIENCE

Executives in marketing, strategic planning and new product development will find such discussions in our reports pertinent and useful. Management consultants, investment bankers, manufacturers, distributors, suppliers, and regulatory authorities are amongst our regular clientele served.

DATA SOURCES

The general data sources used in this report are company websites, trade association publications, regulatory authorities, journals, magazines, news websites, press releases, media publications, interaction with industry experts, company executives, research papers, articles, patents, scientific literature, among many others.

KEY FINDINGS FROM THE REPORT

Food Service Disposables market is expected to grow at 4.68% CAGR from 2018 to 2028.

Increasing demands of tour and travel industries, the trend of delivering food at home or at any place by the order is the reason for the growth of the foodservice disposables

Mexico, Canada, Italy, France, U.K and India are the leading countries in Food Service Disposables market.

Anchor, Dart, Reynolds, Biopac and Biopak are leading manufacturers of Food Service Disposables.

Sprout Intelligence expert team estimated that the Food Service Disposables market in 2019 was worth more than USD 58.6 billion.

Table of Contents

1. Report Introduction

  • 1.1. Report Description
    • 1.1.1. Research Methodology
    • 1.1.2. Report Objectives
    • 1.1.3. Data Sources
  • 1.2. Acronyms / Abbreviations
  • 1.3. Assumptions
  • 1.4. Limitations

2. Executive Summary

3. Global Food Service Disposables Market, By Raw Material

  • 3.1. Paper & Paper Boards
  • 3.2. Plastics
  • 3.3. Aluminum
  • 3.4. Straws & stirrers

4. Global Food Service Disposables Market, By Products

  • 4.1. Bowls and Tubs
  • 4.2. Cup and Glasses
  • 4.3. Cutlery

4.4 Plates

  • 4.5. Trays
  • 4.6. Mugs
  • 4.7. Saucers
  • 4.8. Wraps and Bags

5. Global Food Service Disposables Market, By End Users

  • 5.1. Institutions
  • 5.2. Restaurants
  • 5.3. Lodging & Hospitality
  • 5.4. Retail & Vending Machine
  • 5.5. Coffee & Snacks Shop
  • 5.6. Sports & Recreation
  • 5.7. Other markets

6. Global Food Service Disposables Market, By Region

  • 6.1. North America (NA)
    • 6.1.1. USA
    • 6.1.2. Canada
    • 6.1.3. Mexico
  • 6.2. South America (SA)
    • 6.2.1. Brazil
    • 6.2.2. Argentina
    • 6.2.3. Rest of South America
  • 6.3. Europe (EU)
    • 6.3.1. France
    • 6.3.2. Germany
    • 6.3.3. UK
    • 6.3.4. Italy
    • 6.3.5. Spain
    • 6.3.6. Rest of Europe
  • 6.4. Asia-Pacific (APAC)
    • 6.4.1. China
    • 6.4.2. Japan
    • 6.4.3. India
    • 6.4.4. Australia
    • 6.4.5. Rest of Asia-Pacific
  • 6.5. Rest of the World (RoW)
    • 6.5.1. Middle East
    • 6.5.2. Africa

7. Key Market Players

  • 7.1. Anchor, US
  • 7.2. Dart, US
  • 7.3. Huhtamaki, Finland
  • 7.4. Reynolds, New Zealand
  • 7.5. BioPac, India
  • 7.6. BioPak, Australia
  • 7.7. Clondalkin Group, Ireland
  • 7.8. Consolidated Container, USA
  • 7.9. Constantia Flexibles, Austria
  • 7.10. Detmold Group, Australia
  • 7.11. Magnum Packaging, UK
  • 7.12. Plastipak Industries, Canada
  • 7.13. Sonoco Products, USA
  • 7.14. VaioPak, UK
  • 7.15. Wipak Group
  • 7.16. Zichen

8. Appendix

  • 8.1. Disclaimer
  • 8.2. About Sprout Intelligence
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.