特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
市場調査レポート
商品コード
961751

冷凍食品:世界市場インテリジェンス(2018-2028年)

Frozen Food: Global Market Intelligence (2018-2028)

出版日: | 発行: Sprout Intelligence | ページ情報: 英文 90+ Pages | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=104.89円
冷凍食品:世界市場インテリジェンス(2018-2028年)
出版日: 2020年09月24日
発行: Sprout Intelligence
ページ情報: 英文 90+ Pages
納期: 即日から翌営業日
担当者のコメント
Sprout Intelligence 発行の本レポートでは、冷凍食品市場の規模を、製品別・消費別・製品タイプ別・流通チャネル別・地域別に分析し金額ベースでご提供しております。また、第8章では主要企業25社の概要情報をご提供しています。サンプルレポートもございます。
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

冷凍食品の市場規模は、2018年から2028年にかけて4.9%のCAGRで成長すると予測されています。Sprout Intelligence によると、2018年の世界における冷凍食品の市場規模は、2億4530万米ドルとなり、2028年までに3億1250万米ドルに達すると予測されています。

当レポートでは、世界の冷凍食品市場について調査し、世界市場の概要、市場規模、市場への影響要因、各セグメント・地域別の市場などについて分析するほか、主要企業のプロファイルを提供しています。

目次

第1章 レポートのイントロダクション

  • レポートの説明
    • 調査手法
    • レポートの目的
    • データソース
  • 頭字語/略語
  • 前提条件
  • 制限事項

第2章 エグゼクティブサマリー

第3章 世界の冷凍食品市場:製品別

  • 果物&野菜
    • 冷凍フルーツ
    • 冷凍野菜
  • 乳製品
  • ベーカリー製品
    • パン&ピザクラスト
    • その他のベーカリー製品
  • 食肉&魚介類
  • インスタント食品&レディミール (調理済み食品)
  • その他の製品

第4章 世界の冷凍食品市場:消費別

  • フードサービス
  • 小売り

第5章 世界の冷凍食品市場:製品タイプ別

  • 原材料
  • 半調理品
  • RTE

第6章 世界の冷凍食品市場:流通チャネル別

  • オフライン
  • オンライン

第7章 世界の冷凍食品市場:地域別

  • 北米 (NA)
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 南米 (SA)
    • ブラジル
    • アルゼンチン
    • その他南米
  • 欧州(EU)
    • フランス
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • ロシア
    • その他欧州
  • アジア太平洋(APAC)
    • 中国
    • 日本
    • インド
    • オーストラリア
    • その他アジア太平洋地域
  • その他(ROW)
    • 中東
    • アフリカ

第8章 主要企業

  • General Mills Inc (米国)
  • Conagra Brands, Inc (米国)
  • Grupo Bimbo S.A.B. de C.V. (メキシコ)
  • Nestle SA (スイス)
  • Unilever (オランダ)
  • Kellogg Company (米国)
  • McCain Foods Limited (カナダ)
  • Kraft Heinz Company (米国)
  • Associated British Foods plc (英国)
  • Ajinomoto (日本)
  • Vandemoortele NV (ベルギー)
  • Lantmannen Unibake International (デンマーク)
  • Cargill (米国)
  • Europastry S.A. (スペイン)
  • JBS (ブラジル)
  • Kidfresh (米国)
  • Aryzta (米国)
  • Kuppies (インド)
  • OOB Organics (ニュージーランド)
  • Omar International Pvt Ltd (インド)
  • Bubba Foods (米国)
  • Shishi He Deming (中国)
  • Smart Price Sales & Marketing (米国)
  • Chevon Agrotech Pvt Ltd (インド)
  • Omar International Pvt Ltd (インド)

第9章 付録

  • 免責事項
  • Sprout Intelligence について
目次

REPORT OBJECTIVES

The report "Frozen Food Market: Global Market Intelligence (2018-2028) provides market intelligence on the different market segments, based on Market Dynamics, Distribution Channel, Product type, and geography. Market size and forecast (2018-2028) has been provided in the report. The primary objectives of this report are to provide 1) comprehensive global market intelligence through detailed segmentation, 2) market size and forecasts, growth rates, market dynamics, industry structure and developments, market situation, trends, 3) detailed analysis of current dynamics and trends, key market players, and strategies in the market, 4) detailed value chain analysis and review of growth factors essential for the existing market players and new entrants, 5) provide emerging opportunities in the market and the future impact of major drivers and restraints of the market and, 6) support decision makers in making cost-effective business decisions.

RESEARCH METHODOLOGY

In our market size and forecast determination efforts, an extensive secondary research was initially completed to gain a good perspective of the market in each region. Extensive primary research was also carried out by interviewing the key executives from the industry. These interviews helped us to fill-in the data gaps after secondary research. Several secondary sources such as encyclopaedia, directories, and databases have been used to identify and collect information useful for this extensive techno-commercial study. The respondents - selected experts from manufacturers and selected suppliers - have been interviewed to obtain and verify critical information as well as to assess the future prospects. The usage of obtained information is based on the perceived reliability by the research team. In many cases, a combination of several sources was used. Sprout Intelligence provides an in-depth analysis of the market segmentation, which is a critical element of the market intelligence reports at Sprout Intelligence.

KEY AUDIENCE

Executives in marketing, strategic planning and new product development will find such discussions in our reports pertinent and useful. Management consultants, investment bankers, manufacturers, distributors, suppliers, and regulatory authorities are amongst our regular clientele served.

DATA SOURCES

The general data sources used in this report are company websites, trade association publications, regulatory authorities, journals, magazines, news websites, press releases, media publications, interaction with industry experts, company executives, research papers, articles, patents, scientific literature, among many others.

KEY FINDINGS FROM THE REPORT

The frozen food market is estimated grow at 4.9% CAGR from 2018 to 2028

The growth factor of processed food market is due to its need for convenience in the busy lifestyles of consumers.

Nutrients such as vitamin C and foliate can change with the change in temperature while food items stored at varying temperatures can lose their nutrients.

Sprout Intelligence expert team estimated that the global Frozen Food Market in 2018 accounted to US$ 245.3 Mn and marked to be worth US$ 312.5 Mn by 2028.

Table of Contents

1. Report Introduction

1.1 Report Description

    • 1.1.1. Research Methodology
    • 1.1.2. Report Objectives
    • 1.1.3. Data Sources
  • 1.2. Acronyms / Abbreviations
  • 1.3. Assumptions
  • 1.4. Limitations

2. Executive Summary

3. Global Frozen Food Market, By Product

  • 3.1. Fruits & vegetables
    • 3.1.1. Frozen fruits
    • 3.1.2. Frozen vegetables
      • 3.1.2.1. Frozen potatoes
      • 3.1.2.2. Other vegetables
  • 3.2. Dairy products
  • 3.3. Bakery products
    • 3.3.1. Breads & pizza crusts
    • 3.3.2. Other bakery products
  • 3.4. Meat & seafood products
  • 3.5. Convenience food & ready meals
  • 3.6. Other products

4. Global Frozen Food Market, By Consumption

  • 4.1. Food Service
  • 4.2. Retail

5. Global Frozen Food Market, By Product type

  • 5.1. Raw material
  • 5.2. Half-cooked
  • 5.3. Ready-to-eat

6. Global Frozen Food Market, By Distribution Channel

  • 6.1. Offline
  • 6.2. Online

7. Global Frozen Food Market, By Region

  • 7.1. North America (NA)
    • 7.1.1. USA
    • 7.1.2. Canada
    • 7.1.3. Mexico
  • 7.2. South America (SA)
    • 7.2.1. Brazil
    • 7.2.2. Argentina
    • 7.2.3. Rest of South America
  • 7.3. Europe (EU)
    • 7.3.1. France
    • 7.3.2. Germany
    • 7.3.3. UK
    • 7.3.4. Italy
    • 7.3.5. Russia
    • 7.3.6. Rest of Europe
  • 7.4. Asia-Pacific (APAC)
    • 7.4.1. China
    • 7.4.2. Japan
    • 7.4.3. India
    • 7.4.4. Australia
    • 7.4.5. Rest of Asia-Pacific
  • 7.5. Rest of the World (RoW)
    • 7.5.1. Middle East
    • 7.5.2. Africa

8. Key Market Players

  • 8.1. General Mills Inc (US)
  • 8.2. Conagra Brands, Inc (US)
  • 8.3. Grupo Bimbo S.A.B. de C.V. (Mexico)
  • 8.4. Nestle SA (Switzerland)
  • 8.5. Unilever (Netherlands)
  • 8.6. Kellogg Company (US)
  • 8.7. McCain Foods Limited (Canada)
  • 8.8. Kraft Heinz Company (US)
  • 8.9. Associated British Foods plc (UK)
  • 8.10. Ajinomoto (Japan)
  • 8.11. Vandemoortele NV (Belgium)
  • 8.12. Lantmannen Unibake International (Denmark)
  • 8.13. Cargill (US)
  • 8.14. Europastry S.A. (Spain)
  • 8.15. JBS (Brazil)
  • 8.16. Kidfresh (US)
  • 8.17. Aryzta (US)
  • 8.18. Kuppies (India)
  • 8.19. OOB Organics (New Zealand)
  • 8.20. Omar International Pvt Ltd (India)
  • 8.21. Bubba Foods (US)
  • 8.22. Shishi He Deming (China)
  • 8.23. Smart Price Sales & Marketing (US)
  • 8.24. Chevon Agrotech Pvt Ltd (India)
  • 8.25. Omar International Pvt Ltd (India)

9. Appendix

  • 9.1. Disclaimer
  • 9.2. About Sprout Intelligence
株式会社グローバルインフォメーション
© Copyright 1996-2020, Global Information, Inc. All rights reserved.