表紙:食用フレークの世界市場:2028年までの予測- 製品別(ライスフレーク、コーンフレーク、小麦フレーク、フレーク状オーツ、その他)、性質別(在来種、有機種)、流通チャネル別、地域別の分析
市場調査レポート
商品コード
1218821

食用フレークの世界市場:2028年までの予測- 製品別(ライスフレーク、コーンフレーク、小麦フレーク、フレーク状オーツ、その他)、性質別(在来種、有機種)、流通チャネル別、地域別の分析

Edible Flakes Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Product (Rice Flakes, Corn Flakes, Wheat Flakes, Flakey Oats and Other Products), Nature (Conventional and Organic), Distribution Channel and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

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食用フレークの世界市場:2028年までの予測- 製品別(ライスフレーク、コーンフレーク、小麦フレーク、フレーク状オーツ、その他)、性質別(在来種、有機種)、流通チャネル別、地域別の分析
出版日: 2023年02月02日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、食用フレークの世界市場は2022年に228億米ドルを占め、2028年には353億米ドルに達し、予測期間中にCAGR7.5%で成長すると予測されています。

食用フレークは、色、テクスチャーを改善し、適用される製品の全体的な味を変更しながら、商品に強化された魅力を提供するために、多くの食品用途で利用される追加のベーカリー成分です。これらのフレークは、基本的に着色され、焼き菓子の魅力と風味にさらなる次元を加えるものです。

国連によると、人口は2013年に71億2,000万に達し、2050年末には96億人に達すると予想されています。国際労働機関(ILO)が発表した「World Employment and Social Outlook」レポートによると、2018年の世界の労働人口は、15歳以上の人々からなる33億人となっています。

市場力学

促進要因

健康食品に対する意識の高まり

消費者は、食品選択に関する知識を持つようになりました。彼らは、合成化学物質を含まない食品を好みます。そのため、消費者は加工食品に使用されている成分やその潜在的な健康影響に振り回されています。栄養価の高い朝食や、食べられるフレークでできたスナックを食べたいというニーズが常にあり、消費者の間で人気が高まっています。食用フレークの消費に関連する健康上の利点についての意識の高まりは、予測期間中に市場の成長に影響を与えると予想されます。

抑制要因

代替品の入手しやすさ

エネルギードリンク、ヨガバー、ヨーグルト、卵、新鮮な果物などの代替食品が大量に入手可能であり、極東諸国における高い乳糖不耐症は、成長の妨げになると予想されます。また、食用に必要な原材料の調達コストが上昇していることも、市場全体の成長を阻害する要因となっています。

機会

都市化の進展

都市化の進展と購買力の向上により、顧客は調理済み、加工済み、調理済みの食品により多く支出するようになっています。人口の増加に伴い、多忙なライフスタイルを送るようになり、すぐに食べられる、簡単に調理できる食事のニーズが高まっています。さらに、消費者は簡単に入手でき、高い栄養価を持つ製品の消費に切り替えています。このような要因が市場拡大に影響を与えています。

脅威

食品規制

食品規制により、様々な食品の糖度に関する検査が継続的に行われています。食用フレーク市場の利害関係者は、厳しい規制により自社製品の糖度抑制に注力し始めており、高糖度消費の悪影響に関する消費者意識の高まりが市場成長を阻害する主要因となっています。

COVID-19の影響

コロナウイルスの世界の大流行により、医療上の緊急事態が発生しています。そのため、食品、衛生用品、医療用品の需要が増加しています。パンデミックは、伝統的で健康的な主食となる食品の売上を伸ばしました。しかし、パッケージ食品やベーカリー製品は、食用フレークの需要もかなりのレベルに抑制されているため、その販売で減少を経験しています。主要企業は、回復のための強固な販売計画を立て、ブランドコンテンツや認知度向上キャンペーンを実施してリードを獲得する必要があります。また、サプライチェーンにeコマースプラットフォームやオムニチャネルを導入する必要があるかもしれません。

コーンフレーク部門は予測期間中、最大になると予想される

コーンフレーク分野は、栄養価の高い食品の採用が進んでいるため、有利な成長を遂げると推定されます。若者や労働者階級からの需要の増加、原材料の入手可能性、栄養価が高くタンパク質が豊富な食用製品の消費量の急増が市場の成長に寄与しています。若い世代の健康食品に対する需要の高まりが、このセグメントの需要を加速させている要因です。

予測期間中、オンライン小売業者セグメントのCAGRが最も高くなると予想される

インターネットやスマートフォンの普及が進んでいることから、オンライン小売業セグメントは予測期間中に最も速いCAGRの成長を遂げると予測されます。さらに、ドアステップデリバリー、便利なアクセス、大幅な割引、豊富な製品オプションなどの利点が、レディ・トゥ・イート製品の売上を促進しています。さらに、これらの市場動向は需要を促進させると予想されます。

最大のシェアを占める地域

アジア太平洋地域は、人口が多いこと、健康に対する意識が高まっていること、健康的なコンビニエンス・フードに対する消費者の支出が増加していることから、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予想されます。世帯収入の増加、健康に良い製品に対する意識の高まり、製品の入手のしやすさ、労働人口の増加などが成長の要因として予測されます。

CAGRが最も高い地域

欧州は、同地域の消費者の間で調理済み製品に対する需要が高まっていることから、予測期間中のCAGRが最も高くなると予測されます。健康食品に対する意識の高まりが市場の成長を後押ししています。また、高い所得水準と高い消費意欲が市場の成長を加速させています。

主な発展

2021年7月、北米最大のオーガニック朝食用シリアルおよびスナック食品会社であるネイチャーズパスは、新しいNo Added Sugarグラノーラを発表しました。No Added Sugarグラノーラは、卓越した風味、100%認定オーガニック素材、そしてNature's Pathの信頼できるすべての栄養価を、砂糖を使わずにお届けします。

2020年12月、北米最大のオーガニック認証朝食・スナック食品会社であるネイチャーズパスは、毎日の壮大な朝食を刺激する、初のグレインフリーホットシリアルの発売を発表しました。

本レポートの内容

  • 地域別・国別セグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場動向(市場促進要因・促進要因・機会・脅威・課題・投資機会・提言)を網羅
  • 市場推定に基づく、主要ビジネスセグメントにおける戦略的推奨事項
  • 主要な共通トレンドをマッピングした競合情勢
  • 詳細な戦略、財務、最近の開発状況を含む企業プロファイル
  • 最新の技術的進歩をマッピングしたサプライチェーン動向

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  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3社まで)
    • 主要プレイヤーのSWOT分析(3社まで)
  • 地域別セグメンテーション
    • お客様のご希望に応じた主要国の市場推計・予測・CAGR(注:フィージビリティチェックによります。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターズファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の食用フレーク市場:製品別

  • ライスフレーク
  • コーンフレーク
  • 小麦フレーク
  • フレークオーツ
  • その他の製品

第6章 世界の食用フレーク市場:性質別

  • 従来型
  • オーガニック

第7章 世界の食用フレーク市場:流通チャネル別

  • オンライン小売業者
  • スーパーマーケットとハイパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • 伝統的な食料品

第8章 世界の食用フレーク市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東

第9章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第10章 企業プロファイル

  • Patanjali
  • Kellogg's
  • Nestle SA
  • PepsiCo Inc
  • Post holding company
  • General Mills
  • Dr. August Oetker.
  • Nature's Path Foods
  • Baggry's India Limited
  • Quakers Oat Company
  • H. & J. Bruggen KG
  • Aarrow Head Mills
  • Rubin Muehle GmbH
  • FoodCare Sp
  • Crystal Candy
  • Marico
  • CAB Foods Pvt Ltd.
  • The Hain Celestial Group Inc.
図表

List of Tables

  • 1 Global Edible Flakes Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • 2 Global Edible Flakes Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • 3 Global Edible Flakes Market Outlook, By Rice Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 4 Global Edible Flakes Market Outlook, By Corn Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 5 Global Edible Flakes Market Outlook, By Wheat Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 6 Global Edible Flakes Market Outlook, By Flakey Oats (2020-2028) ($MN)
  • 7 Global Edible Flakes Market Outlook, By Other Products (2020-2028) ($MN)
  • 8 Global Edible Flakes Market Outlook, By Nature (2020-2028) ($MN)
  • 9 Global Edible Flakes Market Outlook, By Conventional (2020-2028) ($MN)
  • 10 Global Edible Flakes Market Outlook, By Organic (2020-2028) ($MN)
  • 11 Global Edible Flakes Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • 12 Global Edible Flakes Market Outlook, By Online Retailers (2020-2028) ($MN)
  • 13 Global Edible Flakes Market Outlook, By Supermarkets & Hypermarkets (2020-2028) ($MN)
  • 14 Global Edible Flakes Market Outlook, By Convenience Stores (2020-2028) ($MN)
  • 15 Global Edible Flakes Market Outlook, By Traditional Groceries (2020-2028) ($MN)
  • 16 North America Edible Flakes Market Outlook, By Country (2020-2028) ($MN)
  • 17 North America Edible Flakes Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • 18 North America Edible Flakes Market Outlook, By Rice Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 19 North America Edible Flakes Market Outlook, By Corn Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 20 North America Edible Flakes Market Outlook, By Wheat Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 21 North America Edible Flakes Market Outlook, By Flakey Oats (2020-2028) ($MN)
  • 22 North America Edible Flakes Market Outlook, By Other Products (2020-2028) ($MN)
  • 23 North America Edible Flakes Market Outlook, By Nature (2020-2028) ($MN)
  • 24 North America Edible Flakes Market Outlook, By Conventional (2020-2028) ($MN)
  • 25 North America Edible Flakes Market Outlook, By Organic (2020-2028) ($MN)
  • 26 North America Edible Flakes Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • 27 North America Edible Flakes Market Outlook, By Online Retailers (2020-2028) ($MN)
  • 28 North America Edible Flakes Market Outlook, By Supermarkets & Hypermarkets (2020-2028) ($MN)
  • 29 North America Edible Flakes Market Outlook, By Convenience Stores (2020-2028) ($MN)
  • 30 North America Edible Flakes Market Outlook, By Traditional Groceries (2020-2028) ($MN)
  • 31 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Country (2020-2028) ($MN)
  • 32 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • 33 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Rice Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 34 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Corn Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 35 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Wheat Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 36 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Flakey Oats (2020-2028) ($MN)
  • 37 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Other Products (2020-2028) ($MN)
  • 38 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Nature (2020-2028) ($MN)
  • 39 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Conventional (2020-2028) ($MN)
  • 40 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Organic (2020-2028) ($MN)
  • 41 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • 42 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Online Retailers (2020-2028) ($MN)
  • 43 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Supermarkets & Hypermarkets (2020-2028) ($MN)
  • 44 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Convenience Stores (2020-2028) ($MN)
  • 45 Europe Edible Flakes Market Outlook, By Traditional Groceries (2020-2028) ($MN)
  • 46 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Country (2020-2028) ($MN)
  • 47 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • 48 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Rice Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 49 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Corn Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 50 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Wheat Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 51 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Flakey Oats (2020-2028) ($MN)
  • 52 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Other Products (2020-2028) ($MN)
  • 53 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Nature (2020-2028) ($MN)
  • 54 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Conventional (2020-2028) ($MN)
  • 55 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Organic (2020-2028) ($MN)
  • 56 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • 57 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Online Retailers (2020-2028) ($MN)
  • 58 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Supermarkets & Hypermarkets (2020-2028) ($MN)
  • 59 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Convenience Stores (2020-2028) ($MN)
  • 60 Asia Pacific Edible Flakes Market Outlook, By Traditional Groceries (2020-2028) ($MN)
  • 61 South America Edible Flakes Market Outlook, By Country (2020-2028) ($MN)
  • 62 South America Edible Flakes Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • 63 South America Edible Flakes Market Outlook, By Rice Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 64 South America Edible Flakes Market Outlook, By Corn Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 65 South America Edible Flakes Market Outlook, By Wheat Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 66 South America Edible Flakes Market Outlook, By Flakey Oats (2020-2028) ($MN)
  • 67 South America Edible Flakes Market Outlook, By Other Products (2020-2028) ($MN)
  • 68 South America Edible Flakes Market Outlook, By Nature (2020-2028) ($MN)
  • 69 South America Edible Flakes Market Outlook, By Conventional (2020-2028) ($MN)
  • 70 South America Edible Flakes Market Outlook, By Organic (2020-2028) ($MN)
  • 71 South America Edible Flakes Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • 72 South America Edible Flakes Market Outlook, By Online Retailers (2020-2028) ($MN)
  • 73 South America Edible Flakes Market Outlook, By Supermarkets & Hypermarkets (2020-2028) ($MN)
  • 74 South America Edible Flakes Market Outlook, By Convenience Stores (2020-2028) ($MN)
  • 75 South America Edible Flakes Market Outlook, By Traditional Groceries (2020-2028) ($MN)
  • 76 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Country (2020-2028) ($MN)
  • 77 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • 78 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Rice Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 79 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Corn Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 80 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Wheat Flakes (2020-2028) ($MN)
  • 81 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Flakey Oats (2020-2028) ($MN)
  • 82 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Other Products (2020-2028) ($MN)
  • 83 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Nature (2020-2028) ($MN)
  • 84 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Conventional (2020-2028) ($MN)
  • 85 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Organic (2020-2028) ($MN)
  • 86 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • 87 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Online Retailers (2020-2028) ($MN)
  • 88 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Supermarkets & Hypermarkets (2020-2028) ($MN)
  • 89 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Convenience Stores (2020-2028) ($MN)
  • 90 Middle East & Africa Edible Flakes Market Outlook, By Traditional Groceries (2020-2028) ($MN)
目次
Product Code: SMRC22357

According to Stratistics MRC, the Global Edible Flakes Market is accounted for $22.8 billion in 2022 and is expected to reach $35.3 billion by 2028 growing at a CAGR of 7.5% during the forecast period. Edible flakes are additional bakery ingredients utilized in numerous food applications to provide enhanced appeal to the goods, while improving the colour, texture and modifying the overall taste of the product they are applied in. These flakes are basically coloured, flavoured adding an extra dimension to the baked goods' appeal and flavouring.

According to United Nation, the population is growing significantly reaching up to 7.12 billion in 2013 and likely to reach 9.6 billion by the end of 2050. According to the World Employment and Social Outlook report released by the International Labor Organization (ILO), in 2018, the global working population was 3.3 billion comprising people aged 15 years and above.

Market Dynamics:

Driver:

Rising awareness of healthy foods

Consumers have become more educated about food selection. They prefer foods that are free from synthetic chemicals. Thus, consumers are manipulated by ingredients used in processed foods and their potential health effects. The constant need for eating nutritious breakfast and snacks made of edible flakes are gaining popularity among consumers. The rising awareness about the health benefits associated with the consumption of edible flakes is expected to influence the market growth during the forecast period.

Restraint:

Accessibility of substitutes

The large availability of substitute food products like energy drinks, yoga bars, yoghurt, eggs, fresh fruits etc and high lactose intolerance in the Far East countries is expected to hinder the growth. Moreover, the increasing procurement cost of raw materials required for edible is the potential restraint hampering the overall growth of the market.

Opportunity:

Growing urbanization

With growing urbanization and increase in purchasing power, customers are spending more on prepared, processed, and ready-to-eat food. The expanding population is treading towards a busy lifestyle owing to which the need for ready-to-eat and easy-to-prepare meals has risen. Moreover, consumers are switching towards the consumption of products that are easily available and contain a high level of nutrition. Hence, these factors are influencing the expansion of the market.

Threat:

Food regulations

Food regulations continue to inspect the sugar levels in different food products. Stakeholders in the edible flakes market have started to focus on repressing the sugar levels of their products due to stringent regulations, and rising the consumer awareness about the ill effects of high sugar consumption are key factors that hampering the market growth.

COVID-19 Impact

The corona virus pandemic across the globe has created medical emergency. Owing to which there is an increase in the demand for food items, hygiene products, and medical products in the market. The pandemic has growth in the sales of traditional, healthy, and staple food items. However, packaged food and bakery products have experienced a decreased in its sale owing to which the demand for edible flakes has also suppressed to a significant level. Key players have to build robust sales plan for recovery and create branded content and awareness campaigns to gain leads. They might have to acquire e-commerce platform and Omni-channel in their supply chain.

The corn flakes segment is expected to be the largest during the forecast period

The corn flakes segment is estimated to have a lucrative growth, due to the rising adoption of nutritious food products. Increasing demand from youth and working-class people and availability of raw material, surge in consumption of nutritious and protein rich edible products help to grow the market. The factors that can be attributed to the increasing demand for healthy food among the young generation are accelerating the demand for this segment.

The online retailers segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The online retailers segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to rising adoption of internet and smartphones. Moreover, advantages such as doorstep delivery, convenient accessibility, huge discounts, and large product options are propelling the sales of ready-to-eat products. Furthermore, these market trends are expected to propel the demand for the market.

Region with largest share:

Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to high populated nations, increasing the awareness regarding the health rising consumer expenditure on healthy convenience food. Increasing household income, rising awareness about health-benefiting products, easy availability of the product, increasing working population are predicted to be favourable factors for the growth.

Region with highest CAGR:

Europe is projected to have the highest CAGR over the forecast period, due to rising demand for ready-to-eat products among the consumers in the region. Increasing the awareness regarding the healthy food helps to growth of the market. In addition, high disposal income and high spending power leads to accelerating the market growth.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Edible Flakes Market include Patanjali, Kellogg's, Nestle SA, PepsiCo Inc, Post holding company, General Mills, Dr. August Oetker., Nature's Path Foods, Baggry's India Limited, Quakers Oat Company, H. & J. Bruggen KG, Aarrow Head Mills, Rubin Muehle GmbH, FoodCare Sp, Crystal Candy, Marico, CAB Foods Pvt Ltd. and The Hain Celestial Group Inc.

Key Developments:

In July 2021, Nature's Path, North America's largest organic breakfast cereal and snack Food Company has introduced its new No Added Sugar granola. No Added Sugar granola delivers exceptional flavor, 100% certified organic ingredients, and all the nutritional value you depend on from Nature's Path, without the sugar kick.

In December 2020, Nature's Path - North America's largest certified organic breakfast and snack Food Company - announced the launch of its first grain-free hot cereals to inspire the everyday epic breakfast.

Products Covered:

  • Rice Flakes
  • Corn Flakes
  • Wheat Flakes
  • Flakey Oats
  • Other Products

Natures Covered:

  • Conventional
  • Organic

Raw Materials Covered:

  • Online Retailers
  • Supermarkets & Hypermarkets
  • Convenience Stores
  • Traditional Groceries

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Edible Flakes Market, By Product

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Rice Flakes
  • 5.3 Corn Flakes
  • 5.4 Wheat Flakes
  • 5.5 Flakey Oats
  • 5.6 Other Products

6 Global Edible Flakes Market, By Nature

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Conventional
  • 6.3 Organic

7 Global Edible Flakes Market, By Distribution Channel

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Online Retailers
  • 7.3 Supermarkets & Hypermarkets
  • 7.4 Convenience Stores
  • 7.5 Traditional Groceries

8 Global Edible Flakes Market, By Geography

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 North America
    • 8.2.1 US
    • 8.2.2 Canada
    • 8.2.3 Mexico
  • 8.3 Europe
    • 8.3.1 Germany
    • 8.3.2 UK
    • 8.3.3 Italy
    • 8.3.4 France
    • 8.3.5 Spain
    • 8.3.6 Rest of Europe
  • 8.4 Asia Pacific
    • 8.4.1 Japan
    • 8.4.2 China
    • 8.4.3 India
    • 8.4.4 Australia
    • 8.4.5 New Zealand
    • 8.4.6 South Korea
    • 8.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 8.5 South America
    • 8.5.1 Argentina
    • 8.5.2 Brazil
    • 8.5.3 Chile
    • 8.5.4 Rest of South America
  • 8.6 Middle East & Africa
    • 8.6.1 Saudi Arabia
    • 8.6.2 UAE
    • 8.6.3 Qatar
    • 8.6.4 South Africa
    • 8.6.5 Rest of Middle East & Africa

9 Key Developments

  • 9.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 9.2 Acquisitions & Mergers
  • 9.3 New Product Launch
  • 9.4 Expansions
  • 9.5 Other Key Strategies

10 Company Profiling

  • 10.1 Patanjali
  • 10.2 Kellogg's
  • 10.3 Nestle SA
  • 10.4 PepsiCo Inc
  • 10.5 Post holding company
  • 10.6 General Mills
  • 10.7 Dr. August Oetker.
  • 10.8 Nature's Path Foods
  • 10.9 Baggry's India Limited
  • 10.10 Quakers Oat Company
  • 10.11 H. & J. Bruggen KG
  • 10.12 Aarrow Head Mills
  • 10.13 Rubin Muehle GmbH
  • 10.14 FoodCare Sp
  • 10.15 Crystal Candy
  • 10.16 Marico
  • 10.17 CAB Foods Pvt Ltd.
  • 10.18 The Hain Celestial Group Inc.