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市場調査レポート
商品コード
1235906

冷凍ベーカリー製品の世界市場:2028年までの予測 - 製品タイプ別、専門タイプ別、タイプ別、流通チャネル別、地域別

Frozen Bakery Products Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Product Type, Specialty Type, Type, Distribution Channel and Geography+B123:Y123

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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冷凍ベーカリー製品の世界市場:2028年までの予測 - 製品タイプ別、専門タイプ別、タイプ別、流通チャネル別、地域別
出版日: 2023年03月03日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界の冷凍ベーカリー製品市場は、2022年に240億3000万米ドルを占め、2028年には予測期間中にCAGR 7.8%で成長して377億2000万米ドルに達すると予想されています。

パン、ロールケーキ、クッキー、パイ、ペストリー、マフィンなどを含むベーカリー製品は、多くの場合、何らかの穀物から得られる強力粉やミールから作られています。しかし、これらの製品は賞味期限が限られており、賞味期限を長くするための保存方法が数多く提案されています。その中でも特に重要視されているのが、冷凍保存です。

国連の世界都市化報告書によると、世界の都市人口は1950年の7億5100万人から2018年には42億人に急増しており、世界人口の55%近くが都市部に住んでいることになり、その割合は2050年には68%になると予想されています。

市場力学

促進要因

コンビニエンス食品への需要の高まり

調理方法の進歩により、ファストフード産業が発展しています。家庭で食事を作る時間がない人のためのコンビニエンスフード店の増加は、冷凍ベーカリー事業の拡大を促進します。また、外出先での食事が普及し、コンビニエンスフードの消費拡大が進んでいます。ライフスタイルがより忙しくなり、必然的に調理済み食品の人気が高まり、業界全体の予測はより高まる。

抑制要因

従来の焼きたて商品へのシフト

ベーカリー製品に関しては、ほとんどの顧客が価格よりも鮮度を重視し、最も重要な要素と考えています。パッケージや冷凍食品を不健康と感じ、調理済みの食品を避ける人がかなりの割合で存在します。このような層は、焼きたての商品にますます惹かれるようになっており、業界の拡大にとって大きな課題となり得る。そのため、小売業者は、顧客に優しい戦略を用いて、新鮮さを価値提案の重要な要素とする必要があります。

機会

個別急速冷凍(IQF)技術の採用

高品質な冷凍ベーカリーアイテムは、開発されたIQF(Individual Quick Frozen)技術によるところが大きいです。従来の冷凍では、大きな氷の結晶が細胞や結晶繊維を傷つけ、食品を乾燥させてしまうことがありました。一方、IQF食品は、食品の繊維を保護するために微細な氷の結晶を生成します。マイクロカプセル化は、グルテンフリーの冷凍焼き菓子の保存期間と食感を向上させるというメーカーの目標達成を支援する、新しいプロセスです。

脅威

輸送インフラの不足

この市場では、効率的なサプライチェーンのために冷蔵保管と輸送が必要です。しかし、アジア太平洋、湾岸諸国、ラテンアメリカなどの発展途上地域は、輸送インフラが非効率的で、接続が不十分です。これらのネットワークにミッシングリンクがないため、ルートの選択肢が制限され続け、容量不足とインフラの質の低さが輸送コストと時間を増大させています。

COVID-19インパクト

COVID-19の流行は、市場に悪影響を及ぼしました。世界各地での停戦や貿易制限により、原材料の供給が滞り、産業労働力が失われ、消費パターンが不明確になり、生産全体に支障をきたしました。また、パンデミック時の健康志向の高まりにより、健康的で新鮮な食事が普及し、冷凍食品の需要が減少しました。しかし、人々が仕事に復帰すれば、市場はパンデミック前の水準に戻ると思われ、外出先での食事や簡便な食品への需要が高まり、それが間接的に市場の成長を促進します。

予測期間中、RTE分野が最も大きくなると予想される

RTE分野は、仕事と生活の忙しさから、世界的に需要が高まっています。労働人口の増加、特に働く女性の増加が市場を牽引すると思われます。さらに、著名な企業の存在が市場の成長に大きく寄与しています。さらに、斬新な商品の増加、顧客の嗜好の変化、コールドチェーンの開拓などが、RTE冷凍ベーカリー製品市場の拡大に寄与しています。

予測期間中、ピザクラスト分野のCAGRが最も高くなると予想される

ピザクラスト分野は、フランス、ドイツ、メキシコ、スペインなどの欧米諸国や、日本、インド、中国などのアジア太平洋諸国での需要が増加しているため、予測期間中に最も速いCAGRの成長が見込まれています。ピザクラストは、特に労働人口の間で広まっている、素早く便利に食べたいという欲求に適合しています。さらに、乳製品やグルテンフリーのような特殊なピザ製品の導入が、今後数年間の発展を後押しすると考えられます。

最もシェアの高い地域

アジア太平洋地域は、座りがちなライフスタイル、経済成長、可処分所得の増加などの原因から、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予測されます。女性の労働力が拡大し、従来の家族構成が崩れた結果、簡便ですぐに食べられる食品への嗜好が大幅に高まっています。インドでは、働く女性の割合が高い主要都市が市場の拡大を後押ししています。

CAGRが最も高い地域

予測期間中、北米のCAGRが最も高いと予測されます。冷凍ベーカリー製品は従来の製品よりも保存期間が大幅に長いため、同地域では顧客の関心が高まっています。オーガニックで健康的な製品に対する顧客の需要の高まりを受けて、市場の競合他社は健康的でオーガニックな原材料を使用し、人工保存料を抑えた製品の製造に注力しています。さらに、この地域では高品質なコンビニエンス・フードへの嗜好が高まっており、冷凍ベーカリーアイテムの需要を後押ししています。

主な発展

2021年3月、Dawn Foodsは、ポーランドのビエルスコ・ビアラに本社を置く、ベーカリー業界における高品質なフルーツベースの製品を専門とする家族経営のメーカー、JABEXを買収しました。

2020年3月、EuropastryがNocilla、Nestle、Ferrero Rocher、Lotus、Disneyと共同で、高い付加価値と品質を持つ製品を開発します。

2020年1月、Grupo Bimboが、子会社のBimbo QSRを通じてフードタウンと合弁で、カザフスタンでの事業拡大を発表。

当レポートが提供するもの

  • 地域および国レベルセグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場促進要因(市場動向、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項など)
  • 市場推定に基づく主要なビジネスセグメントにおける戦略的な提言
  • 競合情勢とその動向
  • 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイル
  • サプライチェーンの動向は、最新の技術進歩をマッピングしています。

無料カスタマイズの提供

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下のいずれかの無料カスタマイズをご提供いたします。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3名まで)
    • キープレイヤーのSWOT分析(3名まで)
  • 地域別セグメント
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGRを提供(注:フィージビリティチェック別。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の冷凍ベーカリー製品市場:製品別

  • RTE
  • RTP
  • RTB

第6章 世界の冷凍ベーカリー製品市場:専門タイプ別

  • 非専門
  • 専門
    • シュガーフリー
    • 低カロリー
    • 強化
    • グルテンフリー
    • オーガニック

第7章 世界の冷凍ベーカリー製品市場:タイプ別

  • ケーキ&ペストリー
    • マフィン
    • パイ&タルト
    • スポンジケーキ
    • クロワッサン
  • ピザクラスト
  • パン
    • パン
    • ドーナツ
    • スコーン
    • バンズ
  • その他のタイプ

第8章 世界の冷凍ベーカリー製品市場:流通チャネル別

  • 専門店
    • インストアベーカリー
    • パン屋
    • パン職人
  • フードサービス
    • 組織フードサービスとケータリング
    • HORECA
  • 従来の店舗
    • オンライン小売業者
    • 食料品店
    • 量販店

第9章 世界の冷凍ベーカリー製品市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東・アフリカ

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 企業プロファイル

  • Lantmannen Unibake International
  • Dawn Food Products, Inc.
  • Bridgford Foods Corporation
  • T. Marzetti Company
  • General Mills, Inc.
  • Premier Foods PLC
  • Grupo Bimbo S.A.B. De C.V.
  • Associated British Foods PLC
  • Kellogg Company
  • Vandemoortele NV
  • Europastry, S.A.
  • Aryzta AG
  • Cargill Incorporated
  • American Desserts
  • Alpha Baking Company Inc.
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Ready-to-eat (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Ready-to-prove (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Ready-to-bake (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Specialty Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Non-Specialty (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Specialty (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Sugar-free (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Low-calorie (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Fortified (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Gluten-free (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Organic (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Cakes & pastries (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Muffins (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Pies & tarts (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Sponge cakes (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Croissants (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Pizza crusts (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Bread (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Loaves (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Donuts (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Scones (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Buns (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Other Types (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Specialty Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By In-store Bakeries (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Bakery Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Artisan Bakers (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Food Services (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Institutional Food Service & Catering (2020-2028) ($MN)
  • Table 34 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By HORECA (2020-2028) ($MN)
  • Table 35 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Conventional Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 36 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Online Retailers (2020-2028) ($MN)
  • Table 37 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Grocery Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 38 Global Frozen Bakery Products Market Outlook, By Mass Merchandisers (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC22502

According to Stratistics MRC, the Global Frozen Bakery Products Market is accounted for $24.03 billion in 2022 and is expected to reach $37.72 billion by 2028 growing at a CAGR of 7.8% during the forecast period. Bakery items, which include bread, rolls, cookies, pies, pastries, and muffins, are often made from flour or meal obtained from some type of grain. However, these products have a limited shelf life, and numerous preservation methods have been proposed to lengthen the shelf life of the products. The most significant of which is regarded as freezing.

According to the United Nations World Urbanization Report, the urban population of the world has grown rapidly from 751 million in 1950 to 4.2 billion in 2018, which shows that almost 55% of the world's population lives in urban areas, a proportion that is expected to increase to 68% by 2050.

Market Dynamics:

Driver:

Rising demand for convenience food product

Advances in food preparation methods have resulted in the growth of the fast-food industry. The growing number of convenience food restaurants for those who do not have time to prepare meals at home will promote expansion in the frozen bakery business. The growing popularity of on-the-go eating complements the expanding consumption of convenient foods. As lifestyles get busier and more frantic, ready-to-eat meals will become more popular, enhancing the overall industry prediction.

Restraint:

Shift toward conventional freshly baked product

When it comes to bakery products, most customers favour freshness over pricing, considering it as the most significant aspect. A sizable proportion of the population feels that packaged/frozen food is unhealthy and hence avoids ready-to-eat or precooked items. This demographic is increasingly drawn to freshly baked goods, which may provide a significant challenge to industry expansion. To that end, retailers must make freshness a critical component of their value proposition, using customer-friendly strategies.

Opportunity:

Adoption of individual quick frozen (IQF) technology

The individual quick-frozen (IQF) technique, which was developed, is largely responsible for the high-quality frozen bakery items. In traditional freezing, large ice crystals can injure cells and crystal fibres, causing food to dry up. IQF foods, on the other hand, produce minute ice crystals that protect the food's fibres. Microencapsulation is a novel process that can assist manufacturers in achieving their goal of increasing the shelf life and texture of gluten-free frozen baked goods.

Threat:

Lack of transport infrastructure

Refrigerated storage and transportation is required in this market for an efficient supply chain. However, developing regions such as Asia Pacific, the Gulf, and Latin America have inefficient transportation infrastructure and are poorly connected. The absence of missing links in these networks continues to limit route options, while insufficient capacity and poor infrastructure quality add costs and time to transit.

COVID-19 Impact

The COVID-19 pandemic had a negative impact on the market. Lockdowns and trade restrictions around the world led to inconsistencies in raw material supply, a loss of industrial workforce, and unclear consumption patterns, all of which hampered overall production. Furthermore, an increase in health-conscious people during the pandemic resulted in the prevalence of healthy and fresh eating, resulting in a decrease in demand for frozen goods. The market is likely to return to pre-covid levels when people return to work, increasing demand for on-the-go and convenience foods, which indirectly promotes market growth.

The ready-to-eat segment is expected to be the largest during the forecast period

The ready-to-eat segment is estimated to have a lucrative growth, Because of demanding work schedules and busy lives, there is an increase in global demand for frozen baked goods. The expanding working population, particularly working women, is likely to drive the market. Furthermore, the existence of prominent enterprises has considerably contributed to the market's growth. Additionally, the rising availability of novel goods, changing customer preferences, and the development of cold chains all contribute to the expansion of the ready-to-eat frozen bakery products market.

The pizza crusts segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The pizza crusts segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, because of the increased demand in Western countries such as France, Germany, Mexico, and Spain, as well as Asia Pacific countries such as Japan, India, and China. A pizza crust fits the desire for quick and convenient eating, which is especially prevalent among the working population. Furthermore, the introduction of speciality pizza products such as dairy and gluten-free is likely to boost development in the future years.

Region with highest share:

Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period because of causes such as the sedentary lifestyle, growing economies, and rising disposable income. The expanding female labour force has disrupted conventional family dynamics, resulting in a considerable increase in preference for convenience and ready-to-eat food. In India, major urban centres with a high proportion of working women, for example, boosted market expansion.

Region with highest CAGR:

North America is projected to have the highest CAGR over the forecast period. Frozen bakery items have a substantially longer shelf life than traditional products, which has raised customer interest in such products in the region. In response to increased customer demand for organic and healthy products, market competitors are focusing on producing products with healthy and organic ingredients and low artificial preservatives. Furthermore, the region's growing preference for high-quality convenience food is fuelling demand for frozen bakery items.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Frozen Bakery Products Market include: Lantmannen Unibake International, Dawn Food Products, Inc., Bridgford Foods Corporation, T. Marzetti Company, General Mills, Inc., Premier Foods PLC, Grupo Bimbo S.A.B. De C.V., Associated British Foods PLC, Kellogg Company, Vandemoortele NV, Europastry, S.A., Aryzta AG, Cargill Incorporated, American Desserts and Alpha Baking Company Inc.

Key Developments:

In March 2021, Dawn Foods acquired JABEX, a family-owned manufacturer that specializes in high-quality fruit-based products in the bakery industry, which is headquartered in Bielsko-Biala, Poland.

In March 2020, Europastry joins with Nocilla, Nestle, Ferrero Rocher, Lotus, and Disney to develop products with high added value and quality.

In January 2020, Grupo Bimbo announced a joint venture with Food Town through its subsidiary Bimbo QSR to expand its operations in Kazakhstan.

Products Covered:

  • Ready-to-eat
  • Ready-to-prove
  • Ready-to-bake

Specialty Types Covered:

  • Non-Specialty
  • Specialty

Types Covered:

  • Cakes & pastries
  • Pizza crusts
  • Bread
  • Other Types

Distribution Channels Covered:

  • Specialty Stores
  • Food Services
  • Conventional Stores

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Frozen Bakery Products Market, By Product

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Ready-to-eat
  • 5.3 Ready-to-prove
  • 5.4 Ready-to-bake

6 Global Frozen Bakery Products Market, By Specialty Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Non-Specialty
  • 6.3 Specialty
    • 6.3.1 Sugar-free
    • 6.3.2 Low-calorie
    • 6.3.3 Fortified
    • 6.3.4 Gluten-free
    • 6.3.5 Organic

7 Global Frozen Bakery Products Market, By Type

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Cakes & pastries
    • 7.2.1 Muffins
    • 7.2.2 Pies & tarts
    • 7.2.3 Sponge cakes
    • 7.2.4 Croissants
  • 7.3 Pizza crusts
  • 7.4 Bread
    • 7.4.1 Loaves
    • 7.4.2 Donuts
    • 7.4.3 Scones
    • 7.4.4 Buns
  • 7.5 Other Types

8 Global Frozen Bakery Products Market, By Distribution Channel

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Specialty Stores
    • 8.2.1 In-store Bakeries
    • 8.2.2 Bakery Stores
    • 8.2.3 Artisan Bakers
  • 8.3 Food Services
    • 8.3.1 Institutional Food Service & Catering
    • 8.3.2 HORECA
  • 8.4 Conventional Stores
    • 8.4.1 Online Retailers
    • 8.4.2 Grocery Stores
    • 8.4.3 Mass Merchandisers

9 Global Frozen Bakery Products Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Lantmannen Unibake International
  • 11.2 Dawn Food Products, Inc.
  • 11.3 Bridgford Foods Corporation
  • 11.4 T. Marzetti Company
  • 11.5 General Mills, Inc.
  • 11.6 Premier Foods PLC
  • 11.7 Grupo Bimbo S.A.B. De C.V.
  • 11.8 Associated British Foods PLC
  • 11.9 Kellogg Company
  • 11.10 Vandemoortele NV
  • 11.11 Europastry, S.A.
  • 11.12 Aryzta AG
  • 11.13 Cargill Incorporated
  • 11.14 American Desserts
  • 11.15 Alpha Baking Company Inc.