デフォルト表紙
市場調査レポート
商品コード
614641

デジタルインテリジェンスプラットフォーム - 世界市場の展望

Digital Intelligence Platform - Global Market Outlook (2017-2026)

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 185 Pages | 納期: 2~3営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=115.56円
デジタルインテリジェンスプラットフォーム - 世界市場の展望
出版日: 2018年02月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 185 Pages
納期: 2~3営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

当レポートでは、デジタルインテリジェンスプラットフォームの世界市場シェア分析、戦略的提言、今後9年間の予測、市場影響因子、競争展望、主要企業のプロファイル、サプライチェーン動向などについて取り上げています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序章

  • 概略
  • ステークホルダー
  • 調査の範囲
  • 調査手法
  • 調査ソース

第3章 市場動向の分析

  • イントロダクション
  • 活性因子
  • 抑制因子
  • 市場機会
  • 脅威
  • エンドユーザー分析
  • 新興市場
  • 今後の市場のシナリオ

第4章 ファイブフォース分析

  • サプライヤの交渉力
  • バイヤーの交渉力
  • 代替の脅威
  • 新規参入者の脅威
  • 競争

第5章 デジタルインテリジェンスプラットフォームの世界市場:タッチポイント別

  • イントロダクション
  • 企業ウェブサイト
  • ソーシャルメディア
  • ウェブ
  • 売店、POS
  • モバイル
  • Eメール
  • その他
    • アンケート
    • 展示会
    • 販売
    • トレーニング
    • セミナー

第6章 デジタルインテリジェンスプラットフォームの世界市場:コンポーネント別

  • イントロダクション
  • アナリティクス
  • 取り組みの最適化
  • データ管理

第7章 デジタルインテリジェンスプラットフォームの世界市場:エンドユーザー別

  • イントロダクション
  • 通信・IT
  • メディア・エンタテインメント
  • 医療
  • 銀行・金融サービス・保険
  • 公共分野
  • 小売・E-コマース
  • 旅行・ホスピタリティ
  • その他
    • 製造
    • 教育
    • 自動車

第8章 デジタルインテリジェンスプラットフォームの世界市場:企業規模別

  • イントロダクション
  • 中小企業
  • 大企業

第9章 デジタルインテリジェンスプラットフォームの世界市場:地域別

  • イントロダクション
  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他
  • アジア太平洋
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他
  • 中東・アフリカ
    • サウジアラビア
    • UAE
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他

第10章 主な開発

  • 合意、提携、コラボレーション、ジョイントベンチャー
  • 合併買収
  • 新製品の発表
  • 拡大
  • その他の主な戦略

第11章 企業プロファイル

  • Evergage
  • IBM
  • Cxense
  • Mixpanel
  • Google
  • Adobe Systems
  • Optimizely
  • Localytics
  • SAS Institute
  • New Relic
  • Webtrekk
  • Ensighten
  • Tealium
  • Kissmetrics
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Region (2016-2026) ($MN)
  • Table 2 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Touchpoint (2016-2026) ($MN)
  • Table 3 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Company Website (2016-2026) ($MN)
  • Table 4 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Social Media (2016-2026) ($MN)
  • Table 5 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Web (2016-2026) ($MN)
  • Table 6 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Kiosks & Pos (2016-2026) ($MN)
  • Table 7 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Mobile (2016-2026) ($MN)
  • Table 8 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Email (2016-2026) ($MN)
  • Table 9 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Other Touch Points (2016-2026) ($MN)
  • Table 10 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Surveys (2016-2026) ($MN)
  • Table 11 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Trade Shows (2016-2026) ($MN)
  • Table 12 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Sales Representatives (2016-2026) ($MN)
  • Table 13 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Training (2016-2026) ($MN)
  • Table 14 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Seminars (2016-2026) ($MN)
  • Table 15 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Component (2016-2026) ($MN)
  • Table 16 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Analytics (2016-2026) ($MN)
  • Table 17 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Engagement Optimization (2016-2026) ($MN)
  • Table 18 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Data Management (2016-2026) ($MN)
  • Table 19 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By End User (2016-2026) ($MN)
  • Table 20 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Telecommunication & IT (2016-2026) ($MN)
  • Table 21 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Media & Entertainment (2016-2026) ($MN)
  • Table 22 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Healthcare (2016-2026) ($MN)
  • Table 23 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By BFSI (2016-2026) ($MN)
  • Table 24 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Public Sector (2016-2026) ($MN)
  • Table 25 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Retail & E-Commerce (2016-2026) ($MN)
  • Table 26 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Travel & Hospitality (2016-2026) ($MN)
  • Table 27 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Other End Users (2016-2026) ($MN)
  • Table 28 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Manufacturing Industries (2016-2026) ($MN)
  • Table 29 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Education (2016-2026) ($MN)
  • Table 30 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Automotive (2016-2026) ($MN)
  • Table 31 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Organization Size (2016-2026) ($MN)
  • Table 32 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Small & Medium Enterprises (SMEs) (2016-2026) ($MN)
  • Table 33 Global Digital Intelligence Platform Market Outlook, By Large Enterprises (2016-2026) ($MN)

NOTE: Tables for North America, Europe, Asia Pacific, South America and Middle East & Africa are represented in the same manner above.

目次

According to Stratistics MRC, the Global Digital Intelligence Platform market is expected to grow from $5.75 billion in 2017 to reach $25.78 billion by 2026 with a CAGR of 18.1%. Growing emergence of cloud-based technologies, rising demand for digital intelligence platform across various industry and mounting customer retention are some of the key factors driving the market growth. However, data silos and complexity of data integration and lack of digital skill set & resources are restricting the market.

Organizations need to understand customer interactions and product/feature usage to create the best website or mobile user experience. While traditional web analytics solutions focus on marketing analytics (user acquisition, spend optimization) or on traffic (visits, page views), digital intelligence solutions go beyond marketing analytics and provide an end-to-end view of customer interactions across various digital channels, including web, mobile, social and offline.

On the basis of component, the data management segment is expected to witness the highest growth during the forecast period rising need to extract real time customer data to make informed decisions on a digital platform. As data management tools are responsible for collecting, storing, standardizing, modeling, and managing digital data of customers in an enterprise.

By region, North America is estimated to account for the largest share of the market owing to technological advancements and rising adoption of mobile devices across different sectors verticals in this region.

Some of the key players in the Digital Intelligence Platform market include Evergage, IBM, Cxense, Mixpanel, Google, Adobe Systems, Optimizely, Localytics, SAS Institute, New Relic, Webtrekk, Ensighten, Tealium and Kissmetrics.

Touch points Covered:

  • Company Website
  • Social Media
  • Web
  • Kiosks & Pos
  • Mobile
  • Email
  • Other Touch Points

Components Covered:

  • Analytics
  • Engagement Optimization
  • Data Management

End Users Covered:

  • Telecommunication & IT
  • Media & Entertainment
  • Healthcare
  • BFSI
  • Public Sector
  • Retail & E-Commerce
  • Travel & Hospitality
  • Other End Users

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country level segments
  • Market share analysis of the top industry players
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Market forecasts for a minimum of 9 years of all the mentioned segments, sub segments and the regional markets
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 End User Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Futuristic Market Scenario

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Digital Intelligence Platform Market, By Touchpoint

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Company Website
  • 5.3 Social Media
  • 5.4 Web
  • 5.5 Kiosks & Pos
  • 5.6 Mobile
  • 5.7 Email
  • 5.8 Other Touch Points
    • 5.8.1 Surveys
    • 5.8.2 Trade Shows
    • 5.8.3 Sales Representatives
    • 5.8.4 Training
    • 5.8.5 Seminars

6 Global Digital Intelligence Platform Market, By Component

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Analytics
  • 6.3 Engagement Optimization
  • 6.4 Data Management

7 Global Digital Intelligence Platform Market, By End User

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Telecommunication & IT
  • 7.3 Media & Entertainment
  • 7.4 Healthcare
  • 7.5 BFSI
  • 7.6 Public Sector
  • 7.7 Retail & E-Commerce
  • 7.8 Travel & Hospitality
  • 7.9 Other End Users
    • 7.9.1 Manufacturing Industries
    • 7.9.2 Education
    • 7.9.3 Automotive

8 Global Digital Intelligence Platform Market, By Organization Size

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Small & Medium Enterprises (SMEs)
  • 8.3 Large Enterprises

9 Global Digital Intelligence Platform Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Evergage
  • 11.2 IBM
  • 11.3 Cxense
  • 11.4 Mixpanel
  • 11.5 Google
  • 11.6 Adobe Systems
  • 11.7 Optimizely
  • 11.8 Localytics
  • 11.9 SAS Institute
  • 11.10 New Relic
  • 11.11 Webtrekk
  • 11.12 Ensighten
  • 11.13 Tealium
  • 11.14 Kissmetrics