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市場調査レポート
商品コード
1235885

ベビーケア包装の世界市場:2028年までの予測- 素材、製品、パッケージ、流通チャネル、地域別

Baby Care Packaging Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Material, Product, Packaging, Distribution Channel and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
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ベビーケア包装の世界市場:2028年までの予測- 素材、製品、パッケージ、流通チャネル、地域別
出版日: 2023年03月03日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、ベビーケア包装の世界市場は、2022年に26億米ドルを占め、2028年には41億米ドルに達すると予測され、予測期間中にCAGR 7.8%で成長すると予想されています。

乳幼児ケアに関連するアイテムのパッケージングコンポーネントは、「ベビーケア包装」と呼ばれています。ベビーケア用品は、食品、化粧品、衣料品など、乳幼児向けのあらゆるものを含む幅広いカテゴリーにわたります。このとき、パッケージが重要な意味を持つのは、魅力的なパッケージであればあるほど、お客様を惹きつけることができるからです。包装に使われる素材は、軽量であることからプラスチックが最も多く使われています。包装によって商品が傷まないようにするのはもちろん、見た目も美しく、購買意欲をそそるものでなければならないです。ガラス、金属、紙なども乳幼児用品の包装に利用される素材です。

米国国勢調査によると、2020年12月の米国では出生率が前年同月比で7.6%減少しました。

市場力学

促進要因

高級ベビーケアグッズの需要増

最近の保護者は、乳幼児用品にお金をかけることを厭わないようになっています。裁量的なお金が増え、著名なブランドが広く利用できるようになったため、これまで以上に高級な乳幼児ケア用品を購入する可能性が高くなっています。高級乳幼児用パッケージの市場は、板紙とフレキシブルパッケージの展望の結果、推進されると予想されます。

抑制要因

安全性と健康への懸念

親は、赤ちゃんの安全と健康をより重視するようになっています。そのため、拭き取りやクリームのような、清潔で保湿性に優れたソリューションが求められています。主要なキー企業は膨大なコストを要求しており、低品質のベビー用品は皮膚アレルギー、不快感、発疹、その他同様の皮膚関連問題を引き起こしています。これらの側面はすべて、市場の成長を妨げています。

機会

衛生に関する意識の高まり

新生児は肌がデリケートです。そのため、人々は天然素材やオーガニック製品に多くのお金をかけるようになりました。乳幼児用品の保存期間を長くするため、生産者は包装に有害な化学物質を含まない原材料を使用することに力を入れています。ソフトティシュー、タオル、ナプキンなど、乳幼児用ケア用品にはさまざまな種類があります。これらの要因によって、市場は有利に成長すると予想されています。

脅威

環境問題

その大きな障害のひとつが、プラスチックパッケージの増加です。軽量でマテリアルハンドリングが容易なため、プラスチックは最もよく利用される素材です。分解ができないため、土壌を汚染し、環境に影響を与えます。これらの点が、市場の成長を妨げているのです。

COVID-19の影響

パンデミックは、重要な産業活動や市場の停止により、世界の経済活動の低下を招きました。感染率の上昇や社会的隔離法の施行により、パンデミック期間中は出生率が低下しました。しかし、COVID-19のガイドラインが緩和されたことにより、市場は回復しつつあると言われています。さらに、予想される期間中、かつての出生率の回復が市場の需要を牽引すると予想されます。

予測期間中、スキンケア分野が最も大きくなると予想されます。

スキンケア分野は、幅広い製品ラインアップにより、有利な成長を遂げると推定されます。スキンケアカテゴリーには、保湿剤、フェイスクリーム、パウダー、マッサージオイルなど、数多くの種類が含まれます。また、敏感な肌には抗炎症、抗菌、抗真菌成分が配合された製品を選びたいと考える親御さんも多く、それがこの分野の成長を後押ししています。

予測期間中、オンライン市場セグメントが最も高いCAGRを示すと予想されます。

オンライン市場は、幅広い製品ラインアップにより、予測期間中に最も速いCAGRの成長が見込まれる分野です。乳幼児用ケア用品は、様々なパッケージスタイルでオンライン上で容易に入手できます。また、ミレニアル世代の親たちは、多忙なスケジュールをこなすため、商品の品質を犠牲にすることなく、子どもたちのためにインターネットショッピングを好みます。このような要因が、この分野の成長を後押ししています。

最もシェアの高い地域

アジア太平洋地域は、出生率が高いことから、予測期間中に最大の市場シェアを占めると予想されます。この地域の親は、自分の子どもにできるだけ良い教育を与えたいと考えています。主要企業が参入しているため、さまざまな乳幼児ケア用品が販売されています。eコマース分野は、多くの種類を簡単に顧客に提供できるため、この地域の市場シェアを牽引しています。

CAGRが最も高い地域。

アジア太平洋は、消費者の可処分所得が高いことから、予測期間中に最も高いCAGRを示すと予測されます。オーガニック乳幼児ケア製品の動向の高まりと、目を引く製品パッケージが、大きな勢いで顧客を引きつけています。乳幼児を清潔に保つ必要性を強調する政府の施策と、この地域の新生児数の増加が、市場の拡大を後押ししています。

主な発展

2022年11月、多様なパッケージングの世界的リーダーであるSonocoは、欧州におけるソノポスト(R)コーナーポスト製造をさらに拡大する予定です。ソノコがポーランドのソチャシェフに最初のソノポスト(R)事業を設立してから1年後の11月に、トルコのブルサに新しい保護パッケージ製造施設を開設する予定です。

2022年7月、Johnson & Johnsonが、乳幼児向けの新しいスキン&ヘアケアブランド「Vivvi & Bloom」を立ち上げ、初期製品として「2-In-1 Wash & Shampoo Cleansing Gel」「2-in-1 Face & Body Whip Lotion」「2-In-1 Scalp & Body Massage Oil」の3製品を発売しました。

2020年12月、パッケージングと紙の世界リーダーであるMondiは、Drylock Technologiesのベビー用おむつシリーズ向けに新しい紙製EcoWicketBagを発売し、衛生市場に持続可能な紙製パッケージを世界的に導入しました。

本レポートが提供するもの

  • 地域および国レベルセグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場促進要因(市場動向、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項など)
  • 市場推定に基づく主要なビジネスセグメントにおける戦略的な提言
  • 競合情勢とその動向
  • 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイル
  • サプライチェーンの動向は、最新の技術進歩をマッピングしています。

無料カスタマイズの提供

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下のいずれかの無料カスタマイズをご提供いたします。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場企業の包括的なプロファイリング(最大3名まで)
    • キー企業のSWOT分析(3名まで)
  • 地域別セグメント
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGRを提供(注:フィージビリティチェック別。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要企業のベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のベビーケア包装市場:材料別

  • プラスチック
  • ガラス
  • 板紙
  • 金属
  • その他の資料

第6章 世界のベビーケア包装市場:製品別

  • 衣服
  • 給餌製品
  • ヘアケア
  • スキンケア
  • ボディケア
  • パーソナルケア
  • 製品を再生する
  • 安全性と利便性
  • その他の製品

第7章 世界のベビーケア包装市場:包装別

  • ボトル
  • バッグ
  • サシェ
  • ポーチ
  • チューブ
  • その他の包装

第8章 世界のベビーケア包装市場:流通チャネル別

  • 薬局
  • スーパーマーケット
  • コンビニエンスストア
  • オンラインマーケット
  • 専門店
  • その他の流通チャネル

第9章 世界のベビーケア包装市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 企業プロファイル

  • Sonoco Products Company
  • Smurfit Kappa Group
  • WestRock Company
  • Berry Global Group, Inc
  • DS Smith Plc
  • Amcor plc
  • Johnson and Johnson
  • Constantia Flexibles Group GmbH
  • Uflex Ltd
  • ProAmpac LLC
  • Ameri-Pac Inc(Wilbur-Ellis Holdings Inc.)
  • Glenroy, Inc
  • Winpak Ltd
  • CHEMCO Group
  • Mondi Group
  • American Packaging Corporation
  • Tetra Laval Pvt Ltd
  • Huhtamaki Oyj
  • Bo International
  • Benison & Co., Ltd
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Material (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Plastic (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Paper (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Glass (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Paperboard (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Metal (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Other Materials (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Product (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Apparel (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Feeding Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Hair Care (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Skin Care (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Body Care (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Personal Care (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Play Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Safety & Convenience (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Other Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Packaging (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Bottles (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Bags (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Sachets (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Cans (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Pouches (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Tubes (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Other Packagings (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Distribution Channel (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Pharmacy (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Supermarket (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Convenience Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Online Market (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Specialty Stores (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Baby Care Packaging Market Outlook, By Other Distribution Channels (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC22481

According to Stratistics MRC, the Global Baby Care Packaging Market is accounted for $2.6 billion in 2022 and is expected to reach $4.1 billion by 2028 growing at a CAGR of 7.8% during the forecast period. The packaging component of items connected to infant care is referred to as the "baby care packaging". These goods cover a wide range of categories and include everything geared at infants, such as food, cosmetics, clothing, etc. Here, packaging is crucial since appealing packaging attracts more customers because it is enticing. Plastic is the material most frequently used in packaging because of its low weight. The goods should be protected from damage by the packaging, which should also appear nice and draw buyers. Glass, metal, and paper are other materials utilized in the packaging of infant care goods.

According to the US Census, birth rates dropped by 7.6% in the US in December 2020 year-on-year.

Market Dynamics:

Driver:

Increase in demand for luxury baby care goods

Parents now a days are willing to spend more money on infant care supplies. Due to the surge in discretionary money and the widespread accessibility of prominent brands, they are more likely than ever to buy high-end infant care goods. The market for luxury infant care packaging is expected to propel as a result of paperboard and flexible packaging outlooks.

Restraint:

Safety and wellness concerns

Parents are more focused on baby safety and wellness. They are looking for clean, moisture-based solutions like wipes and creams. Major Key players are demanding huge costs and the low quality baby products are causing skin allergies, discomfort, rashes and other similar skin-related issues. All these aspects are hampering the market growth.

Opportunity:

Growing awareness regarding hygiene

Newborn's have delicate skin. As a result, people are spending a lot on natural and organic goods. To sustain the shelf life of infant items, producers are concentrating more on raw materials free of hazardous chemicals for packaging. There is a distinct line of infant care products on the market, including soft tissues, towels, and napkins. These factors are anticipating to a lucrative growth in the market.

Threat:

Environmental concerns

One of the main obstacles is the increase of plastic packaging. Due to its low weight and ease of handling, plastic is the most often utilized material. Due of their inability to degrade, they contaminate the soil and therefore affects the environment. All these aspects are hindering the growth of the market.

COVID-19 Impact

Due to the suspension of important industrial operations and markets, the pandemic contributed to a drop in worldwide economic activity. The birth rate fell during the pandemic due to rising infection rates and enforced social isolation laws. The market is reportedly rebounding, nevertheless, as a result of loosened COVID-19 guidelines. In addition, it is anticipated that the market demand would be driven by the restoration of former birth rates throughout the anticipated timeframe.

The skin care segment is expected to be the largest during the forecast period

The skin care segment is estimated to have a lucrative growth, due to wide range of products. Numerous varieties of moisturisers, face creams, powders, and massage oils are included in the skin care category. Many parents who are well-informed want to choose products with anti-inflammatory, antibacterial, and antifungal ingredients that are good for sensitive skin and therefore they are fuelling the segments growth.

The online market segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The online market segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to wide range of products. Infant care goods are readily available in online in a variety of package styles. Additionally, owing to their hectic schedules, millennial parents prefer internet shopping for their children without sacrificing the quality of the products. These factors drive the segment growth.

Region with largest share:

Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to the elevated birth rates. Parents in this region are eager to provide their children the finest possible upbringing. A variety of infant care products are available because of the presence of major key players in the market. E-commerce segment is offering numerous varieties to customers with ease and thus driving the market share in this region.

Region with highest CAGR:

Asia Pacific is projected to have the highest CAGR over the forecast period, owing to the disposable income of the consumers. The rising trend of organic infant care products with eye-catching product packaging are attracting customers at large pace. Government measures emphasizing the need of infant cleanliness, together with a rise in the number of newborns in this region, are propelling market expansion.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Baby Care Packaging Market include: Sonoco Products Company, Smurfit Kappa Group, WestRock Company, Berry Global Group, Inc, DS Smith Plc, Amcor plc, Johnson and Johnson, Constantia Flexibles Group GmbH, Uflex Ltd, ProAmpac LLC, Ameri-Pac Inc (Wilbur-Ellis Holdings Inc.), Glenroy, Inc, Winpak Ltd, CHEMCO Group, Mondi Group, American Packaging Corporation, Tetra Laval Pvt Ltd, Huhtamaki Oyj, Bo International and Benison & Co., Ltd

Key Developments:

In November 2022, Sonoco, a global leader in diversified packaging, plans to further expand Sonopost® cornerpost manufacturing in Europe. A new protective packaging production facility is set to open in Bursa, Turkey in November, one year after Sonoco established the first Sonopost® operation in Sochaczew, Poland.

In July 2022, Johnson & Johnson has launched a new skin and hair care brand for babies and toddlers named Vivvi & Bloom with three initial products, a 2-In-1 Wash & Shampoo Cleansing Gel, a 2-in-1 Face & Body Whip Lotion and a 2-In-1 Scalp & Body Massage Oil.

In December 2020, Mondi, a global leader in packaging and paper, has launched a new paper EcoWicketBag for Drylock Technologies' baby diaper ranges, bringing sustainable paper-based packaging to the hygiene market globally.

Materials Covered:

  • Plastic
  • Paper
  • Glass
  • Paperboard
  • Metal
  • Other Materials

Products Covered:

  • Apparel
  • Feeding Products
  • Hair Care
  • Skin Care
  • Body Care
  • Personal Care
  • Play Products
  • Safety & Convenience
  • Other Products

Packagings Covered:

  • Bottles
  • Bags
  • Sachets
  • Cans
  • Pouches
  • Tubes
  • Other Packagings

Distribution Channels Covered:

  • Pharmacy
  • Supermarket
  • Convenience Stores
  • Online Market
  • Specialty Stores
  • Other Distribution Channels

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Baby Care Packaging Market, By Material

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Plastic
  • 5.3 Paper
  • 5.4 Glass
  • 5.5 Paperboard
  • 5.6 Metal
  • 5.7 Other Materials

6 Global Baby Care Packaging Market, By Product

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Apparel
  • 6.3 Feeding Products
  • 6.4 Hair Care
  • 6.5 Skin Care
  • 6.6 Body Care
  • 6.7 Personal Care
  • 6.8 Play Products
  • 6.9 Safety & Convenience
  • 6.10 Other Products

7 Global Baby Care Packaging Market, By Packaging

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Bottles
  • 7.3 Bags
  • 7.4 Sachets
  • 7.5 Cans
  • 7.6 Pouches
  • 7.7 Tubes
  • 7.8 Other Packagings

8 Global Baby Care Packaging Market, By Distribution Channel

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Pharmacy
  • 8.3 Supermarket
  • 8.4 Convenience Stores
  • 8.5 Online Market
  • 8.6 Specialty Stores
  • 8.7 Other Distribution Channels

9 Global Baby Care Packaging Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 Sonoco Products Company
  • 11.2 Smurfit Kappa Group
  • 11.3 WestRock Company
  • 11.4 Berry Global Group, Inc
  • 11.5 DS Smith Plc
  • 11.6 Amcor plc
  • 11.7 Johnson and Johnson
  • 11.8 Constantia Flexibles Group GmbH
  • 11.9 Uflex Ltd
  • 11.10 ProAmpac LLC
  • 11.11 Ameri-Pac Inc (Wilbur-Ellis Holdings Inc.)
  • 11.12 Glenroy, Inc
  • 11.13 Winpak Ltd
  • 11.14 CHEMCO Group
  • 11.15 Mondi Group
  • 11.16 American Packaging Corporation
  • 11.17 Tetra Laval Pvt Ltd
  • 11.18 Huhtamaki Oyj
  • 11.19 Bo International
  • 11.20 Benison & Co., Ltd