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市場調査レポート
商品コード
1258804

食品含有物市場の2028年までの予測- タイプ別(シリアル・チョコレート・その他のタイプ)、形態別(液体・固体・半固体)、フレーバー別(セイボリー、ナッツ、キャラメルとチョコレート、フルーツ)、用途別、地域別の世界分析

Food Inclusions Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Type (Cereal, Chocolate and Other Types), Form (Liquid and Solid & Semi-Solid), Flavour (Savoury, Nut, Caramel and Chocolate and Fruit), Application and By Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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食品含有物市場の2028年までの予測- タイプ別(シリアル・チョコレート・その他のタイプ)、形態別(液体・固体・半固体)、フレーバー別(セイボリー、ナッツ、キャラメルとチョコレート、フルーツ)、用途別、地域別の世界分析
出版日: 2023年04月01日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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概要

Stratistics MRCによると、世界の食品含有物市場は2022年に134億米ドルを占め、2028年には223億米ドルに達すると予測され、予測期間中に8.9%のCAGRで成長すると予想されています。

食品含有物は、食品の感覚的、審美的、有機的な品質を向上させるために食品に添加される物質です。ドライフルーツ、チョコレート、アーモンド、フルーツチャンク、ハーブ、スパイスは、一般的に使用される料理用添加物の一部です。食品に風味、香り、色、食感の成分を加える食品含有物の能力は、消費者の需要を増加させるかもしれません。世界の食品含有物市場は、食用グリッター入りのアイシングやキャンディーコンフェッティ入りのケーキ生地など、付加価値のある食品に対する消費者の嗜好の高まりによって牽引されると思われます。

市場力学:

促進要因

促進要因:付加価値のある食品に対する消費者の嗜好の高まり

何らかの付加価値を持つ加工食品への需要が拡大した結果、食品含有物のような商品の市場が拡大しています。食品含有物の市場は、食生活の変化、消費者の食品消費パターンの変化、消費者の創作レシピに対する欲求と受容の高まりなど、さまざまな要因によって牽引されています。ライフスタイルの変化、可処分所得の増加、便利なスナック・菓子への欲求の高まりなどの要因により、食品含有物の市場は増加しています。食品含有物の機能的品質と、有機的・官能的な付加価値が市場を牽引しています。

阻害要因

含有物のコスト高が市場成長を阻害しています。

含有物のコストは一般的に高く、最終製品のコストに直接影響します。飲食品における含有物の使用は、フレーバーの開発、需要のあるフレーバーの特定、配合における科学技術の使用、含有物を含む製品属性の関連試験など、他の多くの要素にも影響されます。これらの要素はすべて、完成品の価格を引き上げることになります。このような制約があるため、大量生産される商品には含有物が使用できず、その使用は特筆すべき機能特性を持つ商品や、代替商品よりも高い価格帯の商品に限定されます。

機会

製品のプレミアム化

世界的に商品のプレミアム化が進み、消費者もそれに見合うだけの対価を支払う覚悟を持つようになっています。"プレミアム"という言葉には、"安全"などの側面とともに、"品質"や"贅沢"という意味合いも含まれています。そのため、人々は少額のマークアップ価格のプレミアムを支払うことを選択するのです。プレミアム化が進むと、食品包材メーカーにとっては、プレミアム商品の品揃えを増やすチャンスになります。現在、プレミアム製品の中の機能性食品セグメントのカテゴリーにおいて、食品封入物の消費量が増加する可能性が数多くあります。

脅威

水分移行を防止するための食感特性

保存期間中の水分による食感の劣化を防ぐことは、含有物の使用に関してメーカーが直面する主な難題です。ガムやでんぷんのようなテクスチャーの品質を維持するためには、水分移行を防止することが主な課題です。また、含有物の酸性pHレベルを維持することも、メーカーにとっての難題です。低pHの条件下で含有物を長期間保存すると、その色に影響が出るからです。食品包含物の製造業者、ひいてはその消費者は、食品包含物の食品への添加に関連する加工上の課題の結果として、大きな困難に直面しています。

COVID-19の影響:

COVID-19の流行は、食品含有物の市場拡大に悪影響を及ぼしました。ロックダウンは製造施設の閉鎖を余儀なくされ、サプライチェーンの混乱を引き起こしています。活動の再開とともに健康的な食事が人気を集めていたため、生産者はナチュラルとオーガニックを両立させた、便利で消費者のニーズを満たす製品を作り出しました。

予測期間中、乳製品と冷菓の分野が最大になると予想される

乳製品や冷菓には様々な成分が含まれているため、乳製品・冷菓分野は有利に成長すると推定されます。乳製品に含まれるフレーバーには、チーズケーキ、ブルーチーズ、クリームチーズなど、さまざまなものがあります。また、アイスクリーム、アイスキャンディ、フレーバーヨーグルトの調理には、フレーバーレーズン、マシュマロ、フルーツ、ナッツなど、さまざまなフレーバー添加物が使用されており、これが市場拡大の原動力になっています。

予測期間中、固形・半固形セグメントが最も高いCAGRを示すと予想される

固形物および半固形物の分野は、同じ風味や食感を持つ食品の人気が高まっているため、予測期間中に最も速いCAGRの成長が見込まれます。色、風味、味を変えることなく、チャンク、ナゲット、ボール、さまざまな形状にすることができます。また、大きなバイパス手術の後、人々は半固形食品を摂取します。これは、食品開発者が食品を作るための有利な機会を提供し、予測期間を通じて収益の成長に影響を与えるでしょう。

最もシェアの高い地域

予測期間中、北米が最大の市場シェアを占めると予測されます。植物由来の食品に対する消費者の関心の高まりと健康への関心の高まりが、業界の拡大を促進すると予想されます。また、革新的な製品を持つ重要なプレイヤーの存在、食生活の変化、可処分所得の増加などが、この地域の食品含有物市場の需要を加速しています。

CAGRが最も高い地域:

欧州は、顧客の嗜好の変化により、予測期間中に最も高いCAGRを示すと予測されます。さらに、予測期間中、フランスやロシアなどの国々では、オーガニック、グルテンフリー、ビーガン製品に対する消費者の需要の高まりが需要を牽引すると予想されます。また、生産者は食品を含むグルテンフリーやビーガン製品の製造に注力しており、市場拡大を後押ししています。

主な発展:

2022年2月、ADMは南アフリカの大手フレーバー販売会社であるコムハンを買収し、ベーカリーや菓子類に適用されるフルーツ&チョコレートフレーバーで製品ポートフォリオを強化しました。この買収により、ADMはアフリカを含む主要な成長市場で栄養事業を継続的に発展させていきます。

2021年8月、カーギル(米国)Cargillは、Aalst Chocolate Pte.Ltd.を買収し、世界のチョコレートメーカーである同社は、アジア太平洋地域の拠点を拡大し、既存のカカオ製品ポートフォリオにチョコレートを追加します。

私たちのレポートが提供するもの

  • 地域別・国別セグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場促進要因(市場動向、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会・推奨事項など)
  • 市場推定に基づく主要なビジネスセグメントにおける戦略的な提言
  • 競合情勢とその動向
  • 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイル
  • サプライチェーンの動向は、最新の技術進歩をマッピングしています。

無料カスタマイズの提供

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下のいずれかの無料カスタマイズをご提供いたします。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(3社まで)
    • キープレイヤーのSWOT分析(3社まで)
  • 地域別セグメント
    • お客様のご希望により、主要国の市場推計・予測・CAGRを提供(注:フィージビリティチェックによる)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 用途分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターのファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界の食品含有物市場:タイプ別

  • シリアル
  • チョコレート
  • フルーツ・ナッツ
  • 菓子類
  • フレーバーシュガー・キャラメル
  • その他のタイプ
    • 色素・豆・植物ベースの含有物
    • ビスケット・クッキー

第6章 世界の食品含有物市場:形態別

  • 液体
  • 固形・半固形
    • ナッツ
    • チップス・ニブス
    • ピース
    • フレーク・クランチ

第7章 世界の食品含有物市場:フレーバー別

  • セイボリー
  • ナッツ
  • キャラメル・チョコレート
  • フルーツ

第8章 世界の食品含有物市場:用途別

  • ベーカリー製品
  • シリアル製品・スナック・バー
  • チョコレート・菓子類製品
  • 乳製品と冷凍デザート
  • 加工乳製品
  • その他の用途
    • 飲料
    • 果物
    • サラダ

第9章 世界の食品含有物市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東とアフリカ

第10章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第11章 企業プロファイル

  • AGRANA Beteiligungs-AG
  • Kerry Group PLC
  • Taura Natural Ingredients Ltd.
  • Barry Callebaut
  • Sensient Technologies Corporation
  • Georgia Nut Company, Inc
  • Cargill
  • Balchem Inc.
  • Nimbus Foods Ltd.
  • ADM
  • Puratos
  • Tate and Lyle
  • Chaucer Foods Ltd
  • Dawn Foods Products,Inc.
  • IBK Tropic
  • Orkla
  • Sunopta Inc.
  • Nestle
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Food Inclusions Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Food Inclusions Market Outlook, By Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Food Inclusions Market Outlook, By Cereal (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Food Inclusions Market Outlook, By Chocolate (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Food Inclusions Market Outlook, By Fruit & Nut (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Food Inclusions Market Outlook, By Confectionery (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Food Inclusions Market Outlook, By Flavored Sugar & Caramel (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Food Inclusions Market Outlook, By Other Types (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Food Inclusions Market Outlook, By Color and Bean and Plant-based Inclusions (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Food Inclusions Market Outlook, By Biscuit & Cookie (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Food Inclusions Market Outlook, By Form (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Food Inclusions Market Outlook, By Liquid (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Food Inclusions Market Outlook, By Solid & Semi-Solid (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Food Inclusions Market Outlook, By Nuts (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Food Inclusions Market Outlook, By Chips & Nibs (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Food Inclusions Market Outlook, By Pieces (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Food Inclusions Market Outlook, By Powder (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Food Inclusions Market Outlook, By Flakes & Crunches (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Food Inclusions Market Outlook, By Flavour (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Food Inclusions Market Outlook, By Savoury (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Food Inclusions Market Outlook, By Nut (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Food Inclusions Market Outlook, By Caramel and Chocolate (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Food Inclusions Market Outlook, By Fruit (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Food Inclusions Market Outlook, By Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Food Inclusions Market Outlook, By Bakery Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Food Inclusions Market Outlook, By Cereal Products, Snacks & Bars (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Food Inclusions Market Outlook, By Chocolate & Confectionery Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Food Inclusions Market Outlook, By Dairy & Frozen Desserts (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Food Inclusions Market Outlook, By Processed Dairy Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Food Inclusions Market Outlook, By Other Applications (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Food Inclusions Market Outlook, By Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Food Inclusions Market Outlook, By Fruits (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Food Inclusions Market Outlook, By Salads (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC22690

According to Stratistics MRC, the Global Food Inclusions Market is accounted for $13.4 billion in 2022 and is expected to reach $22.3 billion by 2028 growing at a CAGR of 8.9% during the forecast period. Food inclusions are substances that are added to food to improve its sensory, aesthetically pleasing, and organoleptic qualities. Dry fruits, chocolates, almonds, fruit chunks, herbs, and spices are a few commonly used culinary additions. The ability of food inclusions to add flavour, aroma, colour, and textural components to food products might increase consumer demand for them. The worldwide food inclusion market will be driven by consumers' growing preference for food products with added value, such as icing with edible glitter and cake batter with candy confetti.

Market Dynamics:

Driver:

Increasing preference of consumers for value-added food products

The market for goods like food inclusions has increased as a result of the expanding demand for processed foods with some type of value addition. The market for food inclusions is being driven by a variety of causes, including changes in dietary habits, shifting consumer food consumption patterns, and rising consumer desire for and acceptance of creative recipes. The market for food inclusions has increased as a result of factors such changing lifestyles, greater disposable income, and rising desire for convenience snacks & confections. Food inclusions' functional qualities as well as the added organoleptic and sensory value are what are driving the market.

Restraint:

The higher cost of inclusions is inhibiting the market growth

Included costs are typically higher and have a direct bearing on the final cost of the finished goods. The use of inclusions in food and beverage products is also influenced by a number of other factors, including the development of flavours, the identification of in-demand flavours, the use of science and technology in the formulation, and related testing of product attributes with inclusion content. All of these elements will raise the price of finished goods. These constraints prevent inclusions from being used in mass-produced goods, which restricts their use to goods with notable functional characteristics and those with a higher price point than alternative products.

Opportunity:

Premiumization of products

Products are becoming more premiumized on a worldwide scale, and consumers are becoming more prepared to pay more for them. Together with other aspects, including "safety," the word "premium" also connotes "quality" and "indulgence." Because of this, people opt to pay the small mark-up price premium. When premiumization becomes more popular, it offers food inclusion manufacturers the chance to expand their selection of premium goods. Presently, there are numerous potential for the consumption of food inclusions to increase within the category of functional food segments within premium products.

Threat:

Preventing textural properties to prevent moisture migration

Preventing textural deterioration throughout the course of the shelf-life due to moisture content is the main difficulty facing manufacturers with relation to the use of inclusions. Preventing moisture migration is the main issue here in order to maintain the textural qualities of texturants like gums and starches. Maintaining the inclusions' acidic pH levels is another difficulty for manufacturers since in low-Ph conditions, storing inclusions for an extended period of time will affect their colour. Food inclusion manufacturers and, in turn, its consumers face a substantial difficulty as a result of the processing challenges associated with the addition of food inclusion to food items.

COVID-19 Impact:

The COVID-19 pandemic had a detrimental effect on the market expansion for food inclusion. Lockdowns are forcing the closure of manufacturing facilities and causing supply chain disruption. Healthy eating was becoming more and more popular as the activities restarted, so producers created a product that is both natural and organic, which is useful and meets the needs of the consumer.

The dairy and frozen desserts segment is expected to be the largest during the forecast period

The dairy and frozen desserts segment is estimated to have a lucrative growth, due to dairy products and frozen desserts contain a variety of components. Dairy inclusion flavours include cheesecake, blue cheese, and cream cheese, among many more. Also, the preparation of ice cream, ice lollies, and flavoured yoghurts uses a variety of flavour additions, such as flavoured raisins, marshmallows, fruits, and nuts, which is fueling market expansion.

The solid and semi-solid segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The solid and semi-solid segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to the growing popularity of food products with the same flavour and texture. Without altering the colour, flavour, or taste, this form gives chunks, nuggets, balls, and varied shapes. Also, following major bypass surgeries, people ingest a semi-solid food, which presents a lucrative opportunity for food product developers to make foods that will affect revenue growth throughout the forecast period.

Region with highest share:

North America is projected to hold the largest market share during the forecast period. Growing consumer interest in plant-based foods and increased health concerns are anticipated to fuel industry expansion. Also, the presence of significant important players with an innovative product, changing diets, and rising disposable income are all accelerating the demand for the food inclusion market in this region.

Region with highest CAGR:

Europe is projected to have the highest CAGR over the forecast period, owing to shifting customer tastes and preferences. Moreover, during the projection period, demand is anticipated to be driven by consumers' increased demand for organic, gluten-free, and vegan products in nations like France and Russia. Also, producers are concentrating on creating gluten-free and vegan products with food inclusions, which support market expansion.

Key players in the market:

Some of the key players profiled in the Food Inclusions Market include: AGRANA Beteiligungs-AG, Kerry Group PLC, Taura Natural Ingredients Ltd., Barry Callebaut, Sensient Technologies Corporation, Georgia Nut Company, Inc, Cargill, Balchem Inc., Nimbus Foods Ltd., ADM, Purato, Tate and Lyle, Chaucer Foods Ltd, Dawn Foods Products,Inc., IBK Tropic, Orkla, Sunopta Inc. and Nestle.

Key Developments:

In February 2022, ADM acquired Comhan, a leading South African flavor distributor, strengthening the product portfolio with fruit & chocolate flavors for application in the bakery & confectionery industries. With this acquisition, ADM will continue to develop its nutrition business in key growth markets, including Africa.

In August 2021, Cargill (US) Cargill acquired Aalst Chocolate Pte. Ltd., a world-class chocolate manufacturer, to expand its Asia Pacific footprint and add chocolate to its existing portfolio of cocoa products.

Types Covered:

  • Cereal
  • Chocolate
  • Fruit & Nut
  • Confectionery
  • Flavored Sugar & Caramel
  • Other Types

Forms Covered:

  • Liquid
  • Solid & Semi-Solid

Flavours Covered:

  • Savoury
  • Nut
  • Caramel and Chocolate
  • Fruit

Applications Covered:

  • Bakery Products
  • Cereal Products, Snacks & Bars
  • Chocolate & Confectionery Products
  • Dairy & Frozen Desserts
  • Processed Dairy Products
  • Other Applications

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Application Analysis
  • 3.7 Emerging Markets
  • 3.8 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Food Inclusions Market, By Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Cereal
  • 5.3 Chocolate
  • 5.4 Fruit & Nut
  • 5.5 Confectionery
  • 5.6 Flavored Sugar & Caramel
  • 5.7 Other Types
    • 5.7.1 Color and Bean and Plant-based Inclusions
    • 5.7.2 Biscuit & Cookie

6 Global Food Inclusions Market, By Form

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Liquid
  • 6.3 Solid & Semi-Solid
    • 6.3.1 Nuts
    • 6.3.2 Chips & Nibs
    • 6.3.3 Pieces
    • 6.3.4 Powder
    • 6.3.5 Flakes & Crunches

7 Global Food Inclusions Market, By Flavour

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Savoury
  • 7.3 Nut
  • 7.4 Caramel and Chocolate
  • 7.5 Fruit

8 Global Food Inclusions Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Bakery Products
  • 8.3 Cereal Products, Snacks & Bars
  • 8.4 Chocolate & Confectionery Products
  • 8.5 Dairy & Frozen Desserts
  • 8.6 Processed Dairy Products
  • 8.7 Other Applications
    • 8.7.1 Beverages
    • 8.7.2 Fruits
    • 8.7.3 Salads

9 Global Food Inclusions Market, By Geography

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 North America
    • 9.2.1 US
    • 9.2.2 Canada
    • 9.2.3 Mexico
  • 9.3 Europe
    • 9.3.1 Germany
    • 9.3.2 UK
    • 9.3.3 Italy
    • 9.3.4 France
    • 9.3.5 Spain
    • 9.3.6 Rest of Europe
  • 9.4 Asia Pacific
    • 9.4.1 Japan
    • 9.4.2 China
    • 9.4.3 India
    • 9.4.4 Australia
    • 9.4.5 New Zealand
    • 9.4.6 South Korea
    • 9.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 9.5 South America
    • 9.5.1 Argentina
    • 9.5.2 Brazil
    • 9.5.3 Chile
    • 9.5.4 Rest of South America
  • 9.6 Middle East & Africa
    • 9.6.1 Saudi Arabia
    • 9.6.2 UAE
    • 9.6.3 Qatar
    • 9.6.4 South Africa
    • 9.6.5 Rest of Middle East & Africa

10 Key Developments

  • 10.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 10.2 Acquisitions & Mergers
  • 10.3 New Product Launch
  • 10.4 Expansions
  • 10.5 Other Key Strategies

11 Company Profiling

  • 11.1 AGRANA Beteiligungs-AG
  • 11.2 Kerry Group PLC
  • 11.3 Taura Natural Ingredients Ltd.
  • 11.4 Barry Callebaut
  • 11.5 Sensient Technologies Corporation
  • 11.6 Georgia Nut Company, Inc
  • 11.7 Cargill
  • 11.8 Balchem Inc.
  • 11.9 Nimbus Foods Ltd.
  • 11.10 ADM
  • 11.11 Puratos
  • 11.12 Tate and Lyle
  • 11.13 Chaucer Foods Ltd
  • 11.14 Dawn Foods Products,Inc.
  • 11.15 IBK Tropic
  • 11.16 Orkla
  • 11.17 Sunopta Inc.
  • 11.18 Nestle