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市場調査レポート
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1235904

ナッツ製品市場の2028年までの予測- 製品タイプ、ナッツの種類、形態、用途、品質、カテゴリー、地域別の世界分析

Nut Products Market Forecasts to 2028 - Global Analysis By Product Type, Nut Type, Form, Application, Quality, Category and Geography

出版日: | 発行: Stratistics Market Research Consulting | ページ情報: 英文 175+ Pages | 納期: 2~3営業日

● お客様のご希望に応じて、既存データの加工や未掲載情報(例:国別セグメント)の追加などの対応が可能です。  詳細はお問い合わせください。

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ナッツ製品市場の2028年までの予測- 製品タイプ、ナッツの種類、形態、用途、品質、カテゴリー、地域別の世界分析
出版日: 2023年03月03日
発行: Stratistics Market Research Consulting
ページ情報: 英文 175+ Pages
納期: 2~3営業日
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  • 図表
  • 目次
概要

Stratistics MRCによると、世界のナッツ製品市場は2022年に68億2000万米ドルを占め、2028年には107億米ドルに達すると予測され、予測期間中にCAGR7.8%の成長を遂げる見通しです。

ナッツは、栄養価の高い種子と難消化性の硬い殻を持つ果物の一種です。ナッツは、栄養価の高い種子と難消化性の硬い殻を持ち、成長する植物に栄養とエネルギーを与えます。ナッツは、その香ばしい風味と有用性からしばしば賞賛されます。ナッツには非常に多様性があります。生のミックスナッツには、アーモンド、カシューナッツ、ピスタチオなど、さまざまなナッツが含まれていることが多いです。栄養価が高く、ほとんどの食料品店やガソリンスタンドで簡単に手に入ります。これらは、体に必要なビタミンやミネラルのほとんどを含む、栄養豊富な食事です。花の総苞片、つまり渦巻きにはナッツが含まれていることがあります。

国際ナッツ・ドライフルーツ統計年鑑2019/2020」によると、世界の木の実の生産量は過去10年間、安定したペースで増え続け、2019/2020シーズンには約460万トンに達しました。カリフォルニア州アーモンド協会が実施した調査によると、70%の消費者がプレーンチョコレートと比較してナッツ入りチョコレートを好んで食べており、その理由の多くは、ナッツが菓子をより栄養価の高いものにするためであることがわかりました。また、85%の消費者が、ナッツがチョコレートの栄養価をより高いものにすることを望んでいます。

市場力学

促進要因

促進要因:健康志向の高まり

世界市場は、日常的な食生活に加え、健康的なライフスタイルや栄養知識への関心の高まりが牽引すると予想されます。ナッツ類に対する高い需要は、ウェルネスや健康を謳った即効性のある商品に対する顧客の期待が変化した結果です。健康への関心と意識の高まりにより、消費者の行動に変化が生じています。さらに、人々は健康増進のために栄養の嗜好を変えつつあります。アーモンド、クルミ、マカダミアナッツ、ヘーゼルナッツ、ピーカンに含まれるオメガ3脂肪酸は、関節や骨の健康維持、認知機能の維持に重要です。

抑制。

原料であるナッツの入手可能性とコストの変動

ナッツ製品の原材料となる農産物は、入手のしやすさ、価格の不確実性が大きいです。また、収穫量が安定しないため、希少なナッツやエキゾチックなナッツを入手することはより困難です。ナッツを原料として使用する場合、原料メーカーには徹底した在庫管理体制が求められるが、特に中小企業ではそうもいかないです。そのため、ナッツをバターやペースト、フィリングなどの付加価値のあるアイテムに仕上げるには、コストがかかります。加工食品や飲食品のメーカーは、最終的にこの高いコストを最終顧客に転嫁しています。これが、市場拡大を阻む大きな要因の一つとなっています。

機会。

ナッツとその誘導体の用途の拡大

植物由来の乳製品や肉の代替食品が急速に拡大し、その可能性が高まっているため、ナッツのメーカーは幅広い選択肢を持つようになりました。Olam International社やBarry Callebaut社などのトップ企業は、近い将来、競争力を高めるために、こうした望ましい最終用途に対応する努力をすでに強化しています。ナッツから作られるバター、ペースト、フィリング、小麦粉は、製パンや菓子類を中心に、さまざまな用途で利用されるようになってきています。また、ナッツのペーストや粉は、風味の良い植物性食品の製造にも使用されています。半製品の原料としてよく利用されているのは、アーモンド、ヘーゼルナッツ、クルミなどです。さらに、戦略的提携の増加や新市場の出現が市場促進要因として作用し、業界の成長率に有利な見込みが高まると考えられます。

脅威

サプライチェーン管理の複雑さ、ナッツ製品の品質

製品がサプライチェーンの様々なポイントを通過する際に生じる品質や安全性の懸念は、ナッツ製品の市場拡大を阻む大きな要因の一つとなっています。ナッツの取り扱い、流通、輸送、中間貯蔵における欠陥は、最終製品の品質に大きな影響を与える可能性があります。ナッツのサプライチェーンにおけるステップは、調達、準備、包装、保管です。ナッツは、サプライチェーン全体を通じて汚染の影響を受けやすいです。

COVID-19の影響について

COVID-19のダウンタイムにより、ナッツの価格は市場で大きく変動しました。一方、レストランなど飲食店の休業は、飲食品事業にも大きな影響を与えました。パンデミックの初期には、世界中の政府が決められたスケジュールで物や人の移動を厳しく制限したため、スナック菓子、乳製品、ベーカリー、菓子類などの商品の需要が不安定になり、関係するサプライチェーンのプロセスの運営に悪影響が出ました。飲食品事業は、ほぼすべての地域でCOVID-19の影響を大きく受けています。

予測期間中、ヘーゼルナッツセグメントが最大になると予想される

ヘーゼルナッツは、小売店などで手軽に購入でき、カロリーの高い食品であるため、消費も簡単であることから、有利な成長が見込まれます。菓子類で食事、スプレッド、ペースト、チョコレートを作るために利用される主な材料はヘーゼルナッツです。この高級ナッツは、皮をむいていないものと加工されたもの両方が提供され、価格も競合します。ヘーゼルナッツの木は、農薬を必要とせず、痩せた土地や干ばつなど、栽培が難しい状況でもよく育つため、完璧な作物でもあります。土壌浸食を防ぎ、一年草の作物よりも多くの炭素を分離し、地下水を汚染物質から浄化することができます。さらに、ヘーゼルナッツは、健康的な腸の動きを促進し、細胞の損傷を防ぎ、コレステロールを低下させ、アーユルヴェーダ医薬品の一般的な成分であるなど、様々な医療用途があります。これらの要素は、予測される期間中にセグメントの成長を増加させることが期待されます。

予測期間中、オーガニックセグメントが最も高いCAGRを示すと予想されます。

有機ナッツは、化学物質を含まないという点で通常のナッツと異なるため、予測期間中に有機分野のCAGRが最も速く成長すると予想されます。クッキー、ブラウニー、マフィン、ビスケットなどは、有機ナッツを使用して作られています。さらに、ケーキやパンケーキなどの焼き菓子に高級感を与えるトッピングとして応用されています。一般的なナッツよりもコストはかかりますが、最高級のピュアな栄養素を摂取することができます。

最もシェアの高い地域

アーモンド、ピーナッツ、カシューナッツ、クルミなどのナッツ類の需要は、中国、インド、日本の大規模な消費者層が牽引するため、予測期間中、アジア太平洋地域が最大の市場シェアを占めると予想されます。この市場は、顧客の健康に対する関心の高まりにより、今後数年間で発展すると考えられます。さらに、人口の増加と可処分所得の増加により、予測期間中、市場の地域部門で最も急速な発展が見込まれます。

CAGRが最も高い地域。

欧州は、予測期間中、CAGRが最も高くなると予測されます。これは、ナッツ消費による健康上の利点に関する消費者の知識の増加が、市場拡大の原動力となっているためです。消費者の生活が健康と福祉を重視するように急速に変化しており、今後数年間は業界の成長を促進するものと思われます。栄養価の高い低炭水化物ナッツ商品が入手できるようになった結果、アーモンド、クルミ、カシューナッツをベースとした食品の消費が高まり、ドイツと英国で市場拡大が予想されます。

主な発展。

2022年6月、Blue Diamond GrowersはElote Flavoured Almondsのさらなるフレーバーを発表しました。新しいフレーバーには、メキシコ風ストリートコーンアーモンド、韓国風BBQアーモンド、Mash-Upsシナモンとメープルアーモンド、Mash-Upsダークチョコレートとチリペッパーアーモンドがあります。

2021年11月、バリー・カレボーは、乳製品を使用しない、植物由来のソリューション「デイリーフリーコンパウンド」を自社名義のブランドで発表しました。この製品は、100%植物性で100%乳製品を含まない、汎用性の高いソリューションセットを紹介するものです。このチョコレート製品のイノベーションは、バリー・カレボーの北米の既存のプラントクラフトの乳製品を含まないチョコレート、ナッツ、ココアパウダー、カカオの実体験の原料の製品群に加わりました。

2021年10月、オラム・フード・インジェディエンツ(OFI)は、革新的な食品安全技術企業であるアグリネオと提携しました。この提携により、両社は、OFIの乾燥タマネギにおける市場リーダーシップとAgri-Neoの低温殺菌技術「Neo-Pure」を組み合わせることで、業界初の有機低温殺菌乾燥タマネギを提供することを目指します。

本レポートが提供するもの

  • 地域および国別セグメントの市場シェア評価
  • 新規参入企業への戦略的提言
  • 2020年、2021年、2022年、2025年、2028年の市場データを網羅
  • 市場促進要因(市場動向、制約要因、機会、脅威、課題、投資機会、推奨事項など)
  • 市場推定に基づく主要なビジネスセグメントにおける戦略的な提言
  • 競合情勢とその動向
  • 詳細な戦略、財務、最近の動向を含む企業プロファイル
  • サプライチェーンの動向は、最新の技術進歩をマッピングしています。

無料カスタマイズの提供

本レポートをご購入いただいたお客様には、以下のいずれかの無料カスタマイズをご提供いたします。

  • 企業プロファイル
    • 追加市場プレイヤーの包括的なプロファイリング(最大3名まで)
    • 主要プレイヤーのSWOT分析(3名まで)
  • 地域別セグメント
    • お客様のご希望に応じて、主要国の市場推計・予測・CAGRを提供(注:フィージビリティチェック別。)
  • 競合ベンチマーキング
    • 製品ポートフォリオ、地理的プレゼンス、戦略的提携に基づく主要プレイヤーのベンチマーキング。

目次

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 序文

  • 概要
  • ステークホルダー
  • 調査範囲
  • 調査手法
    • データマイニング
    • データ分析
    • データ検証
    • 調査アプローチ
  • 調査情報源
    • 1次調査情報源
    • 2次調査情報源
    • 仮定

第3章 市場動向分析

  • 促進要因
  • 抑制要因
  • 機会
  • 脅威
  • 製品分析
  • アプリケーション分析
  • 新興市場
  • COVID-19の影響

第4章 ポーターズファイブフォース分析

  • 供給企業の交渉力
  • 買い手の交渉力
  • 代替品の脅威
  • 新規参入業者の脅威
  • 競争企業間の敵対関係

第5章 世界のナッツ製品市場:製品タイプ別

  • ナッツペースト
  • マジパンペースト
  • ペルシパンペースト
  • ナッツバター
  • ココア入りナッツフィリング
  • ココアなしのナッツフィリング
  • カラメルナッツ
  • ナッツ粉

第6章 世界のナッツ製品市場:ナットタイプ別

  • ヘーゼルナッツ
  • カシューナッツ
  • アーモンド
  • ピーナッツ
  • マカダミア
  • 松の実
  • クルミ
  • ピスタチオ
  • ピーカン
  • ブラジルナッツ

第7章 世界のナッツ製品市場:形態別

  • 未焙煎形態
  • ローストフォーム

第8章 世界のナッツ製品市場:アプリケーション別

  • チョコレート菓子類製品
  • 業務用食品メーカー
  • フードサービス
  • ベーカリーショップ
  • ベーカリー製品
  • シリアルとスナックバー
  • アイスクリームと冷凍デザート
  • 飲料
  • セイボリー製品

第9章 世界のナッツ製品市場:品質別

  • プレミアム/スペシャリティ
  • 標準

第10章 世界のナッツ製品市場:カテゴリー別

  • オーガニック
  • 従来型

第11章 世界のナッツ製品市場:地域別

  • 北米
    • 米国
    • カナダ
    • メキシコ
  • 欧州
    • ドイツ
    • 英国
    • イタリア
    • フランス
    • スペイン
    • その他欧州
  • アジア太平洋地域
    • 日本
    • 中国
    • インド
    • オーストラリア
    • ニュージーランド
    • 韓国
    • その他アジア太平洋地域
  • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
    • その他南米
  • 中東とアフリカ
    • サウジアラビア
    • アラブ首長国連邦
    • カタール
    • 南アフリカ
    • その他中東

第12章 主な発展

  • 契約、パートナーシップ、コラボレーション、合弁事業
  • 買収と合併
  • 新製品の発売
  • 事業拡大
  • その他の主要戦略

第13章 企業プロファイル

  • Barry Callebaut
  • Besana
  • ALMENDRAS LLOPIS S.A.U
  • CSM Group, Inc
  • Lemke
  • Kerry Group plc
  • Mandelin
  • Moll Marzipan GmBH
  • Royal Nut Company
  • Stelliferi & Itavex S.p.A
  • Olam Group
  • Bazzini
  • Lubeca
  • Kondima Engelhardt GmbH & Co. KG
  • Kanegrade
  • Blue Diamond Growers
  • PURATOS
  • Mount Franklin Foods
  • TREEHOUSE ALMONDS
  • Zentis GmbH & Co. KG
図表

List of Tables

  • Table 1 Global Nut Products Market Outlook, By Region (2020-2028) ($MN)
  • Table 2 Global Nut Products Market Outlook, By Product Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 3 Global Nut Products Market Outlook, By Nut Pastes (2020-2028) ($MN)
  • Table 4 Global Nut Products Market Outlook, By Marzipan Paste (2020-2028) ($MN)
  • Table 5 Global Nut Products Market Outlook, By Persipan Paste (2020-2028) ($MN)
  • Table 6 Global Nut Products Market Outlook, By Nut Butter (2020-2028) ($MN)
  • Table 7 Global Nut Products Market Outlook, By Nut Fillings With Cocoa (2020-2028) ($MN)
  • Table 8 Global Nut Products Market Outlook, By Nut Fillings Without Cocoa (2020-2028) ($MN)
  • Table 9 Global Nut Products Market Outlook, By Caramelized Nuts (2020-2028) ($MN)
  • Table 10 Global Nut Products Market Outlook, By Nut Flour (2020-2028) ($MN)
  • Table 11 Global Nut Products Market Outlook, By Nut Type (2020-2028) ($MN)
  • Table 12 Global Nut Products Market Outlook, By Hazelnuts (2020-2028) ($MN)
  • Table 13 Global Nut Products Market Outlook, By Cashews (2020-2028) ($MN)
  • Table 14 Global Nut Products Market Outlook, By Almonds (2020-2028) ($MN)
  • Table 15 Global Nut Products Market Outlook, By Peanuts (2020-2028) ($MN)
  • Table 16 Global Nut Products Market Outlook, By Macadamias (2020-2028) ($MN)
  • Table 17 Global Nut Products Market Outlook, By Pine Nuts (2020-2028) ($MN)
  • Table 18 Global Nut Products Market Outlook, By Walnuts (2020-2028) ($MN)
  • Table 19 Global Nut Products Market Outlook, By Pistachios (2020-2028) ($MN)
  • Table 20 Global Nut Products Market Outlook, By Pecans (2020-2028) ($MN)
  • Table 21 Global Nut Products Market Outlook, By Brazil Nuts (2020-2028) ($MN)
  • Table 22 Global Nut Products Market Outlook, By Form (2020-2028) ($MN)
  • Table 23 Global Nut Products Market Outlook, By Unroasted Form (2020-2028) ($MN)
  • Table 24 Global Nut Products Market Outlook, By Roasted Form (2020-2028) ($MN)
  • Table 25 Global Nut Products Market Outlook, By Application (2020-2028) ($MN)
  • Table 26 Global Nut Products Market Outlook, By Chocolate Confectionery Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 27 Global Nut Products Market Outlook, By Industrial Food Manufacturers (2020-2028) ($MN)
  • Table 28 Global Nut Products Market Outlook, By Food Services (2020-2028) ($MN)
  • Table 29 Global Nut Products Market Outlook, By Bakery Shops (2020-2028) ($MN)
  • Table 30 Global Nut Products Market Outlook, By Bakery Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 31 Global Nut Products Market Outlook, By Cereals and Snack Bars (2020-2028) ($MN)
  • Table 32 Global Nut Products Market Outlook, By Ice Cream and Frozen Desserts (2020-2028) ($MN)
  • Table 33 Global Nut Products Market Outlook, By Beverages (2020-2028) ($MN)
  • Table 34 Global Nut Products Market Outlook, By Savoury Products (2020-2028) ($MN)
  • Table 35 Global Nut Products Market Outlook, By Quality (2020-2028) ($MN)
  • Table 36 Global Nut Products Market Outlook, By Premium/Specialty (2020-2028) ($MN)
  • Table 37 Global Nut Products Market Outlook, By Standard (2020-2028) ($MN)
  • Table 38 Global Nut Products Market Outlook, By Category (2020-2028) ($MN)
  • Table 39 Global Nut Products Market Outlook, By Organic (2020-2028) ($MN)
  • Table 40 Global Nut Products Market Outlook, By Conventional (2020-2028) ($MN)

Note: Tables for North America, Europe, APAC, South America, and Middle East & Africa Regions are also represented in the same manner as above.

目次
Product Code: SMRC22500

According to Stratistics MRC, the Global Nut Products Market is accounted for $6.82 billion in 2022 and is expected to reach $10.70 billion by 2028 growing at a CAGR of 7.8% during the forecast period. A nut is a type of fruit that has a nutritious seed and an indigestible hard shell. They give the growing plant nutrients and energy. Nuts are often lauded for their savoury flavour and usefulness. There is a huge diversity of nuts. Raw mixed nuts often contain a variety of almonds, cashews, pistachios, and other nuts. They are highly nutritious and readily available at almost any grocery or gas station. These are a nutrient-rich diet that include most of the vitamins and minerals the body need. The bracts of the flower's involucres, or whorl, may contain nuts. The majority of nuts have inferior ovaries in their pistils and are indehiscent. Some plant families in the Fagales order are capable of producing nuts.

According to the International Nut & Dried Fruits Statistical Yearbook 2019/2020, global production of tree nuts kept growing at a steady pace over the last decade, reaching around 4.6 million metric tons in season 2019/2020. According to a survey conducted by the Almond Board of California, it found that 70% of consumers prefer to eat chocolate with nuts compared to plain chocolate, in large part because the nuts make the confection ore nutritious. 85% of consumers strongly or somewhat agreed that nuts make chocolate more nutritious.

Market Dynamics:

Driver:

Rising health awareness

The global market is expected to be driven by rising interest in healthy lifestyles and nutrition knowledge above and beyond routine dietary practises. High demand for nut goods is a result of shifting customer expectations for quick-fix items with wellness and health claims. There has been a change in consumer behaviour due to rising health concerns and awareness. Additionally, people are modifying their nutritional preferences to encourage greater wellbeing. The omega-3 fatty acids found in almonds, walnuts, macadamia nuts, hazelnuts, and pecans are important for maintaining healthy joints and bones as well as cognitive function.

Restraint:

Availability and fluctuating costs for nuts as raw material

The agri-commodities that serve as the raw ingredients for nut products have significant levels of availability and price uncertainty. Given their inconsistent yields, rare and exotic nuts are more difficult to find. When using nuts as a raw material, ingredient producers must have a thoroughly thought-out inventory management system, which is typically not the case, especially for small and medium-sized firms. As a result, making nuts into items with added value like butter, pastes, and fillings is expensive. Manufacturers of processed foods and beverages eventually pass this high cost on to final customers. It is one of the main things preventing the market from expanding.

Opportunity:

Growing application spectrum for nuts and derivatives

Due to the rapid expansion and exciting possibilities of plant-based dairy and meat alternatives, manufacturers of nuts have a wide range of options. To gain a competitive edge in the foreseeable future, top businesses like Olam International and Barry Callebaut have already stepped up their efforts to cater to these desirable end-use paths. Butter, paste, fillings, and flour made from nuts are being utilised increasingly frequently in a range of applications, with baking and confectionery being the most popular. Nut paste and flour are also used to make savoury plant-based foods. Among the most often utilised raw materials for semi-finished derivatives are almonds, hazelnuts, and walnuts. Additionally, an increase in strategic alliances and the emergence of new markets will act as market drivers and increase favourable prospects for the industry's growth rate.

Threat:

Supply chain management intricacies and quality of nut products

The quality and safety concerns that arise as the products pass through various points in the supply chain are one of the major obstacles to the market expansion for nut products. Defects in the handling, distribution, transportation, and interim storage of nuts can have a significant impact on the quality of the finished products. The steps in the supply chain for nuts are sourcing, preparation, packaging, and storage. Nuts are susceptible to contamination all the way through the supply chain.

COVID-19 Impact

The COVID-19 downtime period caused the price of nuts to fluctuate widely in the market. On the other hand, the closure of restaurants and other dining establishments had a significant impact on the food and beverage business. Early in the pandemic, as governments all over the world imposed strict restrictions on the movement of goods and people on a predetermined timeline, the erratic demand for goods like snacks, dairy, bakery, and confectionary-based products had a detrimental effect on the operations of concerned supply chain processes. The food and beverage business was heavily influenced by COVID-19 in almost every region.

The hazelnuts segment is expected to be the largest during the forecast period

The hazelnuts segment is estimated to have a lucrative growth, they are readily available to customers through retail channels, these calorie-dense foods are also simple to consume. The primary component utilised in the confectionery sector to create meals, spreads, pastes, and chocolates is hazelnuts. These premium-grade nuts are offered in both unpeeled and processed forms and are priced competitively. Hazelnut trees are also a perfect crop because they don't need pesticides and can grow well in poor soil, drought, and other difficult growing situations. They prevent soil erosion, segregate more carbon than annual crops, and clean groundwater of contaminants. In addition, the hazelnut has various medical uses, including promoting healthy bowel motions, preventing cell damage, lowering cholesterol, and being a common ingredient in ayurvedic medicines. These elements are expected to increase the segments growth during the projected period.

The organic segment is expected to have the highest CAGR during the forecast period

The organic segment is anticipated to witness the fastest CAGR growth during the forecast period, due to organic nuts are distinct from regular nuts in that they don't include chemicals. Cookies, brownies, muffins, and biscuits are made using organic nuts. Additionally, it is applied as a topping to give baked goods like cakes and pancakes a more upscale appearance. Although it costs more than regular nuts, it provides the finest and purest quality of nutrients.

Region with highest share:

Asia Pacific is projected to hold the largest market share during the forecast period owing to the region's demand for nuts including almonds, peanuts, cashews, and walnuts will be driven by the large consumer bases in China, India, and Japan. The market will develop in the next years due to customers' growing concern about their health. Additionally, due to an increase in population and increased disposable income, the region is anticipated to develop at the most rapid rate in the regional sector of the market during the projection period.

Region with highest CAGR:

Europe is projected to have the highest CAGR over the forecast period, owing to Growing consumer knowledge of the region's nut consumption's health advantages is fueling market expansion. The consumer lives of consumers are rapidly changing to emphasize health and well-being, which will drive industry growth in the upcoming years. As a result of the availability of nutrient-dense low-carb nut goods, market expansion is anticipated to pick up in Germany and the UK due to rising consumption of almond, walnut, and cashew-based foods.

Key players in the market

Some of the key players profiled in the Nut Products Market include: Barry Callebaut, Besana, ALMENDRAS LLOPIS S.A.U, CSM Group, Inc, Lemke, Kerry Group plc, Mandelin, Moll Marzipan GmBH, Royal Nut Company, Stelliferi & Itavex S.p.A, Olam Group, Bazzini, Lubeca, Kondima Engelhardt GmbH & Co. KG, Kanegrade, Blue Diamond Growers, PURATOS, Mount Franklin Foods, TREEHOUSE ALMONDS and Zentis GmbH & Co. KG.

Key Developments:

In June 2022, Blue Diamond Growers introduced more flavors of Elote Flavoured Almonds. The new flavors include Mexican-style street Corn Almonds, Korean BBQ Almonds, Mash-Ups Cinnamon and Maple Almonds, and Mash-Ups Dark chocolate and chilli pepper almonds.

In November 2021, Barry Callebaut unveiled a dairy-free and plant-based solution, Dairy-Free Compounds under its namesake brand. The product introduces a versatile, solution set that's 100% plant-based and 100% dairy-free. This chocolate product innovation joined Barry Callebaut's North American existing Plant craft range of dairy-free chocolates, nuts, cocoa powders, and cacao fruit experience ingredients.

In October 2021, Olam Food Ingredients (OFI) partnered with Agri-Neo, an innovative food safety technology company. Through this partnership, the companies aimed to provide the industry's first organically pasteurized dried onions by combining OFI's market leadership in dried onions and Agri-Neo's pasteurization technology, Neo-Pure.

Product Types Covered:

  • Nut Pastes
  • Marzipan Paste
  • Persipan Paste
  • Nut Butter
  • Nut Fillings With Cocoa
  • Nut Fillings Without Cocoa
  • Caramelized Nuts
  • Nut Flour

Nut Types Covered:

  • Hazelnuts
  • Cashews
  • Almonds
  • Peanuts
  • Macadamias
  • Pine Nuts
  • Walnuts
  • Pistachios
  • Pecans
  • Brazil Nuts

Forms Covered:

  • Unroasted Form
  • Roasted Form

Applications Covered:

  • Chocolate Confectionery Products
  • Industrial Food Manufacturers
  • Food Services
  • Bakery Shops
  • Bakery Products
  • Cereals and Snack Bars
  • Ice Cream and Frozen Desserts
  • Beverages
  • Savoury Products

Qualities Covered:

  • Premium/Specialty
  • Standard

Categories Covered:

  • Organic
  • Conventional

Regions Covered:

  • North America
    • US
    • Canada
    • Mexico
  • Europe
    • Germany
    • UK
    • Italy
    • France
    • Spain
    • Rest of Europe
  • Asia Pacific
    • Japan
    • China
    • India
    • Australia
    • New Zealand
    • South Korea
    • Rest of Asia Pacific
  • South America
    • Argentina
    • Brazil
    • Chile
    • Rest of South America
  • Middle East & Africa
    • Saudi Arabia
    • UAE
    • Qatar
    • South Africa
    • Rest of Middle East & Africa

What our report offers:

  • Market share assessments for the regional and country-level segments
  • Strategic recommendations for the new entrants
  • Covers Market data for the years 2020, 2021, 2022, 2025, and 2028
  • Market Trends (Drivers, Constraints, Opportunities, Threats, Challenges, Investment Opportunities, and recommendations)
  • Strategic recommendations in key business segments based on the market estimations
  • Competitive landscaping mapping the key common trends
  • Company profiling with detailed strategies, financials, and recent developments
  • Supply chain trends mapping the latest technological advancements

Free Customization Offerings:

All the customers of this report will be entitled to receive one of the following free customization options:

  • Company Profiling
    • Comprehensive profiling of additional market players (up to 3)
    • SWOT Analysis of key players (up to 3)
  • Regional Segmentation
    • Market estimations, Forecasts and CAGR of any prominent country as per the client's interest (Note: Depends on feasibility check)
  • Competitive Benchmarking
    • Benchmarking of key players based on product portfolio, geographical presence, and strategic alliances

Table of Contents

1 Executive Summary

2 Preface

  • 2.1 Abstract
  • 2.2 Stake Holders
  • 2.3 Research Scope
  • 2.4 Research Methodology
    • 2.4.1 Data Mining
    • 2.4.2 Data Analysis
    • 2.4.3 Data Validation
    • 2.4.4 Research Approach
  • 2.5 Research Sources
    • 2.5.1 Primary Research Sources
    • 2.5.2 Secondary Research Sources
    • 2.5.3 Assumptions

3 Market Trend Analysis

  • 3.1 Introduction
  • 3.2 Drivers
  • 3.3 Restraints
  • 3.4 Opportunities
  • 3.5 Threats
  • 3.6 Product Analysis
  • 3.7 Application Analysis
  • 3.8 Emerging Markets
  • 3.9 Impact of Covid-19

4 Porters Five Force Analysis

  • 4.1 Bargaining power of suppliers
  • 4.2 Bargaining power of buyers
  • 4.3 Threat of substitutes
  • 4.4 Threat of new entrants
  • 4.5 Competitive rivalry

5 Global Nut Products Market, By Product Type

  • 5.1 Introduction
  • 5.2 Nut Pastes
  • 5.3 Marzipan Paste
  • 5.4 Persipan Paste
  • 5.5 Nut Butter
  • 5.6 Nut Fillings With Cocoa
  • 5.7 Nut Fillings Without Cocoa
  • 5.8 Caramelized Nuts
  • 5.9 Nut Flour

6 Global Nut Products Market, By Nut Type

  • 6.1 Introduction
  • 6.2 Hazelnuts
  • 6.3 Cashews
  • 6.4 Almonds
  • 6.5 Peanuts
  • 6.6 Macadamias
  • 6.7 Pine Nuts
  • 6.8 Walnuts
  • 6.9 Pistachios
  • 6.10 Pecans
  • 6.11 Brazil Nuts

7 Global Nut Products Market, By Form

  • 7.1 Introduction
  • 7.2 Unroasted Form
  • 7.3 Roasted Form

8 Global Nut Products Market, By Application

  • 8.1 Introduction
  • 8.2 Chocolate Confectionery Products
  • 8.3 Industrial Food Manufacturers
  • 8.4 Food Services
  • 8.5 Bakery Shops
  • 8.6 Bakery Products
  • 8.7 Cereals and Snack Bars
  • 8.8 Ice Cream and Frozen Desserts
  • 8.9 Beverages
  • 8.10 Savoury Products

9 Global Nut Products Market, By Quality

  • 9.1 Introduction
  • 9.2 Premium/Specialty
  • 9.3 Standard

10 Global Nut Products Market, By Category

  • 10.1 Introduction
  • 10.2 Organic
  • 10.3 Conventional

11 Global Nut Products Market, By Geography

  • 11.1 Introduction
  • 11.2 North America
    • 11.2.1 US
    • 11.2.2 Canada
    • 11.2.3 Mexico
  • 11.3 Europe
    • 11.3.1 Germany
    • 11.3.2 UK
    • 11.3.3 Italy
    • 11.3.4 France
    • 11.3.5 Spain
    • 11.3.6 Rest of Europe
  • 11.4 Asia Pacific
    • 11.4.1 Japan
    • 11.4.2 China
    • 11.4.3 India
    • 11.4.4 Australia
    • 11.4.5 New Zealand
    • 11.4.6 South Korea
    • 11.4.7 Rest of Asia Pacific
  • 11.5 South America
    • 11.5.1 Argentina
    • 11.5.2 Brazil
    • 11.5.3 Chile
    • 11.5.4 Rest of South America
  • 11.6 Middle East & Africa
    • 11.6.1 Saudi Arabia
    • 11.6.2 UAE
    • 11.6.3 Qatar
    • 11.6.4 South Africa
    • 11.6.5 Rest of Middle East & Africa

12 Key Developments

  • 12.1 Agreements, Partnerships, Collaborations and Joint Ventures
  • 12.2 Acquisitions & Mergers
  • 12.3 New Product Launch
  • 12.4 Expansions
  • 12.5 Other Key Strategies

13 Company Profiling

  • 13.1 Barry Callebaut
  • 13.2 Besana
  • 13.3 ALMENDRAS LLOPIS S.A.U
  • 13.4 CSM Group, Inc
  • 13.5 Lemke
  • 13.6 Kerry Group plc
  • 13.7 Mandelin
  • 13.8 Moll Marzipan GmBH
  • 13.9 Royal Nut Company
  • 13.10 Stelliferi & Itavex S.p.A
  • 13.11 Olam Group
  • 13.12 Bazzini
  • 13.13 Lubeca
  • 13.14 Kondima Engelhardt GmbH & Co. KG
  • 13.15 Kanegrade
  • 13.16 Blue Diamond Growers
  • 13.17 PURATOS
  • 13.18 Mount Franklin Foods
  • 13.19 TREEHOUSE ALMONDS
  • 13.20 Zentis GmbH & Co. KG