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市場調査レポート

Pre-K12 (12年生以下) 向け出版市場

Publishing for the PreK-12 Market 2019-2020

発行 SIMBA Information, Inc. 商品コード 310090
出版日 ページ情報 英文 158 Pages
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価格
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Pre-K12 (12年生以下) 向け出版市場 Publishing for the PreK-12 Market 2019-2020
出版日: 2019年08月06日 ページ情報: 英文 158 Pages
概要

当レポートでは、米国のPreK-12 (12年生以下) 向け出版市場について調査分析し、最新のビジネス情報や市場動向のほか、米国の学校市場の全体像について検証し、教材に対する需要、学校のニーズ、流通パターンの変化、市場参入戦略、ビジネスモデルなども含めて、体系的な情報を提供しています。

第1章 産業規模と構造

  • イントロダクション
  • 教材販売はプラスで推移
  • デジタルメディアは56.6%のシェアを獲得
  • 競合情勢
  • M&Aは近い将来
  • PE、M&A活動
  • 新興企業は競争優位性を求める
  • 業績

第2章 在籍者数と人口統計

  • イントロダクション
  • 学校数と学区数
  • 公立学校の在籍者数は急増
  • 入学パターンは州によってさまざま
  • 私立学校の在籍者数は全体の約10%
  • チャータースクールが増えれば、在籍者数も増加
  • ホームスクール (自宅学習) の在籍者の動向
  • バーチャルスクール (仮想学校) が増えれば、ブレンド型スクールも
  • 卒業率は上昇中
  • 貧困の生徒はベンダーの対象
  • 英語学習者向け
  • 州立のPre-Kは増加

第3章 予算と政策

  • イントロダクション
  • 教育に関する長期的な国民の議論
  • ESSA時代の進展
  • 連邦予算は上昇中
  • タイトルIの最大の割当
  • Eレート資金が教室のコネクティビティを支援
  • 州の教育政策の動向
  • 2019年度予算がK-12を支援

第4章 基本カリキュラムと採用

  • イントロダクション
  • セグメント規模
  • 採用州とオープンテリトリー
  • 2018年以降の見通し

第5章 デジタル教材:コースウェア、副教材、ビデオ

  • イントロダクション
  • コースウェア使用が増える
  • 既存ベンダー vs. 新しい提供業者
  • デジタル副教材の選択肢が増える
  • ビデオ使用が増える
  • 教室における技術系大手企業

第6章 市場動向と産業の見通し

  • イントロダクション
  • デジタルコンテンツの将来は統合が鍵
  • AR・VRはビデオの将来?
  • 教科分野における需要
  • 見通し

企業プロファイル

  • Cambium Learning Group
  • Cengage (National Geographic Learning)
  • Discovery Education
  • Goodheart-Willcox
  • Houghton Mifflin Harcourt
  • K12 Inc.
  • McGraw-Hill Education
  • Pearson
  • Renaissance
  • Rosetta Stone, Inc.
  • Scholastic Corp.
  • School Specialty
  • Scientific Learning Corp.
目次
Product Code: CURP16005572

‘Publishing for the PreK-12 Market 2019-2020’ addresses the opportunities in the Prek-12 school market and the strategies at work in the industry that provides instructional materials to schools.

Simba Information defines the major segments of instructional materials industry-core basal curriculum, courseware, state-level tests, digital supplements, print supplements, manipulatives, trade books, video and classroom magazines-and sizes the individual segments and the overall instructional materials industry, which Simba projects will reach $9 billion in 2019.

‘Publishing for the PreK-12 Market 2019-2020’ provides the most up-to-date data on enrollment and policy changes at the state and federal levels that are reshaping the school landscape in which publishers and providers of instructional resources are competing.

Other topics in ‘Publishing for the PreK-12 Market 2019-2020’ include:

  • Drivers of and challenges to growth by segment-including cyclical nature of instructional materials adoption, incursions by OER, and where start-up ventures are focusing their energies;
  • Latest enrollment and market data for public, private, charter schools students and those attending home schools and virtual schools;
  • Up-to-date policy initiatives at the state and federal levels;
  • Trends in state and federal funding for education;
  • The pace of the uptake of courseware and digital supplements in schools;
  • Trends in mergers and acquisitions in the educational publishing/ed-tech industry;
  • Exclusive 2018 instructional materials adoption data;
  • Competitive analyses of 13 leading publishers: Cambium Learning Group, Cengage (National Geographic Learning), Discovery Education, Goodheart-Willcox, Houghton Mifflin Harcourt, K12 Inc., McGraw-Hill Education, Pearson, Renaissance, Rosetta Stone, Scholastic, School Specialty, and Scientific Learning.
  • Market segment projections through 2022.

‘Publishing for the PreK-12 Market 2019-2020’ is the latest edition of Simba's annual comprehensive overview of the PreK-12 market and the instructional materials providers that serve it. Other recent Simba reports for the K-12 education industry include:

  • K-12 Math Use and Outlook Report, 2019
  • PreK-12 Instructional Materials Industry Competitive Analysis 2019
  • 2018 National Instructional Materials Adoption Scorecard and 2019 outlook

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