表紙
市場調査レポート

ウェブコンテンツ & エクスペリエンス管理

Web Content & Experience Management

発行 Real Story Group 商品コード 294185
出版日 ページ情報 英文 561 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.39円で換算しております。
Back to Top
ウェブコンテンツ & エクスペリエンス管理 Web Content & Experience Management
出版日: 2016年08月10日 ページ情報: 英文 561 Pages
概要

当レポートは、ウェブコンテンツ・エクスペリエンス管理オプションの強みと弱みを評価したもので、詳細な評価、市場分析、1対1の比較チャートなどを提供しています。

ベンダー評価

  • レガシープラットフォーム
    • HP: TeamSite
    • IBM: IBM Web Content Manager
    • OpenText: OpenText Web Experience Management
    • Oracle: WebCenter Sites
  • アッパーレンジプラットフォームベンダー
    • Adobe: Adobe AEM Sites
    • CoreMedia: CoreMedia CMS
    • Percussion: CM System
    • SDL: SDL Tridion
    • Sitecore: Experience Platform
  • ミッドレンジプラットフォーム
    • Atex: Polopoly
    • Crafter Software: Crafter CMS
    • Drupal: Drupal
    • EPiServer: EPiServer CMS
    • Hippo: Hippo CMS
    • Microsoft: SharePoint 2013 WCM
    • Plone: Plone CMS
    • TYPO3: TYPO3
  • ミッドレンジ製品
    • CCI Europe: Escenic
    • CrownPeak Technology: CrownPeak CMS
    • e-Spirit: FirstSpirit
    • Ektron: Ektron CMS
    • Enonic: Enonic CMS
    • eZ Systems: eZ Publish
    • Hannon Hill: Cascade Server
    • Ingeniux: Ingeniux Content Management System
    • Magnolia: Magnolia CMS
    • Upland Software: Clickability
  • 単純製品
    • Automattic, Inc.: WordPress
    • DotNetNuke: DotNetNuke
    • Joomla Project: Joomla!
    • Kentico: Kentico CMS
    • MODX: Revolution
    • OmniUpdate: OU Campus
    • OpenCms: OpenCms
    • Telerik: Sitefinity CMS
    • TERMINALFOUR: Site Manager
    • Umbraco: Umbraco CMS

このページに掲載されている内容は最新版と異なる場合があります。詳細はお問い合わせください。

目次

The Web Content and Experience Management research critically evaluates the weaknesses and strengths of 34 Web Content and Experience Management solutions.

Benefits

  • Get the inside scoop that will make you look smart
  • Obtain external validation of your strategy and decisions
  • Receive one-on-one help to solve your thorniest problems
  • Get to a short list in minutes
  • Get supporting artifacts to explain to your peers
  • Transition to pilot projects faster
  • Learn how much these tools really cost
  • Learn how to negotiate a better deal
  • Learn about hidden costs and gotchas
  • Obtain relevant education for business and IT stakeholders
  • Get team-based workshops to put everyone on the same page
  • Obtain a common vocabulary for how the tools really work
  • Learn the real story about vendor weaknesses to combat marketing hype
  • Don't pick the wrong tool
  • Discover a vendor you didn't know

Vendors Evaluated

Legacy Platforms

  • IBM: Web Content Manager
  • Microsoft: SharePoint 2016 WCM
  • OpenText: OpenText Web Experience Management
  • OpenText: TeamSite
  • Oracle: WebCenter Sites

Upper-Range Platforms

  • Adobe: AEM Sites
  • CoreMedia: Digital Experience Platform
  • SDL: SDL Web
  • Sitecore: Experience Platform

Mid-Range Platforms

  • Atex: Polopoly
  • Contentful: Contentful
  • Crafter Software: Crafter CMS
  • Drupal: Drupal
  • Episerver: Episerver
  • GX Software: XperienCentral
  • Hippo: Hippo CMS
  • Perfect Sense Digital: Brightspot
  • Plone: Plone CMS
  • TYPO3: TYPO3

Mid-Range Products

  • Automattic, Inc.: WordPress
  • CCI Europe: Escenic
  • CrownPeak Technology: CrownPeak CMS
  • e-Spirit: FirstSpirit
  • eZ Systems: eZ Enterprise
  • Ingeniux: Ingeniux Content Management System
  • Magnolia: Magnolia CMS
  • Progress Software: Sitefinity CMS

Simpler Products

  • DotNetNuke: DotNetNuke
  • Joomla Project: Joomla!
  • Kentico: Kentico CMS
  • MODX: Revolution
  • OmniUpdate: OU Campus
  • TERMINALFOUR: Site Manager
  • Umbraco: Umbraco CMS

 

Back to Top