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市場調査レポート
商品コード
920979

対話型AIプラットフォームの世界市場:見通しと予測

Global Conversational AI Platform Market Outlook and Projections, 2019-2027 - Report and Datasheet

出版日: | 発行: Research Nester | ページ情報: 英文 35 Pages | 納期: 即日から翌営業日

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対話型AIプラットフォームの世界市場:見通しと予測
出版日: 2019年11月19日
発行: Research Nester
ページ情報: 英文 35 Pages
納期: 即日から翌営業日
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概要

自動化ソリューションを活用したシステムを支援する人工知能 (AI) の進歩と実装は、レストランの予約、食品の注文、その他の同様のサービスのユーザーを支援します。カスタマーサポートサービス産業は、特に人工知能 (AI) 技術の実装により勢いを増しており、カスタマーエクスペリエンスの向上につながっています。企業は、AIを活用したカスタマーサポートサービスを採用するようになり、市場の成長につながっています。

当レポートでは、世界の対話型AIプラットフォーム市場について調査分析し、市場力学、市場の見通し、競合情勢について、体系的な情報を提供しています。

第1章 イントロダクション

第2章 調査手法

第3章 エグゼクティブサマリー - 対話型AIプラットフォーム市場

第4章 市場力学

  • 促進要因
  • 課題
  • 機会

第5章 対話型AIプラットフォーム市場の見通し

第6章 競合情勢

  • 企業プロファイル
    • Microsoft
    • LiveChat Inc.
    • CM
    • Alphabet Inc.
    • Artificial Solutions
目次

COVID-19 update included

The content of this report will be updated with the latest scenarios based on the global COVID-19 Pandemic

The rising advancements and implementation of artificial intelligence in assisting systems powered by automated solutions help the users in restaurant reservations, ordering food and other similar services. The customer support service industry is gaining momentum especially with the implementation of Artificial Intelligence technology, which has further assisted in enhancing the customer experience. This, in turn, has encouraged the businesses to adopt AI-powered customer support services, leading to the growth of the market.

Various factors that are estimated to boost the growth of conventional AI market in upcoming years include 24/7 availability of customer support with better customer assistance and availability of services, and AI-powered support solutions that are providing businesses the ability to provide reliable customer support.

About 85% of all customer support communications and related services will be conducted without engaging with customer service representatives for the major task options. Further, nearly, 42% of B2C customers have shown more interest in purchasing the utilities from the outlet after experiencing good customer services. Similarly, about 52% of customers stopped purchasing due to a single disappointing customer support interaction. Collectively, these factors are projected to boost the market growth in the forthcoming years.

Growing adoption of chatbots & Intelligent Virtual Agent (IVA) is projected to fuel the market growth over the coming years. Chatbots help customers to get an instant response to their problems and get them solved quickly. Additionally, the rising adoption of automated services is anticipated to propel the market growth.

1. Introduction

  • 1.1. Market Definition
  • 1.2. Market Segmentation
  • 1.3. Product Overview

2. Research Methodology

3. Executive Summary- Conversational AI Platform Market

4. Market Dynamics

  • 4.1. Drivers
  • 4.2. Challenges
  • 4.4. Opportunities

5. Conversational AI Platform Market Outlook

7. Competitive Landscape

  • 7.1. Company Profiles
    • 7.1.1. Microsoft
    • 7.1.2. LiveChat Inc.
    • 7.1.3. CM
    • 7.1.4. Alphabet Inc.
    • 7.1.5. Artificial Solutions
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