特集 : 国別レポートが13,000件から検索可能になりました!

特集 : 海外市場の委託調査がセミカスタムベースでお手軽にできます

株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
表紙
市場調査レポート

ソーシャルネットワーキング統計レポート

Social Networking Statistics Report, 2020-2024

発行 Radicati Group, Inc. 商品コード 925049
出版日 ページ情報 英文 18 Pages
納期: お問合せ
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=107.17円で換算しております。
ソーシャルネットワーキング統計レポート Social Networking Statistics Report, 2020-2024
出版日: 2020年01月27日 ページ情報: 英文 18 Pages
概要

当レポートでは、ソーシャルネットワーキングにおけるビジネス/コンシューマー利用に関する統計と予測について、体系的な情報を提供しています。

調査範囲

調査方法

エグゼクティブサマリー

第1章 ソーシャルネットワーキングユーザー数

  • 世界のソーシャルネットワーキングユーザー数の予測
  • ソーシャルネットワーキングユーザー数:地域別
  • ソーシャルネットワーキングサイトで費やす時間 (毎日)
  • ソーシャルネットワーキングサイトへのアクセス (毎日)

第2章 ソーシャルネットワーキングアカウント数

  • ソーシャルネットワーキングアカウント数の予測
  • エンタープライズ向けソーシャルネットワーキングアカウント数・ユーザー数の予測
  • コンシューマー向けソーシャルネットワーキングアカウント数・ユーザー数の予測
図表

LIST OF TABLES

  • Table 1: Worldwide Social Networking User Forecast (M), 2020-2024
  • Table 2: Worldwide Social Networking Users by Region (M), 2020-2024
  • Table 3: Time per Day Business Users Spend on Social Networking, 2020
  • Table 4: Time per Day Consumer Users Spend on Social Networking, 2020
  • Table 5: Average Daily Access of Social Networks from Mobile Phone, 2020
  • Table 6: Facebook Access per User/Day, 2020
  • Table 7: Twitter Access per User/Day, 2020
  • Table 8: Worldwide Social Networking Accounts (M), 2020-2024
  • Table 9: Enterprise Social Networking Accounts and Users Forecast (M), 2020-2024
  • Table 10: Business Social Networking Use, 2020
  • Table 11: Consumer Social Networking Account and User Forecast (M), 2020-2024

LIST OF FIGURES

  • Figure 1: Social Networking Users by Region, 2020
  • Figure 2: Social Networking Users by Region, 2020 & 2024
  • Figure 3: Enterprise Social Networking Accounts by Region, 2020 & 2024
  • Figure 4: Consumer Social Networking Accounts by Region, 2020 & 2024
目次

A new study from the Radicati Group, Inc., brings together statistics and forecasts on the business and consumer use of Social Networking, including:

  • Social Networking - Accounts, Users, Breakouts by Region
  • Business and Consumer Time Spent Daily on Social Networking Sites
  • Access to Social Networks from Mobile Phones
  • Enterprise Social Networking Account and User Forecast
  • Enterprise Accounts by Region
  • Consumer Social Networking Account and User Forecast
  • Consumer Accounts by Region

This report is intended for Organizations, Vendors, and Investors who need to make informed decisions about Social Networking.

TABLE OF CONTENTS

SCOPE

METHODOLOGY

EXECUTIVE SUMMARY

CHAPTER 1: SOCIAL NETWORKING USERS

  • 1.1. WORLDWIDE SOCIAL NETWORKING USER FORECAST, 2020-2024
  • 1.2. SOCIAL NETWORKING USERS BY REGION
  • 1.3. DAILY TIME SPENT ON SOCIAL NETWORKING SITES
    • 1.3.1. BUSINESS SOCIAL NETWORKING USERS
    • 1.3.2. CONSUMER SOCIAL NETWORKING USERS
  • 1.4. DAILY ACCESS TO SOCIAL NETWORKING SITES
    • 1.4.1. DAILY ACCESS TO SOCIAL NETWORKING SITES
    • 1.4.2. AVERAGE DAILY USE OF FACEBOOK
    • 1.4.3. AVERAGE DAILY USE OF TWITTER

CHAPTER 2: SOCIAL NETWORKING ACCOUNTS

  • 2.1. SOCIAL NETWORKING ACCOUNT FORECAST, 2020-2024
  • 2.2. ENTERPRISE SOCIAL NETWORKING ACCOUNT AND USER FORECAST, 2020-2024
    • 2.2.1. ENTERPRISE SOCIAL NETWORKING ACCOUNTS BY REGION
    • 2.2.2. PREVALENT BUSINESS USE OF SOCIAL NETWORKING
  • 2.3. CONSUMER SOCIAL NETWORKING ACCOUNT AND USER FORECAST, 2020-2024
    • 2.3.1. CONSUMER SOCIAL NETWORKING ACCOUNTS BY REGION