表紙
市場調査レポート

ソーシャルネットワーク成長予測:2016年〜2020年

Social Networking Growth Forecast, 2016-2020

発行 Radicati Group, Inc. 商品コード 351602
出版日 ページ情報 英文 18 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=104.18円で換算しております。
Back to Top
ソーシャルネットワーク成長予測:2016年〜2020年 Social Networking Growth Forecast, 2016-2020
出版日: 2016年02月05日 ページ情報: 英文 18 Pages
概要

当レポートでは、ソーシャルネットワーク市場について調査分析し、ビジネス/消費者用の統計と予測について、体系的な情報を提供しています。

第1章 ソーシャルネットワークユーザー数

  • 世界のソーシャルネットワークユーザー数の予測
  • ソーシャルネットワークユーザー数:地域別
  • ソーシャルネットワークサイトの利用時間 (1日当たり)
  • ソーシャルネットワークサイトへのアクセス (1日当たり)

第2章 ソーシャルネットワークアカウント数

  • ソーシャルネットワークアカウント数の予測
  • エンタープライズソーシャルネットワークアカウント数とユーザー数の予測
  • 消費者ソーシャルネットワークアカウント数とユーザー数の予測

図表

目次

A new study from the Radicati Group, Inc., brings together statistics and forecasts on the business and consumer use of Social Networking, including:

  • Social Networking - Accounts, Users, Breakouts by Region, 2016-2020
  • Business and Consumer Time Spent Daily on Social Networking Sites
  • Access to Social Networks from Mobile Phones
  • Enterprise Social Networking Account and User Forecast, 2016-2020
  • Enterprise Accounts by Region
  • Consumer Social Networking Account and User Forecast, 2016-2020
  • Consumer Accounts by Region

This report is intended for Organizations, Vendors, and Investors who need to make informed decisions about Social Networking.

image1

Table of Contents

SCOPE

METHODOLOGY

EXECUTIVE SUMMARY

CHAPTER 1: SOCIAL NETWORKING USERS

  • 1.1 WORLDWIDE SOCIAL NETWORKING USER FORECAST, 2016-2020
  • 1.2 SOCIAL NETWORKING USERS BY REGION
  • 1.3 DAILY TIME SPENT ON SOCIAL NETWORKING SITES
    • 1.3.1 BUSINESS SOCIAL NETWORKING USERS
    • 1.3.2 CONSUMER SOCIAL NETWORKING USERS
  • 1.4 DAILY ACCESS TO SOCIAL NETWORKING SITES
    • 1.4.1 DAILY USE OF SOCIAL NETWORKING FROM MOBILE PHONES
    • 1.4.2 AVERAGE DAILY USE OF FACEBOOK
    • 1.4.3 AVERAGE DAILY USE OF TWITTER

CHAPTER 2: SOCIAL NETWORKING ACCOUNTS

  • 2.1 SOCIAL NETWORKING ACCOUNT FORECAST, 2016-2020
  • 2.2 ENTERPRISE SOCIAL NETWORKING ACCOUNT AND USER FORECAST, 2016-2020
    • 2.2.1 ENTERPRISE SOCIAL NETWORKING ACCOUNTS BY REGION
    • 2.2.2 PREVALENT BUSINESS USE OF SOCIAL NETWORKING
  • 2.3 CONSUMER SOCIAL NETWORKING ACCOUNT AND USER FORECAST, 2016-2020
    • 2.3.1 CONSUMER SOCIAL NETWORKING ACCOUNTS BY REGION
  • Table 1: Worldwide Social Networking User Forecast (M), 2016-2020
  • Table 2: Worldwide Email Users by Region (M), 2016 - 2020
  • Table 3: Time per Day Business Users Spend on Social Networking, 2016
  • Table 4: Time per Day Consumer Users Spend on Social Networking, 2016
  • Table 5: Average Daily Access of Social Networks from Mobile Phone, 2016
  • Table 6: Facebook Access per User/Day, 2016
  • Table 7: Twitter Access per User/Day, 2016
  • Table 8: Worldwide Social Networking Accounts (M), 2016-2020
  • Table 9: Enterprise Social Networking Account and User Forecast (M), 2016-2020
  • Table 10: Business Social Networking Use, 2016
  • Table 11: Consumer Social Networking Account and User Forecast (M), 2016-2020
  • Figure 1: Social Networking Users by Region, 2016
  • Figure 2: Social Networking Users by Region, 2016 & 2020
  • Figure 3: Enterprise Social Networking Accounts by Region, 2016 & 2020
  • Figure 4: Consumer Social Networking by Region, 2016 & 2020
Back to Top