表紙
市場調査レポート

ソーシャルネットワーク統計レポート:2015年〜2019年

Social Networking Statistics Report, 2015-2019

発行 Radicati Group, Inc. 商品コード 327445
出版日 ページ情報 英文 17 Pages
納期: お問合せ
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.12円で換算しております。
Back to Top
ソーシャルネットワーク統計レポート:2015年〜2019年 Social Networking Statistics Report, 2015-2019
出版日: 2015年03月09日 ページ情報: 英文 17 Pages
概要

当レポートでは、ソーシャルネットワークに関する業務用と消費者用の主要データと統計について、体系的な情報を提供しています。

調査範囲

調査手法

エグゼクティブサマリー

第1章 ソーシャルネットワークユーザー数

  • 世界のソーシャルネットワークユーザー数の予測
  • ソーシャルネットワークサイトの利用時間 (1日当たり)
  • ソーシャルネットワークサイトへのアクセス (1日当たり)

第2章 ソーシャルネットワーク

  • ソーシャルネットワークアカウント数の予測
  • 企業のソーシャルネットワークアカウント数とユーザー数の予測
  • 消費者のソーシャルネットワークアカウント数とユーザー数の予測

図表

目次

A new study from the Radicati Group, Inc., brings together statistics and forecasts on the business and consumer use of Social Networking, including:

  • Social Networking - Accounts, Users, Breakouts by Region, 2014-2018
  • Daily Time Spent on Social Networking Sites
  • Access to Social Networks from Mobile Phones
  • Enterprise Social Networking Account and User Forecast, 2015-2019
  • Enterprise Accounts by Region
  • Consumer Social Networking Account and User Forecast, 2015-2019
  • Consumer Accounts by Region

This report is intended for Organizations, Vendors, and Investors who need to make informed decisions about Social Networking.

Worldwide Social Networking Users (M)

Table of Contents

SCOPE

METHODOLOGY

EXECUTIVE SUMMARY

CHAPTER 1: SOCIAL NETWORKING USERS

  • 1.1. WORLDWIDE SOCIAL NETWORKING USER FORECAST, 2015-2019
  • 1.2. DAILY TIME SPENT ON SOCIAL NETWORKING SITES
    • 1.2.1. BUSINESS USERS
    • 1.2.2. CONSUMER USERS
  • 1.3. DAILY ACCESS TO SOCIAL NETWORKING SITES
    • 1.3.1. DAILY USE OF SOCIAL NETWORKING FROM MOBILE PHONES
    • 1.3.2. AVERAGE DAILY USE OF FACEBOOK
    • 1.3.3. AVERAGE DAILY USE OF TWITTER

CHAPTER 2: SOCIAL NETWORKING

  • 2.1. SOCIAL NETWORKING ACCOUNT FORECAST, 2015-2019
  • 2.2. ENTERPRISE SOCIAL NETWORKING ACCOUNT AND USER FORECAST, 2015-2019
    • 2.2.1. ENTERPRISE SOCIAL NETWORKING ACCOUNTS BY REGION
    • 2.2.2. PREVALENT BUSINESS USE OF SOCIAL NETWORKING
  • 2.3. CONSUMER SOCIAL NETWORKING ACCOUNT AND USER FORECAST, 2015-2019
    • 2.3.1. CONSUMER SOCIAL NETWORKING ACCOUNTS BY REGION

LIST OF TABLES

  • Table 1: Worldwide Social Networking User Forecast (M), 2015-2019
  • Table 2: Time per Day Business Users Spend on Social Networking, 2015
  • Table 3: Time per Day Consumer Users Spend on Social Networking, 2015
  • Table 4: Average Daily Access of Social Networks from Mobile Phone, 2015
  • Table 5: Facebook Access per User/Day, 2015
  • Table 6: Twitter Access per User/Day, 2015
  • Table 7: Worldwide Social Networking Accounts (M), 2015-2019
  • Table 8: Enterprise Social Networking Account and User Forecast (M), 2015-2019
  • Table 9: Business Social Networking Use, 2015
  • Table 10: Consumer Social Networking Account and User Forecast (M), 2014-2018

LIST OF FIGURES

  • Figure 1: Worldwide Social Networking User* Forecast (M), 2015-2019
  • Figure 2: Enterprise Social Networking Accounts by Region, 2015 & 2019
  • Figure 3: Consumer Social Networking by Region, 2015 & 2019
Back to Top