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市場調査レポート

ソーシャルネットワーク統計

Social Networking Statistics Report, 2018-2022

発行 Radicati Group, Inc. 商品コード 327445
出版日 ページ情報 英文 18 Pages
納期: お問合せ
価格
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ソーシャルネットワーク統計 Social Networking Statistics Report, 2018-2022
出版日: 2018年02月20日 ページ情報: 英文 18 Pages
概要

当レポートでは、ソーシャルネットワークに関する業務用と消費者用の主要データと統計について、体系的な情報を提供しています。

調査範囲

調査手法

エグゼクティブサマリー

第1章 ソーシャルネットワークユーザー数

  • 世界のソーシャルネットワークユーザー数の予測
  • ソーシャルネットワークユーザー数:地域別
  • ソーシャルネットワークサイトの利用時間 (1日当たり)
  • ソーシャルネットワークサイトへのアクセス (1日当たり)

第2章 ソーシャルネットワークアカウント数

  • ソーシャルネットワークアカウント数の予測
  • 企業のソーシャルネットワークアカウント数とユーザー数の予測
  • 消費者のソーシャルネットワークアカウント数とユーザー数の予測

図表

目次

A new study from the Radicati Group, Inc., brings together statistics and forecasts on the business and consumer use of Social Networking, including:

  • Social Networking - Accounts, Users, Breakouts by Region
  • Business and Consumer Time Spent Daily on Social Networking Sites
  • Access to Social Networks from Mobile Phones
  • Enterprise Social Networking Account and User Forecast
  • Enterprise Accounts by Region
  • Consumer Social Networking Account and User Forecast
  • Consumer Accounts by Region

This report is intended for Organizations, Vendors, and Investors who need to make informed decisions about Social Networking.

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Table of Contents

SCOPE

METHODOLOGY

EXECUTIVE SUMMARY

CHAPTER 1: SOCIAL NETWORKING USERS

  • 1.1 WORLDWIDE SOCIAL NETWORKING USER FORECAST, 2018-2022
  • 1.2 SOCIAL NETWORKING USERS BY REGION
  • 1.3 DAILY TIME SPENT ON SOCIAL NETWORKING SITES
    • 1.3.1 Business Social Networking Users
    • 1.3.2 Consumer Social Networking Users
  • 1.4 DAILY ACCESS TO SOCIAL NETWORKING SITES
    • 1.4.1 Daily Access to Social Networking Sites
    • 1.4.2 Average Daily Use of Facebook
    • 1.4.3 Average Daily Use of Twitter

CHAPTER 2: SOCIAL NETWORKING ACCOUNTS

  • 2.1 SOCIAL NETWORKING ACCOUNT FORECAST, 2018-2022
  • 2.2 ENTERPRISE SOCIAL NETWORKING ACCOUNT AND USER FORECAST, 2018-2022
    • 2.2.1 Enterprise Social Networking Accounts by Region
    • 2.2.2 Prevalent Business Use of Social Networking
  • 2.3 CONSUMER SOCIAL NETWORKING ACCOUNT AND USER FORECAST, 2018-2022
    • 2.3.1 Consumer Social Networking Accounts by Region

LIST OF TABLES

  • Table 1: Worldwide Social Networking User Forecast (M), 2018-2022
  • Table 2: Worldwide Social Networking Users by Region (M), 2018-2022
  • Table 3: Time per Day Business Users Spend on Social Networking, 2018
  • Table 4: Time per Day Consumer Users Spend on Social Networking, 2018
  • Table 5: Average Daily Access of Social Networks from Mobile Phone, 2018
  • Table 6: Facebook Access per User/Day, 2018
  • Table 7: Twitter Access per User/Day, 2018
  • Table 8: Worldwide Social Networking Accounts (M), 2018-2022
  • Table 9: Enterprise Social Networking Accounts and Users Forecast (M), 2018-2022
  • Table 10: Business Social Networking Use, 2018
  • Table 11: Consumer Social Networking Account and User Forecast (M), 2018-2022

LIST OF FIGURES

  • Figure 1: Social Networking Users by Region, 2018
  • Figure 2: Social Networking Users by Region, 2018 & 2022
  • Figure 3: Enterprise Social Networking Accounts by Region, 2018 & 2022
  • Figure 4: Consumer Social Networking Accounts by Region, 2018 & 2022
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