表紙:米国の電子タバコ市場:2027年までの予測
市場調査レポート
商品コード
997149

米国の電子タバコ市場:2027年までの予測

USA E-cigarette Market Insights, Forecast to 2027

出版日: | 発行: QYResearch | ページ情報: 英文 78 Pages | 納期: 2-3営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=111.75円
米国の電子タバコ市場:2027年までの予測
出版日: 2021年03月26日
発行: QYResearch
ページ情報: 英文 78 Pages
納期: 2-3営業日
担当者のコメント
本レポートは最新情報反映のため適宜更新し、内容構成変更を行う場合があります。ご検討の際はお問い合わせください。
  • 全表示
  • 概要
  • 図表
  • 目次
概要

米国の電子タバコの市場規模は、2020年に35億9,800万米ドルと評価され、2021年から2027年の間に10.56%のCAGRで拡大し、2027年末までに72億8,000万米ドルに達する見通しです。

当レポートでは、米国の電子タバコ市場について分析し、業界の基本構造や背景事情・最新情勢、全体的な市場規模の動向見通し、タイプ・アプリケーション別および地域別の詳細動向、企業別の市場シェア構造、主要企業のプロファイル、今後の市場成長の可能性・方向性などを調査しております。

目次

第1章 調査範囲

  • 電子タバコ製品イントロダクション
  • タイプ別市場
    • タイプ別市場規模の成長率
    • 画面付き
    • 画面なし
  • アプリケーション別市場
    • アプリケーション別市場規模の成長率
    • オンライン
    • オフライン
  • 市場規模の推計・予測
    • 売上の推計・予測(2016年~2027年)
    • 収益の推計・予測(2016年~2027年)
  • 調査目的
  • 調査期間

第2章 市場競争

  • メーカー別売上
    • メーカー別売上(2016年~2021年)
    • 米国の電子タバコメーカーの売上シェア(2016年~2021年)
    • 売上別米国の上位3社および5社:2020年
  • メーカー別収益
    • 収益別メーカー(2016年~2021年)
    • 収益別メーカーの市場シェア(2016年~2021年)
    • 収益別米国の上位3社および5社:2020年
  • メーカー別販売価格
  • 競合情勢の分析
    • メーカー市場集中度(CR5およびHHI)
    • 企業タイプ別市場シェア(最大手、準大手、3番手 )
    • 米国の電子タバコメーカーの地理的分布
  • 合併と買収、拡張計画

第3章 タイプ別の市場規模

  • タイプ別売上
    • タイプ別売上(2016年~2021年)
    • タイプ別売上予測(2022年~2027年)
    • タイプ別売上市場シェア(2016年~2027年)
  • タイプ別収益
    • タイプ別収益(2016年~2021年)
    • タイプ別収益予測(2022年~2027年)
    • タイプ別収益市場シェア(2016年~2027年)
  • タイプ別価格
    • タイプ別価格(2016年~2021年)
    • タイプ別価格予測(2022年~2027年)

第4章 アプリケーション別の市場規模

  • アプリケーション別売上
    • アプリケーション別売上(2016年~2021年)
    • アプリケーション別売上予測(2022年~2027年)
    • アプリケーション別売上市場シェア(2016年~2027年)
  • アプリケーション別収益
    • アプリケーション別収益(2016年~2021年)
    • アプリケーション別収益予測(2022年~2027年)
    • アプリケーション別収益市場シェア(2016年~2027年)
  • アプリケーション別価格
    • アプリケーション別価格(2016年~2021年)
    • アプリケーション別価格予測(2022年~2027年)

第5章 企業プロファイル

  • JUUL
  • British American Tobacco
  • Altria
  • Imperial Tobacco
  • Japan Tobacco
  • NJOY
  • Suorin

第6章 業界のチェーンと販売チャネルの分析

  • 産業チェーン分析
  • 主要原材料
    • 主要原材料
    • 原材料の主要サプライヤー
  • 生産モードとプロセス
  • 販売とマーケティング
    • 販売チャネル
    • 流通業者
  • 顧客

第7章 市場の成長要因、機会、課題、およびリスク要因の分析

  • 業界動向
  • 市場の成長要因
  • 市場の課題
  • 市場の抑制要因

第8章 電子タバコ市場調査における主要な発見

第9章 付録

図表

List of Tables and Figures

  • Table 1. USA E-cigarette Market Size Growth Rate by Type, 2016 VS 2021 VS 2027 (US$ Million)
  • Table 2. USA E-cigarette Market Size Growth Rate by Application, 2016 VS 2021 VS 2027 (US$ Million)
  • Table 3. USA E-cigarette Sales by Manufacturer (2016-2021) & (M Unit)
  • Table 4. USA E-cigarette Sales Share by Manufacturer (2016-2021)
  • Table 5. USA E-cigarette Revenue by Manufacturer (2016-2021) & (US$ Million)
  • Table 6. USA E-cigarette Revenue Share by Manufacturer (2016-2021)
  • Table 7. E-cigarette Price by Manufacturer 2016-2021 (USD/Unit)
  • Table 8. USA E-cigarette Manufacturers Market Concentration Ratio (CR5 and HHI)
  • Table 9. USA E-cigarette by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3) & (based on the Revenue in E-cigarette as of 2020)
  • Table 10. E-cigarette Manufacturing Base Distribution and Headquarters
  • Table 11. Manufacturers E-cigarette Product Offered
  • Table 12. Date of Manufacturers Enter into E-cigarette Market
  • Table 13. Mergers & Acquisitions, Expansion Plans
  • Table 14. USA E-cigarette Sales by Type (2016-2021) & (M Unit)
  • Table 15. USA E-cigarette Sales by Type (2022-2027) & (M Unit)
  • Table 16. USA E-cigarette Sales Share by Type (2016-2021)
  • Table 17. USA E-cigarette Sales Share by Type (2022-2027)
  • Table 18. USA E-cigarette Revenue by Type (2016-2021) & (US$ Million)
  • Table 19. USA E-cigarette Revenue by Type (2022-2027) & (US$ Million)
  • Table 20. USA E-cigarette Revenue Share by Type (2016-2021)
  • Table 21. USA E-cigarette Revenue Share by Type (2022-2027)
  • Table 22. E-cigarette Price by Type (2016-2021) & (USD/Unit)
  • Table 23. USA E-cigarette Price Forecast by Type (2022-2027) & (USD/Unit)
  • Table 24. USA E-cigarette Sales by Application (2016-2021) & (M Unit)
  • Table 25. USA E-cigarette Sales by Application (2022-2027) & (M Unit)
  • Table 26. USA E-cigarette Sales Share by Application (2016-2021)
  • Table 27. USA E-cigarette Sales Share by Application (2022-2027)
  • Table 28. USA E-cigarette Revenue by Application (2016-2021) & (US$ Million)
  • Table 29. USA E-cigarette Revenue by Application (2022-2027) & (US$ Million)
  • Table 30. USA E-cigarette Revenue Share by Application (2016-2021)
  • Table 31. USA E-cigarette Revenue Share by Application (2022-2027)
  • Table 32. E-cigarette Price by Application (2016-2021) & (USD/Unit)
  • Table 33. USA E-cigarette Price Forecast by Application (2022-2027) & (USD/Unit)
  • Table 34. JUUL Corporation Information
  • Table 35. JUUL E-cigarette Sales (M Unit), Revenue (US$ Million), Price (USD/Unit) and Gross Margin (2016-2021)
  • Table 36. JUUL E-cigarette Product
  • Table 37. British American Tobacco Corporation Information
  • Table 38. British American Tobacco E-cigarette Sales (M Unit), Revenue (US$ Million), Price (USD/Unit) and Gross Margin (2016-2021)
  • Table 39. Altria Corporation Information
  • Table 40. Altria E-cigarette Sales (M Unit), Revenue (US$ Million), Price (USD/Unit) and Gross Margin (2016-2021)
  • Table 41. Imperial Tobacco Corporation Information
  • Table 42. Imperial Tobacco E-cigarette Sales (M Unit), Revenue (US$ Million), Price (USD/Unit) and Gross Margin (2016-2021)
  • Table 43. Japan Tobacco Corporation Information
  • Table 44. Japan Tobacco E-cigarette Sales (M Unit), Revenue (US$ Million), Price (USD/Unit) and Gross Margin (2016-2021)
  • Table 45. NJOY Corporation Information
  • Table 46. NJOY E-cigarette Sales (M Unit), Revenue (US$ Million), Price (USD/Unit) and Gross Margin (2016-2021)
  • Table 47. Suorin Corporation Information
  • Table 48. Suorin E-cigarette Sales (M Unit), Revenue (US$ Million), Price (USD/Unit) and Gross Margin (2016-2021)
  • Table 49. Suorin E-cigarette Product
  • Table 50. Key Raw Materials Lists
  • Table 51. Raw Materials Key Suppliers Lists
  • Table 52. E-cigarette Distributors List
  • Table 53. E-cigarette Market Trends
  • Table 54. E-cigarette Market Drivers
  • Table 55. E-cigarette Market Challenges
  • Table 56. Research Programs/Design for This Report
  • Table 57. Key Data Information from Secondary Sources
  • Table 58. Key Data Information from Primary Sources

List of Figures

  • Figure 1. E-cigarette Product Picture
  • Figure 2. USA E-cigarette Market Share by Type in 2020
  • Figure 3. USA E-cigarette Market Share by Type in 2027
  • Figure 4. With Screen Product Picture
  • Figure 5. Without Screen Product Picture
  • Figure 6. USA E-cigarette Market Share by Application in 2020
  • Figure 7. USA E-cigarette Market Share by Application in 2027
  • Figure 8. Online
  • Figure 9. Offline
  • Figure 10. USA E-cigarette Sales 2016-2027 (M Unit)
  • Figure 11. USA E-cigarette Revenue, (US$ Million), 2016 VS 2021 VS 2027
  • Figure 12. USA E-cigarette Revenue 2016-2027 (US$ Million)
  • Figure 13. E-cigarette Report Years Considered
  • Figure 14. The Top 3 Players Market Share by E-cigarette Sales in 2020
  • Figure 15. The Top 5 Players Market Share by E-cigarette Sales in 2020
  • Figure 16. The Top 3 Players Market Share by E-cigarette Revenue in 2020
  • Figure 17. The Top 5 Players Market Share by E-cigarette Revenue in 2020
  • Figure 18. USA E-cigarette Sales Market Share by Type (2016-2027)
  • Figure 19. USA E-cigarette Revenue Market Share by Type (2016-2027)
  • Figure 20. USA E-cigarette Sales Market Share by Application (2016-2027)
  • Figure 21. USA E-cigarette Revenue Market Share by Application (2016-2027)
  • Figure 22. British American Tobacco E-cigarette Product
  • Figure 23. Altria E-cigarette Product
  • Figure 24. Imperial Tobacco E-cigarette Product
  • Figure 25. Japan Tobacco E-cigarette Product
  • Figure 26. NJOY E-cigarette Product
  • Figure 27. E-cigarette Value Chain
  • Figure 28. Typical E-cigarette Configuration
  • Figure 29. Channels of Distribution
  • Figure 30. Distributors Profiles
  • Figure 31. E-cigarette Users Accounted for the Proportion of Total Smoker 2010-2020
  • Figure 32. Bottom-up and Top-down Approaches for This Report
  • Figure 33. Data Triangulation
  • Figure 34. Key Executives Interviewed
目次

Market Analysis and Insights:

The USA E-cigarette market is valued at US$ 3598 million in 2020. The market size will reach US$ 7280 million by the end of 2027, growing at a CAGR of 10.56% during 2021-2027.

Scope and Segment:

E-cigarette market is segmented by type, and by application. Players, stakeholders, and other participants in the USA E-cigarette market will be able to gain the upper hand as they use the report as a powerful resource. The segmental analysis focuses on production capacity, revenue and forecast by type, and by application for the period 2016-2027.

By Company

  • JUUL
  • British American Tobacco (Vuse)
  • Altria (MarkTen)
  • Imperial Tobacco (Blu)
  • Japan Tobacco (Logic)
  • NJOY
  • Suorin

Segment by Type

  • With Screen
  • Without Screen

Segment by Application

  • Online
  • Offline

TABLE OF CONTENTS

1 STUDY COVERAGE

  • 1.1 E-cigarette Product Introduction
  • 1.2 Market by Type
    • 1.2.1 USA E-cigarette Market Size Growth Rate by Type
    • 1.2.2 With Screen
    • 1.2.3 Without Screen
  • 1.3 Market by Application
    • 1.3.1 USA E-cigarette Market Size Growth Rate by Application
    • 1.3.2 Online
    • 1.3.3 Offline
  • 1.4 USA E-cigarette Market Size Estimates and Forecasts
    • 1.4.1 USA E-cigarette Sales Estimates and Forecasts 2016-2027
    • 1.4.2 USA E-cigarette Revenue Estimates and Forecasts 2016-2027
  • 1.5 Study Objectives
  • 1.6 Years Considered

2 COMPETITION BY MANUFACTURER

  • 2.1 USA E-cigarette Sales by Manufacturer
    • 2.1.1 USA E-cigarette Sales by Manufacturer (2016-2021)
    • 2.1.2 USA E-cigarette Manufacturers Market Share by Sales (2016-2021)
    • 2.1.3 USA 3 and Top 5 Companies by E-cigarette Sales in 2020
  • 2.2 USA E-cigarette Revenue by Manufacturer
    • 2.2.1 USA E-cigarette Manufacturers by Revenue (2016-2021)
    • 2.2.2 USA E-cigarette Manufacturers Market Share by Revenue (2016-2021)
    • 2.2.3 USA 3 and Top 5 Companies by E-cigarette Revenue in 2020
  • 2.3 USA E-cigarette Sales Price by Manufacturer
  • 2.4 Analysis of Competitive Landscape
    • 2.4.1 Manufacturers Market Concentration Ratio (CR5 and HHI)
    • 2.4.2 USA E-cigarette Market Share by Company Type (Tier 1, Tier 2, and Tier 3)
    • 2.4.3 USA E-cigarette Manufacturers Geographical Distribution
  • 2.5 Mergers & Acquisitions, Expansion Plans

3 MARKET SIZE BY TYPE

  • 3.1 USA E-cigarette Sales by Type
    • 3.1.1 USA E-cigarette Historical Sales by Type (2016-2021)
    • 3.1.2 USA E-cigarette Forecasted Sales by Type (2022-2027)
    • 3.1.3 USA E-cigarette Sales Market Share by Type (2016-2027)
  • 3.2 USA E-cigarette Revenue by Type
    • 3.2.1 USA E-cigarette Historical Revenue by Type (2016-2021)
    • 3.2.2 USA E-cigarette Forecasted Revenue by Type (2022-2027)
    • 3.2.3 USA E-cigarette Revenue Market Share by Type (2016-2027)
  • 3.3 USA E-cigarette Price by Type
    • 3.3.1 USA E-cigarette Price by Type (2016-2021)
    • 3.3.2 USA E-cigarette Price Forecast by Type (2022-2027)

4 MARKET SIZE BY APPLICATION

  • 4.1 USA E-cigarette Sales by Application
    • 4.1.1 USA E-cigarette Historical Sales by Application (2016-2021)
    • 4.1.2 USA E-cigarette Forecasted Sales by Application (2022-2027)
    • 4.1.3 USA E-cigarette Sales Market Share by Application (2016-2027)
  • 4.2 USA E-cigarette Revenue by Application
    • 4.2.1 USA E-cigarette Historical Revenue by Application (2016-2021)
    • 4.2.2 USA E-cigarette Forecasted Revenue by Application (2022-2027)
    • 4.2.3 USA E-cigarette Revenue Market Share by Application (2016-2027)
  • 4.3 USA E-cigarette Price by Application
    • 4.3.1 USA E-cigarette Price by Application (2016-2021)
    • 4.3.2 USA E-cigarette Price Forecast by Application (2022-2027)

5 CORPORATE PROFILE

  • 5.1 JUUL
    • 5.1.1 JUUL Corporation Information
    • 5.1.2 JUUL in USA: E-cigarette Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2016-2021)
    • 5.1.3 JUUL E-cigarette Product Description
  • 5.2 British American Tobacco
    • 5.2.1 British American Tobacco Corporation Information
    • 5.2.2 British American Tobacco in USA: E-cigarette Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2016-2021)
    • 5.2.3 British American Tobacco E-cigarette Product Description
  • 5.3 Altria
    • 5.3.1 Altria Corporation Information
    • 5.3.2 Altria in USA: E-cigarette Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2016-2021)
    • 5.3.3 Altria E-cigarette Product Description
  • 5.4 Imperial Tobacco
    • 5.4.1 Imperial Tobacco Corporation Information
    • 5.4.2 Imperial Tobacco in USA: E-cigarette Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2016-2021)
    • 5.4.3 Imperial Tobacco E-cigarette Product Description
  • 5.5 Japan Tobacco
    • 5.5.1 Japan Tobacco Corporation Information
    • 5.5.2 Japan Tobacco in USA: E-cigarette Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2016-2021)
    • 5.5.3 Japan Tobacco E-cigarette Product Description
  • 5.6 NJOY
    • 5.6.1 NJOY Corporation Information
    • 5.6.2 NJOY in USA: E-cigarette Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2016-2021)
    • 5.6.3 NJOY E-cigarette Product Description
  • 5.7 Suorin
    • 5.7.1 Suorin Corporation Information
    • 5.7.2 Suorin in USA: E-cigarette Sales, Price, Revenue and Gross Margin (2016-2021)
    • 5.7.3 Suorin E-cigarette Product Description

6 INDUSTRY CHAIN AND SALES CHANNELS ANALYSIS

  • 6.1 E-cigarette Industry Chain Analysis
  • 6.2 E-cigarette Key Raw Materials
    • 6.2.1 Key Raw Materials
    • 6.2.2 Raw Materials Key Suppliers
  • 6.3 E-cigarette Production Mode & Process
  • 6.4 E-cigarette Sales and Marketing
    • 6.4.1 E-cigarette Sales Channels
    • 6.4.2 E-cigarette Distributors
  • 6.5 E-cigarette Customers

7 MARKET DRIVERS, OPPORTUNITIES, CHALLENGES AND RISKS FACTORS ANALYSIS

  • 7.1 E-cigarette Industry Trends
  • 7.2 E-cigarette Market Drivers
  • 7.3 E-cigarette Market Challenges
  • 7.4 E-cigarette Market Restraints

8 KEY FINDINGS IN THE USA E-CIGARETTE STUDY

9 APPENDIX

  • 9.1 Research Methodology
    • 9.1.1 Methodology/Research Approach
    • 9.1.2 Data Source
  • 9.2 Author Details
  • 9.3 Disclaimer