市場調査レポート
商品コード
1609504
市場シェアと予測:CRMカスタマーエンゲージメントセンター(CRM CEC)、2023~2028年、世界規模(2つのレポートのバンドル)Market Share and Forecast: CRM Customer Engagement Center (CRM CEC), 2023-2028, Worldwide (Bundle of Two Reports) |
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市場シェアと予測:CRMカスタマーエンゲージメントセンター(CRM CEC)、2023~2028年、世界規模(2つのレポートのバンドル) |
出版日: 2024年12月01日
発行: QKS Group
ページ情報: 英文 110 Pages
納期: 即日から翌営業日
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Quadrant Knowledge Solutionsの発表によると、CRMカスタマーエンゲージメントセンター(CRM CEC)市場は2028年までに12.10%のCAGRを記録すると予測されます。
今日の競争市場において、企業は一貫した顧客体験を提供することで顧客の期待に応えるため、テクノロジー、プロセス、管理ツールを活用しています。企業が直面している最大の課題は、すべての部門で一貫したレベルのサービスを提供することです。また、即時性、個別対応、効率性など、顧客のニーズが高まっています。これは、企業が積極的なサポートを提供し、市場全体の変化と顧客の期待に応える付加価値サービスを提供するのに役立つCRMカスタマーエンゲージメントセンター(CRM CEC)プラットフォームを採用することで解決されます。
Quadrant Knowledge Solutionsの発表によると、CRMカスタマーエンゲージメントセンター(CRM CEC)市場は2028年までに12.10%のCAGRを記録すると予測されています。
今日の競争市場において、企業は一貫した顧客体験を提供することで顧客の期待に応えるため、技術、プロセス、管理ツールを活用しています。企業が直面している最大の課題は、すべての部門で一貫したレベルのサービスを提供することです。また、即時性、個別対応、効率性など、顧客のニーズが高まっています。これは、企業がプロアクティブなサポートを提供し、市場全体の変化と顧客の期待に応えるために付加価値の高いサービスを提供するのに役立つCRMカスタマーエンゲージメントセンター(CRM CEC)プラットフォームを採用することによって解決されます。
This product includes two reports: Market Share and Market Forecast.
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that CRM Customer Engagement Center Market is Projected to Register a CAGR of 12.10% by 2028.
In today's competitive market, companies are making use of their technology, process and management tools to meet the customer's expectations by delivering a consistent customer experience. The biggest challenge that the companies are facing is to deliver a consistent level of service across all departments. And with customers' growing needs which include immediacy, personalized treatment, and efficiency. This is solved by adopting the CRM Customer Engagement Center platforms that helps businesses to deliver proactive support and offer extra value-added services to meet the overall market changes and customer expectations.
Quadrant Knowledge Solutions defines CRM Customer Engagement Center as "a centralised and integrated software solution for customer service and support. It offers both assisted and self-service assistance to consumers proactively and reactively by answering questions, resolving issues, and providing advice across several platforms. Customers receive personalised interactions and help with this application, which allows support personnel to reduce several redundant administrative tasks while also having access to collaborative tools and real-time analysis. On the whole, it enhances customer satisfaction, streamlines workflows, and supports strategies for building customer loyalty."
Quadrant Knowledge Solutions Reveals that CRM Customer Engagement Center (CRM CEC) Projected to Register a CAGR of 12.10% by 2028.
In today's competitive market, companies are making use of their technology, process and management tools to meet the customer's expectations by delivering a consistent customer experience. The biggest challenge that the companies are facing is to deliver a consistent level of service across all departments. And with customers' growing needs which include immediacy, personalized treatment, and efficiency. This is solved by adopting the CRM Customer Engagement Center platforms that helps businesses to deliver proactive support and offer extra value-added services to meet the overall market changes and customer expectations.