表紙:配電用乾式変圧器(キャストレジン)市場分析およびデータベース:公益事業、発電、産業(南米、アルゼンチン、ブラジル、チリ)
市場調査レポート
商品コード
938869

配電用乾式変圧器(キャストレジン)市場分析およびデータベース:公益事業、発電、産業(南米、アルゼンチン、ブラジル、チリ)

Dry-Type (Cast Resin) Distribution Transformers Market Analysis Report + Database - (South America, Argentina, Brazil, Chile) in Utility, Generation and Industry

出版日: | 発行: Power Technology Research LLC | ページ情報: 英文 44 + Database | 納期: 即日から翌営業日

価格
価格表記: USDを日本円(税抜)に換算
本日の銀行送金レート: 1USD=111.41円
配電用乾式変圧器(キャストレジン)市場分析およびデータベース:公益事業、発電、産業(南米、アルゼンチン、ブラジル、チリ)
出版日: 2020年01月01日
発行: Power Technology Research LLC
ページ情報: 英文 44 + Database
納期: 即日から翌営業日
  • 全表示
  • 概要
  • 目次
概要

当レポートは南米の配電用乾式変圧器(キャストレジン)市場について調査しており、市場規模やシェア、競合情勢、サプライヤーのプロファイル、販売チャネルの分析等の情報を提供しています。

第1章 エグゼクティブサマリー

第2章 地域の概要

  • 市場環境と顧客
  • 取引の概要
  • 機器規格

第3章 市場規模

  • 南米
  • アルゼンチン
  • ブラジル
  • チリ

第4章 競合分析

  • 市場シェア
    • 南米
    • アルゼンチン
    • ブラジル
    • チリ
  • サプライヤーのプロファイル

第5章 市場のアクセシビリティ

  • 販売チャネル分析
  • 調達の優遇
  • ビジネス慣行
  • インタビューからの引用
目次

Distribution Transformers market is highly competitive with local players within countries winning a majority of the business, especially with the utilities and industry. Yet, due to their global presence, manufacturers like ABB, Schneider Electric and Siemens etc. are able to be the top players on the regional and global levels. Distribution networks, interacting with the end-consumers of electricity are the usually the most complex and least understood part of the grid. Especially with an active increase in the number of prosumers due to Distributed Generation (DERs) and Electric Vehicle (EV) penetration, grid dynamics at the distribution level are more complex than ever. Distribution transformers, hence have complex demand dynamics and a fragmented supply chain as opposed to power transformers. Power Technology Research (PTR) sizes the market of distribution transformers by analyzing individual countries for new additions, expansions and replacement of transformers. We start by analyzing the key distribution utilities in a country having the majority of the market share and use that information to model the remaining country. With this approach, we are able to analyze the behaviors of the biggest buyers in the market, and can identify these opportunities in a better way for you

Table of Contents

1. Executive Summary

2. Region Overview

  • I. Market Setting and Customers
  • II. Trade Overview
  • III. Equipment Standards

3. Market Sizing

  • I. South America Market Sizing by Vertical (Utility, Industry, Generation) and Comments
  • II. Argentina Market Sizing by Vertical (Utility, Industry, Generation) and Comments
  • III. Brazil Market Sizing by Vertical (Utility, Industry, Generation) and Comments
  • IV. Chile Market Sizing by Vertical (Utility, Industry, Generation) and Comments

4. Competitive Analysis

  • I. Market Shares
    • a. South America
    • b. Argentina
    • c. Brazil
    • d. Chile
  • II. Supplier Profiles
    • a. Supplier 1
    • b. Supplier 2
    • c. Supplier 3

5. Market Accessibility

  • I. Sales Channel Analysis
  • II. Procurement Preferences
  • III. Business Practices
  • IV. Quotes from Interviews