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市場調査レポート
商品コード
599143
コネクテッドホーム向けサポートサービスSupport Services for the Connected Home |
コネクテッドホーム向けサポートサービス |
出版日: 2018年12月27日
発行: Parks Associates
ページ情報: 英文 58 Pages
納期: 即日から翌営業日
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世界各国でブロードバンドに接続されたコネクテッド・ホームが増加し、エコシステムが拡大するのに伴い、その技術水準も複雑となり、各種デバイスにまつわる様々なトラブルが生じるようになってきています。その解決には、自力での解決の他にも、専門的なサポートサービスも必要となります。
当レポートでは、世界と米国のコネクテッドホーム向け技術サポート・サービスの市場について分析し、サービス対象となるコネクテッドデバイスの種類や主な問題点、主な解決方法、代表的なサービス形態、サポートサービス・プロバイダーの種類、市場規模の動向見通し (サービス形態別)、今後の新たな収益機会などについて調査しております。
As the connected home ecosystem continues to grow and the technical complexity of broadband households increase, the technical support needs of consumers change. This report examines consumer support needs for new and emerging connected devices along with the various approaches to problem solving among consumers. It also details support service trends and forecasts the revenue opportunity for premium technical support services in the U.S.
“Consumer support needs evolve with the addition of complex connect devices, the number and types of problems encountered with these devices, and attitudes towards self-support versus the use of professional resources for problem solving,” said Patrice Samuels, Senior Analyst, Parks Associates.