表紙
市場調査レポート

技術サポート:IoT需要を満たす

Tech Support: Meeting IoT Demands

発行 Parks Associates 商品コード 321267
出版日 ページ情報 英文 46 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=105.42円で換算しております。
Back to Top
技術サポート:IoT需要を満たす Tech Support: Meeting IoT Demands
出版日: 2015年03月26日 ページ情報: 英文 46 Pages
概要

当レポートでは、ブロードバンド世帯とコネクテッドコンシューマーに対するIoTの影響に焦点を当てて、複雑化、帯域幅需要の増加、新しいセキュリティ・プライバシー問題など、IoTの新たな需要に対応するために、技術サポートサービス、ツール、ビジネスモデルが進化する方法について検証して、体系的な情報を提供しています。

第1章 調査概要

第2章 ブロードバンド世帯のIoT導入

  • IoT発展と導入を促進する要因

第3章 新しい家庭用デバイスの影響

  • 技術的問題の増加
  • 拡大するホームネットワークへの対応
  • 複雑化

第4章 セキュリティとプライバシー

第5章 予測

  • 予測手法
  • 予測

第6章 影響と提言

第7章 付録

図表

目次

This report highlights the impact of IoT on broadband households and the connected consumer, including the added complexities, increase in bandwidth demands, and new security and privacy concerns. It examines how technical support services, tools, and business models should evolve in order to meet the new demands of IoT. The report includes a forecast for the support of emerging devices in U.S. households.

image1

Table of Contents

Dashboard

1.0 Report Summary

  • 1.1 Purpose of Report
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Research Approach/Sources

2.0 Broadband Household IoT Adoption

  • 2.1 Factors Driving IoT Development and Adoption

3.0 Implications of New Devices Entering the Home

  • 3.1 Increase in Technical Problems
  • 3.2 Addressing Growing Home Networks
    • 3.2.1 Autonomous resolution of routine device and network problems
    • 3.2.2 Knowledge Management Solutions
    • 3.2.3 Extensible Support Tools
    • 3.2.4 Consumer Education
  • 3.3 Increased Complexity
    • 3.3.1 Onboarding
    • 3.3.2 Ongoing Enablement

4.0 Security and Privacy

5.0 Forecast

  • 5.1 Forecast Methodology
  • 5.2 Forecast

6.0 Implications and Recommendations

7.0 Appendix

  • 7.1 Glossary
  • 7.2 Index

Figures

  • Penetration Rates and Purchase Intentions - Computing and Entertainment Devices
  • Penetration Rates and Purchase Intentions - Smart Home and Connected Healthcare devices
  • Number of Technical Problems Experienced by Number of CE Devices Owned (Q3/14)
  • Technology Adoption Lifecycle
  • Device Problems across Technology Lifecycle
  • Common Problems with Connected Devices
  • Average Number of Device Problems per BB HH
  • Smart Home Devices: Technical Problems Experienced (Q3/14)
  • Smart Home Device Problems 2013 Versus 2015
  • Method of CE Device Setup (Q3/14)
  • Method of Device Setup (Q1/15)
  • Self-Installation of Stand-Alone Smart Home Devices (Q3/14)
  • Self-Installation of Independent Home Control System (2014)
  • Smart Home Devices as System or Stand-alone Device (Q2/14)
  • Concerns about Unauthorized Access and Historical Data among Device Owners (Q2/14)
  • Smart Home Privacy Concerns (Q2/14)
  • Means of Addressing Security Concerns of Smart Home Devices by Ownership (Q2/14)
  • Forecast Methodology Professional Support Requests
  • Professional Support Requests - Smart Home Devices and Systems
Back to Top