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市場調査レポート

マルチスクリーン広告における動向

Trends in Multiscreen Advertising

発行 Parks Associates 商品コード 297231
出版日 ページ情報 英文
納期: 即日から翌営業日
価格
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マルチスクリーン広告における動向 Trends in Multiscreen Advertising
出版日: 2014年12月30日 ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、コネクテッドデバイスおよびマルチプラットフォームメディアの成長パターン、および米国の先進TV、オンラインビデオ、およびモバイルアプリケーションメディア市場に向けた収益化戦略について調査しており、市況、予測、戦略的成果、および先進TV・オンラインビデオ・モバイルアプリ内広告収入予測のアップデートなどをまとめ、お届け致します。

第1章 調査サマリー

第2章 マルチスクリーン広告産業の状況

  • マルチスクリーンの利用例・消費者態度
  • マルチスクリーン広告に対する産業の展望
    • マルチスクリーン広告の提供における課題
    • ブランド・マーケッターの展望
    • パブリッシャーの展望
    • 広告技術プロバイダーの展望

第3章 マルチスクリーン広告における革新

  • 自動コンテンツ認識
  • プログラマティックバイイングおよびリアルタイムビディング(RTB)
  • 広告ビッグデータ

第4章 米国のマルチスクリーン広告収益予測

  • 予測手法・前提条件
  • 米国におけるTVおよびインターネット広告支出
  • 米国におけるマルチスクリーン広告支出

第5章 市場予測・提言

第6章 付録

図表一覧

目次

This report assesses growth patterns for connected device and multiplatform media use as well as monetization strategies for the U.S. advanced TV, online video, and mobile app media markets. It includes market conditions, implications, strategic outcomes, and an update to Parks Associates' advanced TV, online video, and mobile in-app advertising revenue forecasts.

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Table of Contents

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1.0 Report Summary

  • 1.1 Purpose of Report
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Research Approach/Sources

2.0 State of the Multiscreen Advertising Industry

  • 2.1 Multiscreen Use Cases and Consumer Behaviors
    • Simultaneous Use
    • Sequential Use
  • 2.2 Industry Perspectives on Multiscreen Advertising
    • 2.2.1 Challenges to Deliver Multiscreen Advertising
    • 2.2.2 Brand & Marketer Perspectives
      • Creative Design
      • Ad Targeting
      • Ad Buying
    • 2.2.3 Publisher Perspectives
      • TV broadcasters and cable networks
      • Web/Mobile Publishers
      • Ad Selling
      • Ad Serving
      • Ad Campaign Management and Measurement
    • 2.2.4 Ad Technology Provider Perspectives

3.0 Innovations in Multiscreen Advertising

  • 3.1 Automatic Content Recognition
  • 3.2 Programmatic Buying & Real-Time Bidding (RTB)
  • 3.3 Advertising Big Data

4.0 U.S. Multiscreen Advertising Revenue Forecasts 2014-2019

  • 4.1 Forecast Methodology and Assumptions
  • 4.2 TV & Internet Advertising Spending in the U.S. from 2014-2019
  • 4.3 Multiscreen Ad Spending in the U.S. from 2014-2019

5.0 Market Implications and Recommendations

6.0 Appendix

  • 6.1 Glossary
  • 6.2 Company Index

Figures

  • Companies Researched and Interviewed for This Report
  • Adoption of Connected Devices with a Digital Screen: 2009-2014
  • Trends on Percentage of Consumers Watching Video on a Screen: 2010-2014
  • Video Genres on Different Screens: TV Shows vs. Movies vs. Other Types of Clips
  • Smartphone and Tablet Use While Watching TV: Percentage of Users by Age Group
  • Second Screen Activities by Age Group
  • Second Screen Activity by Access Options: Mobile Web Browser vs. App
  • Awareness of TV Everywhere Services by Pay TV Provider Brand: 2012-2013
  • E-Commerce Traffic and Sales on Cyber Monday 2014: Breakdown by Device Platform
  • Google Data: Online Shopping is a Multiscreen Activity
  • Multiscreen Advertising Use Cases
  • Fragmentation a Fundamental Challenge to Multiscreen Ad Delivery
  • Major Ad Campaign Functions and Challenges in a Multiscreen Environment
  • Example--Creative Ad Design with Interactivity
  • Trends and Challenges for Multiscreen Ad Creative Designs
  • Leading Ad Tech Companies with Ad Creative Solutions
  • Trends and Challenges for Multiscreen Ad Targeting
  • Leading Ad Targeting Technology Providers
  • Trends and Challenges for Multiscreen Ad Buying
  • Leading Independent Ad Buying Technology Providers
  • Challenges & Trends for Multiscreen Ad Selling
  • Leading Independent Ad Selling Solution Providers
  • Challenges and Trends for Multiscreen Ad Serving
  • Leading Independent Ad Serving Technology Providers
  • Challenges and Trends in Multiscreen Ad Management and Measurement
  • Leading Independent Ad Measurement Companies
  • Comparison Between ACR-enabled First-Screen App vs. Second Screen App
  • Leading ACR Technology Providers and First/Second-Screen Ad Solution Providers
  • Leading Independent RTB Exchange Operators
  • U.S. Multiscreen Ad Spending Forecast Models
  • U.S. TV Ad Revenue Forecasts by TV Service Providers: 2014-2019
  • U.S. Internet Ad Spending Forecasts: 2014-2019
  • U.S. Multiscreen Ad Spending Forecasts: 2014-2019
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