表紙
市場調査レポート

消費者およびスモールビジネス向けの販売サポートサービス

Selling Support Services to Consumers & Small Businesses

発行 Parks Associates 商品コード 295013
出版日 ページ情報 英文 69 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.95円で換算しております。
Back to Top
消費者およびスモールビジネス向けの販売サポートサービス Selling Support Services to Consumers & Small Businesses
出版日: 2014年03月31日 ページ情報: 英文 69 Pages
概要

当レポートでは、消費者・スモールビジネス向けの販売サポートサービス市場について調査し、現在のチャネル戦略、ビジネスモデルの発展方法、および新しい市場機会などの分析を提供しており、米国における産業収益の5カ年予測を交え、概略以下の構成でお届けします。

第1章 調査サマリー

第2章 消費者サポート

  • チャネル戦略
  • ビジネスモデル動向
  • 新しい市場機会

第3章 スモールビジネスサポート

  • チャネル戦略
  • ビジネスモデル動向
  • 新しい市場機会

第4章 予測

  • 消費者サポートサービス
  • スモールビジネスサポートサービス
  • 総収益

第5章 予測・結論

第6章 用語

インデックス

目次

Tech support services are offered by independent third parties, retailers, and service providers as stand-alone offerings or as bundles with other products and services. This report examines current channel strategies, how business models are evolving, and new market opportunities. The report includes a five-year U.S. forecast for industry revenues.

image1

Table of Contents

The Bottom Line

Dashboard

1.0 Report Summary

  • 1.1 Purpose and Scope of the Report
  • 1.2 Data Sources

2.0 Consumer Support

  • 2.1 Channel Strategies
  • 2.2 Business Model Trends
  • 2.3 New Market Opportunities

3.0 Small Business Support

  • 3.1 Channel Strategies
  • 3.2 Business Model Trends
  • 3.3 New Market Opportunities

4.0 Forecast

  • 4.1 Consumer Support Services
  • 4.2 Small Business Support Services
  • 4.3 Total Revenue

5.0 Implications and Conclusions

6.0 Glossary

Index

Back to Top