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市場調査レポート

先進的なテレビ広告戦略の進化

The Evolution of Advanced TV Advertising Strategies

発行 Parks Associates 商品コード 292857
出版日 ページ情報 英文 59 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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先進的なテレビ広告戦略の進化 The Evolution of Advanced TV Advertising Strategies
出版日: 2014年06月16日 ページ情報: 英文 59 Pages
概要

当レポートは、これまでの歴史を踏まえて先進的なテレビ広告戦略の進化の道筋を明らかにするとともに、インターネット接続可能な機器の普及およびマルチスクリーンビデオサービスに対する消費者の需要拡大に伴う変化について分析したもので、マルチスクリーン環境におけるコンテンツ所有者、サービスプロバイダー、ブランド広告主と消費者との関係の再構築を促している市場の新たなトレンドの評価、主な関連企業が導入している戦略の事例なども網羅しています。

図表リスト

データの要点

主な結論

時系列:先進的なテレビ広告の進化

第1章 サマリー

  • 本書の目的
  • 先進テレビ広告業界の定義
  • 調査のアプローチ

第2章 先進テレビ広告業界のエコシステム

  • テレビ放送およびケーブルテレビの視聴者
  • テレビコンテンツのオーナー
    • テレビ放送網、ケーブルテレビ網、地方の直営局
    • 独立系ローカル局
  • テレビの流通チャンネル
    • 有料テレビサービスのプロバイダー
    • OTTテレビの流通プラットフォーム
  • テレビ広告の技術とソリューションのプロバイダー
  • テレビ広告主/広告会社
  • テレビ視聴者測定サービス

第3章 先進的なテレビ広告のトレンドと技術革新

  • マルチスクリーンの普及
  • 機能強化されたスマートテレビ広告の登場
  • テレビ広告市場に浸透するプログラマティック広告購入と販売

第4章 2013〜2018年の先進的なテレビ広告の売上高予測

  • 予測方法と前提条件
  • 米国における先進テレビ広告の売上高

第5章 市場についての予測と提言

付録

用語集

企業索引

目次

This report provides a contextual review of the evolution of advanced TV advertising strategies and examines their transformation as a result of rising Internet-connected device penetration and consumer demand for multiscreen video viewing. The report assesses the up-and-coming market trends reshaping how content owners, service providers, and brand advertisers engage consumers in multiscreen video environments. It also provides examples of strategies implemented across the major types of stakeholders.

Table of Contents

List of Figures

Data Points

The Bottom Line

Timeline: The Evolution of Advanced TV Advertising

1.0 Report Summary

  • 1.1 Purpose of Report
  • 1.2 Defining the Advanced TV Advertising Industry
  • 1.3 Research Approach

2.0 Advanced TV Advertising Ecosystem

  • 2.1 Broadcast & Cable TV Viewers
  • 2.2 TV Content Owners
    • 2.2.1 Broadcast TV Networks, Cable TV Networks, and O&O Local TV Stations
    • 2.2.2 Independent Local TV Stations
  • 2.3 TV Distribution Channels
    • 2.3.1 Pay-TV Service Providers
    • 2.3.2 OTT TV Distribution Platforms
  • 2.4 TV Advertising Technology & Solutions Providers
  • 2.5 TV Advertisers/Ad Agencies
  • 2.6 TV Audience Measurement Services

3.0 Trends & Innovations in Advanced TV Advertising

  • 3.1 Multiscreen TV Engagement is Growing
  • 3.2 Enhanced Smart TV Advertising Emerges
  • 3.3 Programmatic Ad Buying and Selling Enters the TV Ad Marketplace

4.0 U.S. Advanced TV Advertising Revenue Forecasts 2013-2018

  • 4.1 Forecast Methodology and Assumptions
  • 4.2 Advanced TV Advertising Revenues in the U.S. from 2013-2018

5.0 Market Implications and Recommendations

Appendix

Glossary of Terms

Company Index

Figures

  • Figure 1: TV Advertising Today
  • Figure 2: Sources of Data
  • Figure 3: Advanced TV Advertising Ecosystem
  • Figure 4: TV Viewing Trends by Distribution Channel
  • Figure 5: U.S. Standard TV & Pay-TV Households 2014-2018
  • Figure 6: U.S. Households & Broadband Households 2014-2018
  • Figure 7: U.S. TV Households, Smart TV HHs and ACR-enabled Smart TV HHs 2014-2018
  • Figure 8: U.S. Smartphone & Tablet Users 2014-2018
  • Figure 9: U.S. Broadcast and Cable TV Network, and O&O Local TV Station Advertising Revenues 2008-2013
  • Figure 10: Leading U.S. Media Companies: TV Holdings
  • Figure 11: Top 25 U.S. Local TV Markets
  • Figure 12: U.S. Independent Local TV Station Groups Advertising Revenues 2011-2013
  • Figure 13: Leading U.S. Independent Local TV Station Groups
  • Figure 14: U.S. Pay-TV Service Advertising Revenues 2009-2013
  • Figure 15: Pay-TV Service Provider Advanced Advertising Strategies
  • Figure 16: TV Advertising Technology & Solutions Providers
  • Figure 17: Top U.S. Advertising Agency Companies
  • Figure 18: TV Audience Measurement Services
  • Figure 19: Smartphone or Tablet Activities While Watching TV
  • Figure 20: TV Channel/Network App Usage Trends: Age, Gender, & HH Composition
  • Figure 21: Leading Smart TV ACR Advertising Solutions Providers
  • Figure 22: Enhanced Advertising on Smart TVs: Attributes, Use Cases, & Benefits
  • Figure 23: Advanced TV Advertising Revenue Forecast Methodology
  • Figure 24: U.S. TV Advertising Revenues: Local TV, Broadcast & Cable TV Networks, & Pay-TV Service Providers 2013-2018
  • Figure 25: U.S. Advanced TV Advertising Revenues by Format 2013-2018
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