市場調査レポート

TV Everywhere の利用および認証

TV Everywhere Use & Authentication

発行 Parks Associates 商品コード 288924
出版日 ページ情報 英文
納期: 即日から翌営業日
価格
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TV Everywhere の利用および認証 TV Everywhere Use & Authentication
出版日: 2013年10月31日 ページ情報: 英文
概要

当レポートでは、TV Everywhere の認識に関する最新の追跡調査データを示し、加入者が機能を利用する/しない理由を特定しており、認証ビデオサービスの利用およびどの認証プロセスがどの程度の利用を阻んでいるかについて分析しており、概略以下の構成でお届けいたします。

目次

本調査について

前回調査

主な調査結果

提言

市場概要

  • 有料TVサービス加入数
  • 有料TVサービス加入数:年齢別
  • 家電導入率
  • 家庭におけるスクリーン数
  • ビデオ向けデバイスの利用
  • ビデオ消費:プラットフォーム別
  • ビデオ向けデバイスの利用頻度
  • ビデオ視聴習慣

TV Everywhere の認識

  • 有料TVの特徴
  • TV Everywhere の認識:有料TVプロバイダー
  • TV Everywhere の認識:年齢別
  • TV Everywhere の認識:世帯所得別
  • TV番組&映画の視聴に用いられるプラットフォーム
  • TV番組&映画の視聴に用いられるプラットフォーム:年齢別
  • TV Everywhere の認識:代替ビデオプラットフォームの利用別
  • TV Everywhere の認識:プレミアムオンラインビデオサービス別

TV Everywhere の利用

  • 毎月の有料TV機能の利用
  • 毎月の有料TV機能の利用:年齢別
  • TV Everywhere機能の利用:有料TVプロバイダー別
  • TV Everywhereの利用理由
  • TV Everywhereを利用しない理由
  • スマートフォンまたはタブレットの所有:TV Everywhereの利用別
  • 代替ビデオプラットフォームの利用&TV Everywhereの利用

認証

  • 認証が必要なビデオの視聴の試み
  • 毎月の認証ビデオユーザー:TV Everywhereの認識
  • 認証が必要なビデオの視聴の試み:年齢別
  • 認証が必要なビデオの視聴の試み:所得別
  • 認証ビデオの利用
  • 認証が必要な頻度
  • 認証によるビデオの不使用
  • 認証ビデオの試みvs.利用
  • 認証ビデオの試みvs.利用:有料TVプロバイダー
  • 認証ビデオ視聴の試みが阻止された割合/毎月:有料TVプロバイダー別
  • 認証によるビデオの不使用:年齢別
  • 認証ビデオの利用成功vs.利用阻止
  • 認証ビデオの不使用:所得別
  • 認証ビデオを利用しない理由
  • 認証vs.使用阻止の頻度

関連調査

目次

‘TV Everywhere Use & Authentication’ analyzes the use of TV Everywhere (i.e., multiscreen) services by pay-TV subscribers.

It presents Parks Associates' latest tracking data on TV Everywhere awareness and identifies why subscribers are or are not using the features. In addition, it analyzes the use of authenticated video services and the extent to which the authentication process is inhibiting use.

AssociatesAttempt at WatchingVideo That Requires Authentication
(U.S.Broadband Households)

©Parks Associates

ANALYST INSIGHT

“The challenge with the authenticated video process is that the more somebody uses it, the more frustrated they can become. A substantial portion of people are deterred from watching video and they often believe, rightly or wrongly, their pay-TV provider is to blame.” - John Barrett, Director, Consumer Analytics, Parks Associates.

Table of Contents

About the Research

Previous Research

Key Findings

Recommendations

Market Overview

  • Pay-TV Service Subscription (2011-2013)
  • Pay-TV Service Subscription by Age (2011-2013)
  • Consumer Electronics Adoption (2009-2013)
  • Number of Screens within the Home (2009-2013)
  • Use of Device for Video (2010-2013)
  • Video Consumption by Platform (2010-2013)
  • Frequency Use of Device for Video (2010-2013)
  • Video Viewing Habits (2011-2013)

TV Everywhere Awareness:

  • Pay-TV Feature (2012-2013)
  • TV Everywhere Awareness by Pay-TV Providers (2012-2013)
  • TV Everywhere Awareness by Age (2012-2013)
  • TV Everywhere Awareness by Household Income (2012-2013)
  • Platforms Used to Watch TV Programs & Movies (Q3/13)
  • Platforms Used To Watch TV Programs & Movies by Age (Q3/13)
  • TV Everywhere Awareness by use of Alternative Video Platforms (Q3/13)
  • TV Everywhere Awareness by Premium Online Video Service (Q3/13)

TV Everywhere Use

  • Monthly Use of Pay-TV Features (Q2/13)
  • Monthly Use of Pay-TV Features by Age (Q2/13)
  • Use of TV Everywhere Feature by Pay-TV Provider (Q2/13)
  • Reason for Using TV Everywhere (Q2/13)
  • Reason for Not Using TV Everywhere (Q2/13)
  • Smartphone or Tablet Ownership by TV Everywhere Use (Q2/13)
  • Use of Alternative Video Platform & TV Everywhere Use (Q2/13)

Authentication

  • Attempt at Watching Video That Requires Authentication (Q3/13)
  • Monthly Users of Authenticated Video: TV Everywhere Awareness (Q3/12)
  • Attempt at Watching Video That Requires Authentication by Age (Q3/13)
  • Attempt at Watching Video That Requires Authentication by Income (Q3/13)
  • Use of Authenticated Video (Q3/13)
  • How Often Authentication is Necessary (Q3/13)
  • Non-Use of Video Because of Authentication (Q3/13)
  • Attempt vs. Use of Authenticated Video (Q3/13)
  • Attempt vs. Use of Authenticated Video by Pay-TV Provider (Q3/13)
  • % Deterred Monthly Among those Trying to Watch Authenticated Video by Pay-TV Provider (Q3/13)
  • Non-Use of Video Because of Authentication by Age (Q3/13)
  • Successful Use vs. Deterred Use of Authenticated Video (Q3/13)
  • Non-Use of Authenticated Video by Income (Q3/13)
  • Reasons for Not Using Authenticated Video (Q3/13)
  • Frequency of Authentication vs. Deterred Use (Q3/13)

Additional Research from Parks Associates

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