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市場調査レポート

TV Everywhere 2.0:マルチスクリーンにおける次のステップ

TV Everywhere 2.0: The Next Steps in Multiscreen

発行 Parks Associates 商品コード 284072
出版日 ページ情報 英文 51 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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TV Everywhere 2.0:マルチスクリーンにおける次のステップ TV Everywhere 2.0: The Next Steps in Multiscreen
出版日: 2014年03月26日 ページ情報: 英文 51 Pages
概要

TV Everywhere/マルチスクリーンサービスがますます一般的になるにつれ、オペレーターおよびベンダーはマルチスクリーンを発展の次の段階へと押し上げています。

当レポートでは、新しい競合環境、新しい機能およびオペレーター・ベンダーにとっての新しいプライオリティを含め、TV Everywhereの近年の動向について分析し、将来のマルチスクリーンサービスの見通し、およびマルチスクリーンサービスの予測を提供しており、概略以下の構成でお届けします。

目次

第1章 現在のTV Everywhere

第2章 TV Everywhere の消費者

  • 認識と利用
  • TV Everywhereのユーザーvs.平均有料TV加入者
  • TV Everywhereユーザーの分類

第3章 TV Everywhere2.0

  • オペレーターのモチベーションの変化
  • 特徴
    • 発見
    • ユーザー関与/相互作用
    • シームレス移行/ポータビリティ
    • 拡張コンテンツ

第4章 TV Everywhereソリューションプロバイダー

  • ベンダー市場の変化
  • 差別化の課題

第5章 予測

  • 調査手法・前提
  • 世界におけるTV Everywhere利用の予測

第6章 見通し/提言

  • ベンダーへ
  • オペレーターへ

第7章 調査手法に関するメモ

第8章 用語・インデックス

図表

目次

As TV Everywhere / multiscreen services have become more common, operators and vendors are pushing multiscreen into its next stage of evolution. This report analyzes recent trends in TV Everywhere to reveal what is next for this important technology, including the new competitive environment, new features, and new priorities for operators and vendors. The report examines the implications for these changes, assesses the future for multiscreen services, and provides a forecast for multiscreen services through 2018.

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Table of Contents

The Bottom Line

Dashboard

1.0 TV Everywhere Today

2.0 TV Everywhere Consumers

  • 2.1 Awareness and Use
  • 2.2 TV Everywhere Users vs. Average Pay TV Subscribers
  • 2.3 Groupings of TV Everywhere Users

3.0 TV Everywhere 2.0

  • 3.1 Changes in Operator Motivations
  • 3.2 Features
    • 3.2.1 Discovery
    • 3.2.2 User Engagement / Interaction
    • 3.2.3 Seamless Transition / Portability
    • 3.2.4 Expanded Content

4.0 TV Everywhere Solution Providers

  • 4.1 Changes in the Vendor Marketplace
  • 4.2 The Challenge in Differentiation

5.0 Forecast

  • 5.1 Methodology and Assumptions
  • 5.2 Global Forecast of TV Everywhere Use

6.0 Implications / Recommendations

  • 6.1 Vendors
  • 6.2 Operators

7.0 Notes on Methodology

8.0 Glossary and Index

  • 8.1 Glossary
  • 8.2 Index

Figures

  • Phases of the TV Everywhere Market
  • Consumers and TV Everywhere Awareness
  • TV Everywhere Awareness by Pay-TV Provider
  • Comparison of Demographics
  • Comparison of CE Ownership
  • Comparison of CE Ownership
  • Comparison of Monthly Video-on-Demand Use
  • Comparison of Demographics
  • Demographics of TV Everywhere Use Case Groups
  • Examples of Operator-based OTT Initiatives
  • Differentiation among Selected TV Everywhere Solution Vendors
  • Forecast Methodology
  • Forecast of TV Everywhere Users by Region (2013-2018)
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