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市場調査レポート

接続されたデバイスでのアプリ内広告

In-app Advertising on Connected Devices

発行 Parks Associates 商品コード 268542
出版日 ページ情報 英文 55 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=101.32円で換算しております。
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接続されたデバイスでのアプリ内広告 In-app Advertising on Connected Devices
出版日: 2013年12月31日 ページ情報: 英文 55 Pages
概要

接続されたデバイスでのアプリ内広告は、米国におけるスマートフォン、タブレットおよびスマートテレビなどの最初にアプリケーション対応が可能になったデバイス上での広告支援アプリ利用の爆発的な成長の恩恵を受けています。

当レポートでは、消費者を取り込み引き込み急成長のアプリ市場を収益化しようとアプリのコンテンツ所有者、出版社、広告サービス、ブランド広告主などの業界関係者によって採用されているアプリ内の広告戦略について分析しつつ、概略下記内容でお届け致します。

第1章 レポートの概要

  • レポートの目的と範囲
  • 調査方法

第2章 市場の傾向はアプリ内広告経済の台頭を加速

  • 成長する接続機器ユーザーと世帯
  • 人気および実験的アプリケーションの使用事例
    • オンデマンドビデオ
    • インターネットストリーミングとオンデマンド音楽サービス
    • ソーシャル共有アプリ
    • セカンドスクリーンとファーストスクリーンアプリ

第3章 アプリ内の広告の新興戦略

  • アプリケーションのマーケティングとクロスプロモーション
  • モバイルアプリのためのリアルタイム入札(RTB)
  • スマートテレビのアプリ内の広告
  • ファーストスクリーンコンテンツのアウェアネス

第4章 米国におけるアプリ内広告収益予測,2014年-2018年

  • 予測方法と仮定
  • 米国におけるスマートフォンとタブレットのアプリ内広告収入,2014年-2018年

第5章 市場への提言

  • アプリケーション開発者および出版社に対する提言
  • 広告代理店および広告主に対する提言

補遺

  • 用語集
  • 会社インデックス
目次

In-app Advertising on Connected Devices tracks the explosive growth of ad-supported app use in the U.S. on the primary app-enabled devices-smartphones, tablets, and smart TVs. The report examines in-app advertising strategies employed by industry stakeholders, including app content owners, publishers, ad services, and brand advertisers, to engage consumers and monetize the burgeoning app marketplace.

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Table of Contents

Data Points

The Bottom Line

1.0 Report Summary

  • 1.1 Purpose and Scope of Report
  • 1.2 Research Approach

2.0 Market Trends Fueling the Rise of the In-app Advertising Economy

  • 2.1 Growing Connected Device Users & Households
  • 2.2 Popular & Experimental App Use Cases
    • 2.2.1 On-demand Video
    • 2.2.2 Internet-streaming and On-demand Music Services
    • 2.2.3 Social Sharing Apps
    • 2.2.4 Second-screen and First-screen Apps

3.0 Emerging In-app Advertising Strategies

  • 3.1 App Marketing and Cross-promotion
  • 3.2 Real-time Bidding (RTB) for Mobile Apps
  • 3.3 Smart TV In-app Advertising
  • 3.4 First-screen Content Awareness

4.0 U.S. In-app Advertising Revenue Forecasts 2014-2018

  • 4.1 Forecast Methodology & Assumptions
  • 4.2 U.S. Smartphone & Table In-app Advertising Revenues 2014-2018

5.0 Market Implications & Recommendations

  • 5.1 Implications & Recommendations for App Developers & Publishers
  • 5.2 Implications & Recommendations for Ad Agencies & Advertisers

Appendix

  • Glossary of Terms
  • Company Index

Figures

  • Sources of Data
  • U.S. Mobile Phone & Smartphone Users 2014-2018
  • U.S. Smartphone & Tablet Users 2014-2018
  • U.S. TV Households (HHs) & Smart TV HHs 2014-2018
  • U.S. Smartphone & Tablet App Downloads 2014-2018
  • Ad-supported Entertainment, Media, & Social Apps
  • Ad-supported Smartphone Entertainment, Media, and Social Apps by Age
  • Video Viewing by Distribution Channel
  • Leading Free Video Apps
  • Leading Internet-streaming & On-demand Music Services
  • Leading Ad-support Internet-streaming and On-demand Music Services
  • Successful Pinterest Brands
  • TV Show/Channel App Engagement While Watching TV
  • Common In-app Advertising Formats
  • In-app Advertising Strategy Decision-making Process
  • Common App Marketing Practices
  • Mobile Real-time Bidding Advertising Ecosystem
  • Benefits of RTB for Mobile Apps
  • Leading Mobile App Real-time Bidding (RTB) Services
  • Consumer Comfort Level with Personalized Smartphone, Tablet, and Smart TV Ads
  • Consumer Comfort Level with Personalized Ads by Device and Targeting Type
  • LG Smart AD Ad API Technical Workflow
  • Samsung SMART TV In-app Ad Technical Workflow
  • OEM-operated Smart TV Advertising Platforms
  • Comparing First-screen and Second-screen Markets
  • Engage™ Cognitive Networks ACR Platform
  • First-screen Benefits for Advertising
  • In-app Advertising Revenue Forecast Methodology
  • U.S. Mobile In-app Advertising Revenues
  • U.S. Mobile App Revenues
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