表紙
市場調査レポート

デジタルライフスタイル:新興国市場

Digital Lifestyles: Emerging Markets

発行 Parks Associates 商品コード 228515
出版日 ページ情報 英文 56 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.06円で換算しております。
Back to Top
デジタルライフスタイル:新興国市場 Digital Lifestyles: Emerging Markets
出版日: 2012年04月18日 ページ情報: 英文 56 Pages
概要

当レポートでは、BRIC諸国およびその他の新興国市場におけるデジタルライフスタイルについて調査分析し、各国におけるTVサービスおよびインターネットアクセスサービスの状況、コンシューマーエレクトロニクスの所有・利用動向、デジタルメディアの利用動向、モバイル機器の所有・利用動向などをまとめ、概略以下の構成でお届けいたします。

第1章 サマリー

第2章 新興国市場におけるコネクテッドホーム

第3章 中国

  • TV&アクセスサービス
  • コンシューマーエレクトロニクス
  • デジタルメディア
  • モバイル

第4章 インド

  • TV&アクセスサービス
  • コンシューマーエレクトロニクス
  • デジタルメディア
  • モバイル

第5章 ブラジル

  • TV&アクセスサービス
  • コンシューマーエレクトロニクス
  • デジタルメディア
  • モバイル

第6章 ロシア

  • TV&アクセスサービス
  • コンシューマーエレクトロニクス
  • デジタルメディア
  • モバイル

第7章 その他の新興市場

第8章 用語

図表

目次

Abstract

Digital Lifestyles: Emerging Markets provides a holistic view of the consumer technology product and service trends that are impacting digital living in emerging markets including Brazil, Russia, China, and India.

The report is broken out by nation and provides a picture of the home for the connected consumer and the trends that influence consumer habits and purchase decisions.Coming Soon!

image1

Table of Contents

The Bottom Line

1.0 Report Summary

  • 1.1 Purpose and Scope of Report
  • 1.2 Data Sources

2.0 The Connected Home in Emerging Markets

3.0 China

  • 3.1 TV and Access Services
  • 3.2 Consumer Electronics
  • 3.3 Digital Media
  • 3.4 Mobile

4.0 India

  • 4.1 TV and Access Services
  • 4.2 Consumer Electronics
  • 4.3 Digital Media
  • 4.4 Mobile

5.0 Brazil

  • 5.1 TV and Access Services
  • 5.2 Consumer Electronics
  • 5.3 Digital Media
  • 5.4 Mobile

6.0 Russia

  • 6.1 TV and Access Services
  • 6.2 Consumer Electronics
  • 6.3 Digital Media
  • 6.4 Mobile

7.0 Additional Emerging Markets

8.0 Glossary

  • 8.1 Glossary of Terms
  • 8.2 Index

Figures

  • Companies Interviewed for the Report
  • Broadband Penetration among Global Markets
  • China - Key Facts
  • China: Computer Ownership/Usage
  • China: TV-connected CE Ownership/Usage
  • China: Important Video Sources
  • China: Mobile Subscribers
  • China: Mobile CE Ownership/Usage
  • India - Key Facts
  • Percentage of Income Spent
  • Internet Activities in India
  • Brazil - Key Facts
  • Brazil: TV-connected CE Ownership/Usage
  • Brazil: Digital Media Activities
  • Brazil: Online Video Service Usage
  • Brazil: Mobile CE Ownership/Usage
  • Russia - Key Facts
  • Russia: Purchases of Personal Computing Devices
  • Additional Emerging Markets: Drivers and Inhibitors
Back to Top