表紙
市場調査レポート

リアルタイム入札:北米広告市場におけるオンラインアドエクスチェンジサービス

Real-time Bidding: The Online Ad Exchange

発行 Parks Associates 商品コード 228496
出版日 ページ情報 英文 54 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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リアルタイム入札:北米広告市場におけるオンラインアドエクスチェンジサービス Real-time Bidding: The Online Ad Exchange
出版日: 2012年07月26日 ページ情報: 英文 54 Pages
概要

当レポートでは、北米広告市場で浮上するリアルタイム入札(RTB)方式によるオンラインアドエクスチェンジサービスに注目し、利用および供給それぞれの側面から、その中心となる事業分野、主要参入企業、市場成長ファクターを概観しながら、ステークホルダーの戦略的方向性を探るほか、2012-2017年の期間を対象に、同方式広告事業が生み出すオンラインディプレイ広告収入の推移を予測する分析データをまとめ、概略以下の構成でお届けします。

第1章 レポートサマリー

  • レポートの目的
  • レポートの対象範囲
  • 調査手法
    • 情報源
    • 用語集
  • リアルタイム入札(RTB)の定義

第2章 買い手側

  • メディアバイイングデスク(MBD)
  • 需要側プラットフォーム(DSP)
  • データマネージメントプラットフォーム(DMP)

第3章 売り手側

  • 供給側プラットフォーム(SSP)

第4章 オンラインバイイング/セリング仲介業

  • リアルタイム入札アドエクスチェンジ
  • 広告ネットワーク
  • 広告モニタリングおよび掲載確認サービス

第5章 年北米市場リアルタイム入札オンライン広告収入予測

  • 予測方法
  • 予測の前提条件

第6章 市場展開予測および提言

  • 用語集
  • 企業索引

参考文献

付録 - 企業プロフィール/索引

図表

目次

Abstract

Real-time Bidding: The Online Ad Exchange evaluates the online real-time bidding (RTB) landscape in North America from two viewpoints - the buy-side and the sell-side. The study highlights the core market sectors, profiles the key players, assesses factors defining market growth, and offers strategic direction for stakeholders. It provides five-year online display advertising revenues generated from RTB methods in North America from 2012 to 2017.

"The online real-time bidding (RTB) market is a complex environment born out of advertisers' and publishers' needs to form an efficient and effective online display advertising buying and selling system," said Heather Way, research analyst, Parks Associates. "As media buyers realize the benefits of RTB such as cost efficiencies, reduced ad waste, scalable reach, transparency, and control, ad spend from traditional display advertising will quickly transfer to RTB platforms."

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Table of Contents

The Bottom Line

Data Points

1.0 Report Summary

  • 1.1 Purpose of Report
  • 1.2 Scope of Report
  • 1.3 Research Approach
    • 1.3.1 Data Sources
    • 1.3.2 Glossary of Terms
  • 1.4 Defining Real-Time Bidding (RTB)

2.0 The Buy-side

  • 2.1 Media Buying Desks (MBDs)
  • 2.2 Demand-side Platforms (DSPs)
  • 2.3 Data Management Platforms (DMPs)

3.0 The Sell-side

  • 3.1 Supply-side Platforms (SSPs)

4.0 Online Buying/Selling Intermediaries

  • 4.1 RTB Ad Exchanges
  • 4.2 Ad Networks
  • 4.3 Ad Monitoring and Verification Services

5.0 Real-Time Bidding Online Advertising Revenue Forecasts in North America (N.A.) 2012 - 2017

  • 5.1 Forecast Methodology
  • 5.2 Forecast Assumptions

6.0 Market Implications & Recommendations

Resource Book

Appendix A Company Profiles: Media buying desks

Appendix B Company Profiles: Demand-side Platforms (DSPs)

Appendix C Company Profiles: Data Management Platforms (DMPs)

Appendix D Company Profiles: Supply-side Platforms (SSPs)

Appendix E Company Profiles: RTB Ad Exchanges

Appendix F Company Index

Figures

  • Source of Data
  • Glossary of Terms
  • The Core Benefits of RTB
  • Real-time Bidding (RTB) Technical Workflow
  • Real-time Bidding Online Advertising Ecosystem
  • Who's Who in Real-time Bidding
  • RTB Advertising Revenue Flow
  • Media Buying Desks (MBDs)
  • Demand-side Platforms (DSPs)
  • Data Management Platforms (DMPs)
  • Pubmatic Ad Price Prediction Workflow
  • Supply-side Platforms (SSPs)
  • RTB Ad Exchanges
  • Private Ad Exchanges
  • DoubleVerify's 6 Critical Areas of Media Verification
  • RTB Online Display Ad Revenue Forecast Methodology
  • Drivers and Barriers of Growth of RTB Ad Market
  • RTB Online Display Advertising Revenues North America 2012-2017
  • Total Internet, Online Display, and RTB Advertising Revenues in N.A. 2012-2017
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