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市場調査レポート

西欧のデジタルライフスタイル

Digital Lifestyles: Western Europe (Second Edition)

発行 Parks Associates 商品コード 189662
出版日 ページ情報 英文 55 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=102.85円で換算しております。
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西欧のデジタルライフスタイル Digital Lifestyles: Western Europe (Second Edition)
出版日: 2012年10月31日 ページ情報: 英文 55 Pages
概要

当レポートでは、西欧の主要5ヵ国における消費者のデジタルライフスタイルについて調査分析し、各種製品・サービス(クラウドサービス、マルチスクリーンサービス、コンパニオンデバイス、付加価値サービス、オンデマンドビデオ、ウェブTV、ゲーム、ソーシャルネットワーキング、3DTV、STB、スマートフォンなど)の主要動向と消費者の利用習慣・購買意思決定への影響をなどをまとめ、概略下記の構成でお届けいたします。

目次

ボトムライン

第1章 レポートサマリー

第2章 デジタルライフスタイル:フランス

  • アクセスサービス
  • TVサービス
  • デジタルメディア

第3章 デジタルライフスタイル:ドイツ

  • アクセスサービス
  • TVサービス
  • デジタルメディア

第4章 デジタルライフスタイル:英国

  • アクセスサービス
  • TVサービス
  • デジタルメディア

第5章 デジタルライフスタイル:イタリア

  • アクセスサービス
  • TVサービス
  • デジタルメディア

第6章 デジタルライフスタイル:スペイン

  • アクセスサービス
  • TVサービス
  • デジタルメディア

第7章 結論

第8章 用語集とインデックス

図表

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目次

Digital Lifestyles: Western Europe (Second Edition) examines the penetration and growth of broadband and pay-TV services throughout countries in Western Europe, with a focus on the consumer, business, and technology trends influencing this growth. It also examines the digital media habits and trends among consumers.

“While differences exist in the uptake and growth of digital services among countries in the region, Western Europe continues to make major strides in the evolution of digital living,” said Patrice Samuels, Research Analyst. “In spite of the economic crisis, an increasing reliance on digital technology for public and private service delivery as well as increasing consumer demand for high-bandwidth applications has motivated government intervention to drive investment in Next Generation Networks, which is at the core of digital technology diffusion.”

Service Subscriptions within a Bundle
(Broadband Households)

©Park Associates

Table of Contents

The Bottom Line

1.0. Report Summary

  • 1.1. Purpose and Scope of Report
  • 1.2. Data Sources

2.0. Digital Lifestyles France

  • 2.1. Access Services
  • 2.2. Television Services
  • 2.3. Digital Media

3.0. Digital Lifestyles Germany

  • 3.1. Access Services
  • 3.2. Television Services
  • 3.3. Digital Media

4.0. Digital Lifestyles U.K.

  • 4.1. Access Services
  • 4.2. Television Services
  • 4.3. Digital Media

5.0. Digital Lifestyles Italy

  • 5.1. Access Services
  • 5.2. Television Services
  • 5.3. Digital Media

6.0. Digital Lifestyles Spain

  • 6.1. Access Services
  • 6.2. Television Services
  • 6.3. Digital Media

7.0. Conclusion and Implications

8.0. Glossary and Index

  • 8.1. Glossary
  • 8.2. Index

List of Figures:

  • Companies Interviewed for the Report
  • France: Type of broadband Services
  • France: Market Share of Broadband Providers
  • France: Potential Features to Drive Churn
  • France: Digital Media Activities
  • France: Most Important "Other" Sources of Video
  • Germany: Broadband Subscription by Technology
  • Germany: Market Share of Broadband Providers
  • Germany: Potential Features to Drive Churn
  • Germany: Digital Media Activities in the Last Month
  • Germany: Most Important Other Sources of Video
  • U.K.: Broadband Subscription Rates by Technology
  • U.K.: Market Share of Broadband Providers
  • U.K.: Potential for Features to Drive Churn
  • U.K.: Digital Media Activities
  • U.K.: Most Important Other Sources of Video
  • Italy: Broadband Subscription Rates by Technology
  • Italy: Market Share of Broadband Providers
  • Italy: Potential for Features to Drive Churn
  • Italy: Digital Media Activities
  • Italy: Most Important "Other" Sources of Video
  • Spain: Broadband Subscription Rates by Technology
  • Spain: Market Share of Broadband Providers
  • Spain: Potential for Features to Drive Churn
  • Spain: Digital Media Activities
  • Spain: Most Important Source of Video
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