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市場調査レポート

Microsoft社のAI戦略:機能および消費者サービスへの影響

Microsoft's AI Strategy: Capabilities and Impact on Consumer Services

発行 Ovum (TMT Intelligence, Informa) 商品コード 530495
出版日 ページ情報 英文 43 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
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Microsoft社のAI戦略:機能および消費者サービスへの影響 Microsoft's AI Strategy: Capabilities and Impact on Consumer Services
出版日: 2017年04月10日 ページ情報: 英文 43 Pages
概要

当レポートでは、Microsoft社の人工知能 (AI) 資産と機能、およびそれらが消費者サービスへ及ぼす影響について評価しています。

本調査で取り扱う主な質問項目

  • Microsoft社のAI機能・資産を差別化するものとは?
  • Microsoft社の消費者サービスAI戦略とは?
  • Microsoft社は、ディベロッパーおよびその他のサードパーティーをサポートすべく、どのようにAIを活用するのか?

目次

  • サマリー
  • 概略
  • Ovumの見解
  • イントロダクション
目次
Product Code: ME0002-000746

This presentation assesses Microsoft's artificial intelligence (AI) assets and capabilities and how these are impacting on its consumer services offering.

Highlights:

Through its new AI and Research Group, Microsoft aims to integrate AI across its services and "democratize" AI by making it available to third parties.

Features and benefits:

Explains Microsoft's AI capabilities and strategy and how AI is shaping its consumer services portfolio.

Reveals Microsoft's ambitions for digital assistant Cortana and chatbots.

Key Questions answered:

  • What differentiates Microsoft's AI capabilities and assets?
  • What is Microsoft's consumer services AI strategy?
  • How does Microsoft leverage AI to support developers and other third parties?

Table of Contents

Summary

  • In brief
  • Ovum view
  • Introduction
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