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市場調査レポート

2011年のビジネス動向:米国におけるCRMアウトソーシングの顧客調査

Business Trends 2011: Knowing Your CRM Outsourcing Client in the US

発行 Ovum, Ltd. 商品コード 178466
出版日 ページ情報 英文 21 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=114.77円で換算しております。
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2011年のビジネス動向:米国におけるCRMアウトソーシングの顧客調査 Business Trends 2011: Knowing Your CRM Outsourcing Client in the US
出版日: 2011年02月22日 ページ情報: 英文 21 Pages
概要

当レポートでは、米国における主要企業のエグゼクティブ39名に電話で行ったコンタクトセンターのアウトソーシングについてのインタビューの結果をまとめたもので、コンタクトセンターを統括するエグゼクティブの姿勢、CRMアウトソーシングサービス利用の主要な促進要因、2011年の支出予測などについて、概略以下の構成でお届けします。

目次

  • 概要
  • イントロダクション
  • 調査および分析のハイライト
  • 本レポートをお勧めする理由

付録

  • 著者
  • Ovumコンサルティングについて
  • 免責事項
目次
Product Code: OI00067-014

Abstract

Introduction

This survey consists of 13 multi-segmented questions about trends in contact center outsourcing. Ovum interviewed 39 senior executives at leading US enterprises. The research was conducted by telephone (not online), and each in-depth interview lasted approximately 30-45 minutes.
Local language-speaking researchers were used to conduct the calls.

Features and benefits

• Gives insight into the mindsets of US-based contact center executives and their attitudes to a number of current industry issues.
• Understand what the key drivers are for US companies in relation to using CRM outsourcing services.

Highlights

The majority of respondents indicated that CRM budgets would be flat in 2011, but significantly more believed that budgets would decrease than believed they would increase.
US respondents indicated that, contrary to those in other regions, customer satisfaction was more important than increased revenue growth in 2011.

Your key questions answered

• Do US companies expect to increase CRM spend in 2011?
• What are US companies' key goals for 2011, and how do they think outsourcing can help them?

Table of Contents

OVERVIEW
Introduction
Research and analysis highlights
Key reasons to read this report

APPENDIX
Author
Ovum Consulting
Disclaimer


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