株式会社グローバルインフォメーション
TEL: 044-952-0102
市場調査レポート

オーストラリアにおけるCRMアウトソーシング顧客の支出動向:2010年

Business Trends 2010: Knowing Your CRM Outsourcing Customer in Australia

発行 Ovum, Ltd. 商品コード 169489
出版日 ページ情報 英文 23 Pages
納期: 即日から翌営業日
価格
本日の銀行送金レート: 1USD=115.27円で換算しております。
Back to Top
オーストラリアにおけるCRMアウトソーシング顧客の支出動向:2010年 Business Trends 2010: Knowing Your CRM Outsourcing Customer in Australia
出版日: 2011年01月26日 ページ情報: 英文 23 Pages
概要

当レポートでは、CRM(顧客関係管理)アウトソーシング事業動向データに基づき、オーストラリアにおけるアウトソーシング・コンタクトセンター市場について分析し、予算の動向、コンタクトセンターのオフショア配置動向、新たなビジネスモデル(ホームエージェント、ソーシャルメディア、双方向音声応答セルフサービス)などを、概略以下の構成でお届けします。

概要

  • イントロダクション
  • 調査領域
  • 調査・分析のハイライト
  • 本調査書をお勧めする主な理由

付録

  • 関連調査
  • 著者
  • Ovumのコンサルティング
  • 免責事項
目次
Product Code: OI00067-013

Abstract

Introduction

This brief is based on Ovum' s annual CRM outsourcing Business Trends data of respondents across verticals and examines trends in the Australian outsourced contact center market, taking into account client opportunities and service preferences.

Features and benefits

• An overview of Australian contact center budget evolution
• Trends in offshore deployments among Australian contact centers
• Identification of new business model acceptance (home agents, social media, IVR speech self service)

Highlights

Australian contact center budgets remain strong, and firms seem to be emphasizing revenue generation and customer satisfaction
However, there is limited appetite in Australian enterprises for offshore deployments or home agents
Further, there are significant differences in the types of roles Australian enterprises are willing to outsource

Your key questions answered

• What are the key trends in CRM outsourcing procurement in Australia?
What do Australian enterprises think of contact center offshoring?
• What are the opportunities for service provision of social media in Australia?
• What are the key business priorities of Australian enterprises, and to what extent does offshoring play a part?

Table of Contents

OVERVIEW
Introduction
Scope of this presentation
Research and analysis highlights
Key reasons to read this report
APPENDIX
Further reading
Methodology
Author
Ovum Consulting
Disclaimer

Back to Top